Gå til innhold

Å komme for seint eller for tidlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hele seansen kan godt vare en stund. Men selve penis i vagina akten bør ikke vare mer enn 10 minutter, for det er grenser for hvor lenge men orker å ligge der. Mer enn 5 minutter er nesten for lenge det også.

Men under hele seansen bør begge parter få minst en orgasme. Begge bør kose seg. 

Anonymkode: bc784...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hele seansen kan godt vare en stund. Men selve penis i vagina akten bør ikke vare mer enn 10 minutter, for det er grenser for hvor lenge men orker å ligge der. Mer enn 5 minutter er nesten for lenge det også.

Men under hele seansen bør begge parter få minst en orgasme. Begge bør kose seg. 

Skjønner det blir kjedelig hvis man bare ligger der 😅 Neida, smak og behag dette. 

Her kan selve penetreringen vare en time uten problem og selve økta kan gå over flere timer på det lengste. Penetreringen er for oss den beste delen av sexen. Vi går da gjennom et reportoar av stillinger underveis, så kjedelig blir det ikke 🙃 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frkego skrev (1 time siden):

Skjønner det blir kjedelig hvis man bare ligger der 😅 Neida, smak og behag dette. 

Her kan selve penetreringen vare en time uten problem og selve økta kan gå over flere timer på det lengste. Penetreringen er for oss den beste delen av sexen. Vi går da gjennom et reportoar av stillinger underveis, så kjedelig blir det ikke 🙃 

Som du sier «smak og behag». Det er jo noe av det som er interessant med sex, at det er så ekstreme forskjeller altså 😊

Selv har jeg aldri blitt «penetrert» i en time. For meg høres det ut som et mareritt. Og flere bytter av stillinger underveis reduserer opplevelsen for min del. Blir mer stress en glede, og nytelsen går tilbake til null mellom hver gang.

Rake motsetninger der altså😆

Anonymkode: 3f15d...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frkego skrev (På 4.4.2023 den 9.03):

Nå er jeg faktisk ikke alene om disse tankene. Det er gjort studie på hvor lenge sex bør vare:

https://www.healthline.com/health/healthy-sex/how-long-should-sex-last

According to the survey, vaginal sex that lasts one to two minutes is “too short.” Vaginal sex that lasts 10 to 30 minutes is considered “too long.” So how long should vaginal sex actually last? The sex therapists surveyed say that anywhere from 7 to 13 minutes is “desirable.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg faktisk ikke alene om disse tankene. Det er gjort studie på hvor lenge sex bør vare:

https://www.healthline.com/health/healthy-sex/how-long-should-sex-last

According to the survey, vaginal sex that lasts one to two minutes is “too short.” Vaginal sex that lasts 10 to 30 minutes is considered “too long.” So how long should vaginal sex actually last? The sex therapists surveyed say that anywhere from 7 to 13 minutes is “desirable.”

Har ikke kritisert deg eller sagt at du er alene med disse tankene. Jeg sier jo at det er smak og behag 😊 

Jeg liker at sexen varer lenge. 7-13 minutter er i korteste laget her altså 😅 som en kjappis innimellom er det greit, men hadde nok følt et savn hvis det aldri varte lengre enn det. Med en god partner man er seksuelt kompatibel med har jeg aldri opplevd 30 min som for lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...