AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Noe helt spesielt? Anonymkode: 322e4...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 5. april 2023 #2 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg spiste en gang to store isbokser på under en time 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Del Skrevet 5. april 2023 Ja faktisk, i min jobb. Jobber som sykepleier på et av landets største sykehus. Vi fikk inn en mann som var rammet av et kraftig hjerteinfarkt mens han var på ferietur i utlandet. Ble vell så å si sendt hjem for å dø. Lå lenge i koma, intubert med track osv. All behandling avsluttet... Men det endte faktisk med at han gikk ut av avdelingen på egne ben noen uker etterpå❤️❤️Dette er noe jeg aldri vil glemme❤️ Anonymkode: cd20c...055 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 5. april 2023 #4 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Vi er alle bygget opp av biter som ble laget i forskjellige stjerner for fantasilioner år siden. Bygd opp og brutt ned uendelige ganger og nå er vi her, stjernestøv som er bevisst på oss selv og omverdenen. Om ikke det er ett mirakel så vet ikke jeg. Endret 10. april 2023 av Raptuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platinumkarma Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg var på en relativt liten båt (34 fot) i Bermuda-triangelet og det blåste sterk storm og bølgene var høyere enn båten. Jeg besvimte under dekk og slo meg til ro med at dette var slutten på livet da det svartnet. Da jeg våknet la båten seg rolig til kai i en havn i Bahamas. Var ikke religiøs eller spirituell da, men fikk en stemme i hodet som sa at min tid ikke var kommet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Kjenner en med uhelbredelig kreft som ble momentant helbredet av Jesus. Kjenner til en med Hiv som også ble det. Det er de største miraklene, ellers kjenner jeg mange som har blitt helbredet fra depresjon, allergi, smerter etc. Har også opplevd mye bønnesvar i eget liv. Har opplevd så mye at det er faktisk vanlig for meg, livet med Gud er bra! Men det er også en kamp mot det onde. Anonymkode: e74d3...c94 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 10. april 2023 #7 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner en med uhelbredelig kreft som ble momentant helbredet av Jesus. Kjenner til en med Hiv som også ble det. Det er de største miraklene, ellers kjenner jeg mange som har blitt helbredet fra depresjon, allergi, smerter etc. Har også opplevd mye bønnesvar i eget liv. Har opplevd så mye at det er faktisk vanlig for meg, livet med Gud er bra! Men det er også en kamp mot det onde. Anonymkode: e74d3...c94 Har aldri fått noe som helst svar fra gud eller blitt bønnhørt 😕 Hvorfor tror du jesus helbredet dem? Hvordan ble de helbredet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Del Skrevet 10. april 2023 Conall skrev (1 time siden): Har aldri fått noe som helst svar fra gud eller blitt bønnhørt 😕 Hvorfor tror du jesus helbredet dem? Hvordan ble de helbredet? Jeg opplever at jeg får bønnesvar når jeg velger å stole på Gud, og ikke bekymrer meg. Rett og slett legger saken på Gud og stoler på at han ordner det. Jesus sier at vi ikke skal bekymre oss så da må vi også velge å stole på ham. De jeg nevnte med helbredelse her har helbredelsen skjedd momentant. Rett og slett. Hun ene kjente en varme og kjærlighet i kroppen og var kreftfri på testene hun tok i etterkant. Sykehuset kunne ikke gjøre mer for henne så det finnes ingen annen forklaring. Men kjenner også mange andre som har opplevd helbredelse over tid. Har det selv også, men ikke for noe så stort at jeg bruker det som et vitnesbyrd som folk må tro på. Anonymkode: e74d3...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Del Skrevet 10. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner en med uhelbredelig kreft som ble momentant helbredet av Jesus. Kjenner til en med Hiv som også ble det. Det er de største miraklene, ellers kjenner jeg mange som har blitt helbredet fra depresjon, allergi, smerter etc. Har også opplevd mye bønnesvar i eget liv. Har opplevd så mye at det er faktisk vanlig for meg, livet med Gud er bra! Men det er også en kamp mot det onde. Anonymkode: e74d3...c94 Jeg hadde satt veldig pris på det dersom du ber for meg. Har fått diagnosen uhelbredelig kreft selv. Anonymkode: 2c6eb...f1d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 22.53): Noe helt spesielt? Anonymkode: 322e4...2bd Kona mi💗 Anonymkode: 03d29...01c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg hadde satt veldig pris på det dersom du ber for meg. Har fått diagnosen uhelbredelig kreft selv. Anonymkode: 2c6eb...f1d Det var trist å høre! Jeg ber gjerne for deg ♥️ Men personen jeg kjenner var det ikke jeg som ba for, men det ga meg enda sterkere tro så jeg ber gjerne for deg. Anonymkode: e74d3...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Del Skrevet 11. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var trist å høre! Jeg ber gjerne for deg ♥️ Men personen jeg kjenner var det ikke jeg som ba for, men det ga meg enda sterkere tro så jeg ber gjerne for deg. Anonymkode: e74d3...c94 Tusen takk Anonymkode: 2c6eb...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå