AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg klarer ikke tro det Anonymkode: 478a0...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 Se på de norske skigutta. Det som gir dem ekstrafart er en kombinasjon av støken teknikk og strøkent smøreteam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 I Grosny skrev (1 time siden): Se på de norske skigutta. Det som gir dem ekstrafart er en kombinasjon av støken teknikk og strøkent smøreteam. Og Astmamedisin. Anonymkode: 4c123...12c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Del Skrevet 2. april 2023 Tror ikke alpint har så mye doping, resten derimot trorjehdet florerer. Anonymkode: dd266...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 2. april 2023 #5 Del Skrevet 2. april 2023 Ja doping er veldig utbredt. Og mange atleter dør av hjerteinfarkt i ung alder, doping eller ei, er ikke normalt å kjøre kroppen så hardt. Men jeg velger å tro at de norske skistjernene er ærlige og redelige folk som bare holder seg til koffein og astmamedisin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 En ting er sikker. Sports historien oppi gjennom årene er full av juks og jeg har mistet all tillit til de meste her. Metodene og måtene å klare å lure seg unna utvikles i talt med hvor mye bedre kontrollene blir. Metoden til Jordhaug feks, var klassisk. Regel nr 1, alltid ha et skalkehjul og ellers spille dum og sjokkert. Skjønner ikke hvordan de har samvittighet til p drive med dette. Feks lure hele verden under o.l. Og tenk hvilket hull de graver i sjelen ved å ha en ‘juksepokal’ på peishylla. Anonymkode: 1f76d...2a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Del Skrevet 3. april 2023 Det var nok mye verre før. Testmetoden er bedre og mer omfattende. Det er sikkert noen som fortsatt klarer å jukse, men jeg tror det krever mange involverte. Idrettsutøvere selv (de fleste i hvert fall) har nok ikke de kunnskapene som kreves for å snike seg gjennom testene. F.eks dopingskandalen i Russland involverte jo selv myndighetene omtrent, men de ble tatt likevel. Jeg tror også det er forskjell på idrettene. Jeg tenker i utgangspunktet at jo mer penger det er i idrett, desto flere er uærlige. Handler om hvilke idretter juksemakere trekkes mot. Ganske naturlig at det er de idrettene med status og penger. Jeg velger å tro at de fleste er rene. Det tror jeg nettopp fordi det er vanskelig å ikke bli tatt om man jukser. Jeg har tiltro til at testmetodene er i stand til å avdekke det meste. Den dagen jeg ikke gjør det, da slutter jeg å se på idrett. Anonymkode: 42739...388 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Del Skrevet 4. april 2023 Har selv erfaring fra eliteidrett. I mange land er nok doping ganske så utbredt ja, der ser man med fingrene igjennom på sånt. Som masse utøvere fra Russland og andre østblokk-land, løpere fra Kenya, amerikanske friidrettsøvere, etc. I Norge er det en helt annen kultur og holdning til sånt. Anonymkode: e7a02...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå