Andro Skrevet 2. april 2023 #21 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er evig takknemlig til henne at hun hjalp meg å innse hvilke tåpelige tanker jeg hadde hatt rundt min egen kropp. Ikke alle er så heldige. For en nydelig kjærlighetshistorie ❤️ 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #22 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å trykke ned menn som tør å vise følelser, er det bra journalistikk? Anonymkode: 21cdd...0a3 Hvor er det snakk om dette? Hva med å lese den en gang til, uten de brillene du brukte første gangen du leste? AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke kommentaren er så veldig god, den fokuserer mye på anektdoter og enekelt historier. Det finnes masse statestikk som hviser at kvinner har det enkelere på dateing makedet enn det men har vist man snakker om det å få muligheten til å ha sex. Det sammen gjelder det at men er mer ensomme en kvinner. Anonymkode: e3817...cb6 Litt vanskelig å forstå hva du skriver/mener, men det er nå en gang sånn at ganske mange av kvinnene er ute etter mer enn kun sex. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo morsomt at mye av det som ramses opp som "lave krav" ikke faktisk sier noe om at kvinner har lave krav, men at det er dette som blir lagt merke til når mannen allerede har det som trengs for at hun vil ha han. Det er det underforstått her at økonomien, musklene, kukstørrelsen osv er på plass i det disse tingene blir sagt, for news flash -menn flest innfrir på disse punktene. De er klar over at de innfrir på disse punktene, og de er klar over at de IKKE blir lagt merke til, til tross for disse punktene. Så denne kronikken illustrerer i høyeste grad det evinnelige problemet de har med kvinner. De blir ikke lagt merke til, og når de lufter sin frustrasjon, så ramser kvinner opp de "lave" kravene og forventningene de har til menn som de ellers legger merke til, fordi de enten har nok penger, har høy nok sosial status, eller er kjekk nok. Men disse punktene, de blir helt underminert og oversett av kvinner. Menn, selv de som er kjekke og attraktive, blir ALDRI erkjent eller kreditert for de kvalitetene som de faktisk er ettertraktet for. Det vil ikke kvinner ha noe av. Anonymkode: 36f1e...909 Enda en mann som forteller kvinner hva vi vil ha, og hva vi egentlig mener. Hva med å heller lytte til hva vi sier? Istedenfor å høre på andre slike menn som har et fullstendig feil syn på dette. Da kan det hende at flere gutter og menn faktisk får oppleve det som ligger rett foran dem. Bare lukk munnen, og åpne ørene for de rette personene - og det er ikke incelmenn. Anonymkode: 7a706...461 30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #23 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Selfølgelig en tåpelig måte å oppføre seg på. Men kronikken håndtere på ingen måte de tydelig strkturelle problemene vi har i samfunnet som gjør at spesielt menn sliter med ensomhet, og med å ha mulighet til å være seksuelt aktiv. Anonymkode: e3817...cb6 Har du noen forslag til løsninger på dette? Anonymkode: 7a706...461 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #24 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan du ikke lage en egen tråd som tar for seg dette du mener er strukturelle problemer som gjør at menn sliter med ensomhet og sexliv? Jeg er veldig interessert i å høre hva konkret av feil og mangler i hvordan systemet er bygd opp som du mener bidrar til dette. Vi har jo en samfunnsstruktur som er bygget på inkludering og en stat som tilbyr massevis av gratis aktivitetstilbud for å forhindre ensomhet, og du kan strengt talt ikke skylde på noe strukturelt for at enkelte menn ikke har sex. Sex er ikke en menneskerett. Men jeg ser frem til tråden din hvor du utdyper tankegangen og påstanden din mere! Anonymkode: ecaa4...565 Denne vidoen snakker en del om hvorfor menn sliter med ensomhet i forhold til mangel på venner. For de fleste menn vil partneren deres være deres nærmeste. Men flere og flere menn faller utenfor. Tror tider og andre lignede systemer er grunnen til at mange menn sliter i forhold til sex. Kvinner kan få dekt sine seksulle behov mye eneklere enn men av men de anser som av høyere verdi så de mennene kvinner anser til å ha lavere verdi ender opp uten muligheter. Når en kombinerer dette med mangel på nærevennskap så betyr det at en relativt stor gruppe menn aldri for nærhet til noen. Why Do Women Have the Upper Hand on Tinder? | by Brayden Gerrard | The Bold Italic Sitat Har du noen forslag til løsninger på dette? Nei desverre, jeg tror desverre at en ganske stor prosent av menn vil slite med denne type problemer i overskuelig fremtid. Kvinner vil nok fortsette å ha makta på dateing området. Anonymkode: e3817...cb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 Populært innlegg #25 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei desverre, jeg tror desverre at en ganske stor prosent av menn vil slite med denne type problemer i overskuelig fremtid. Anonymkode: e3817...cb6 Bare de som ikke forstår hva denne dama skriver i klartekst: Alfamannen er et ideal for menn, ikke drømmemannen til kvinner. Kvinner vil bare ha et ... oppegående menneske som behandler sin kjæreste som et oppegående menneske... Anonymkode: 86e91...bb8 35 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #26 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor er det snakk om dette? Hva med å lese den en gang til, uten de brillene du brukte første gangen du leste? Litt vanskelig å forstå hva du skriver/mener, men det er nå en gang sånn at ganske mange av kvinnene er ute etter mer enn kun sex. Enda en mann som forteller kvinner hva vi vil ha, og hva vi egentlig mener. Hva med å heller lytte til hva vi sier? Istedenfor å høre på andre slike menn som har et fullstendig feil syn på dette. Da kan det hende at flere gutter og menn faktisk får oppleve det som ligger rett foran dem. Bare lukk munnen, og åpne ørene for de rette personene - og det er ikke incelmenn. Anonymkode: 7a706...461 Hva med å høre på hva vi sier? Deres problem er at dere tror vi menn er for dumme til å gjennomskue hvordan dere prøver å manipulere oss til å slutte syte, fordi vi liksom ikke har noe å klage på. La menn få sutre så mye vi vil. Det er det eneste som kan skje når dere vil ha alfamenn, og ikke alle menn kan være alfamenn. Dere må tåle sytingen vår, så skal vi tåle at dere puler alle andre. Anonymkode: 36f1e...909 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. april 2023 #27 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne vidoen snakker en del om hvorfor menn sliter med ensomhet i forhold til mangel på venner. For de fleste menn vil partneren deres være deres nærmeste. Det er viktig for å bli en god kjæreste at man også har lært å være en venn. Kvinner har fortrolige vennskap med flere personer, og greier seg helt fint alene. Nettverket gir mye av det samme som en partner gjør, og er viktige for å føle seg trygg og selvstendig. Samtalene våre er også annerledes, og nærmest terapeutiske. Det er et stort problem å lesse alt ansvar for sin sosiale kontakt på en partner. En eneste person, gjør de seg avhengige av. Det er faktisk frivillig altså, å redusere egen sårbarhet ved å inngå dypere vennskap, ha samtalepartnere, interesser og fellesskap. Det er svært god folkehelse å ikke isolere seg. Det er ikke kvinners ansvar å danne menns vennenettverk og holde kontakt med familiene deres. Det er ikke vår skyld at menn er mer ensomme enn kvinner når de ikke har kjæreste. Slik ansvarsfraskrivning er ille. De mannlige vennene jeg omgås er både single og i forhold, men bevarer vennskapene sine uavhengig av sivilstatus. Det er klokt. Sosial kompetanse er ikke ueffent. Jeg ville ikke slått til på en mann uten både kvinnelige og mannlige venner. 19 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. april 2023 #28 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La menn få sutre så mye vi vil. Det er det eneste som kan skje når dere vil ha alfamenn, og ikke alle menn kan være alfamenn. Som damen over meg skrev. Det er menn som tror på myten om at det finnes alfamenn, eller at det er en slik mannstype som kvinner trakter etter. Alfamannen er et fantasifoster. De som kaller seg selv alfamenn er ofte selvopptatte, og føler seg så viktige at de vil styre hva andre vil ha og definere behovene deres. Det er det siste en kvinne vil ha. Mennene vi vil ha er jevnbyrdige partnere med vett og folkeskikk, som behandler alle som sin like uavhengig av kjønn. 26 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. april 2023 #29 Del Skrevet 2. april 2023 Synes kommentaren var spot on, men er redd den kanskje ikke treffer de som burde lese den og ta den til seg. Synes også denne videoen av J.J. McCullough belyser mye av de samme problemene på en veldig god måte. Menns største problem er ikke kvinner, det er seg selv og andre menn. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #30 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare de som ikke forstår hva denne dama skriver i klartekst: Alfamannen er et ideal for menn, ikke drømmemannen til kvinner. Kvinner vil bare ha et ... oppegående menneske som behandler sin kjæreste som et oppegående menneske... Anonymkode: 86e91...bb8 Kvinnen i artikelen sier veldig lite om hva kvinner vil ha. Jeg tviler på at å ha på meg en fin genser, høre på Tayloer Swift eller å fortelle folk hva defenisjonen av feminism er vil gjøre at jeg eller noen andre ender opp med å gjøre meg mindre ensom eller gir meg mulighete til å ha sex. Andro skrev (5 minutter siden): Det er viktig for å bli en god kjæreste at man også har lært å være en venn. Kvinner har fortrolige vennskap med flere personer, og greier seg helt fint alene. Nettverket gir mye av det samme som en partner gjør, og er viktige for å føle seg trygg og selvstendig. Samtalene våre er også annerledes, og nærmest terapeutiske. Det er et stort problem å lesse alt ansvar for sin sosiale kontakt på en partner. En eneste person, gjør de seg avhengige av. Det er faktisk frivillig altså, å redusere egen sårbarhet ved å inngå dypere vennskap, ha samtalepartnere, interesser og fellesskap. Det er svært god folkehelse å ikke isolere seg. Det er ikke kvinners ansvar å danne menns vennenettverk og holde kontakt med familiene deres. Det er ikke vår skyld at menn er mer ensomme enn kvinner når de ikke har kjæreste. Slik ansvarsfraskrivning er ille. De mannlige vennene jeg omgås er både single og i forhold, men bevarer vennskapene sine uavhengig av sivilstatus. Det er klokt. Sosial kompetanse er ikke ueffent. Jeg ville ikke slått til på en mann uten både kvinnelige og mannlige venner. Er enig i mye av det du skriver. Men har vennsakap men de er langt merfokusert på praktiske ting og ikke veldig intime. Synes vidoen jeg postet tidligere i tråden forklarerr det godt. Dette er et strukturelt samfunsproblem og ikke noe et ekelte person kan ordne opp i. Anonymkode: e3817...cb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 2. april 2023 #31 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo morsomt at mye av det som ramses opp som "lave krav" ikke faktisk sier noe om at kvinner har lave krav, men at det er dette som blir lagt merke til når mannen allerede har det som trengs for at hun vil ha han. Det er det underforstått her at økonomien, musklene, kukstørrelsen osv er på plass i det disse tingene blir sagt, for news flash -menn flest innfrir på disse punktene. De er klar over at de innfrir på disse punktene, og de er klar over at de IKKE blir lagt merke til, til tross for disse punktene. Så denne kronikken illustrerer i høyeste grad det evinnelige problemet de har med kvinner. De blir ikke lagt merke til, og når de lufter sin frustrasjon, så ramser kvinner opp de "lave" kravene og forventningene de har til menn som de ellers legger merke til, fordi de enten har nok penger, har høy nok sosial status, eller er kjekk nok. Men disse punktene, de blir helt underminert og oversett av kvinner. Menn, selv de som er kjekke og attraktive, blir ALDRI erkjent eller kreditert for de kvalitetene som de faktisk er ettertraktet for. Det vil ikke kvinner ha noe av. Anonymkode: 36f1e...909 Her tror jeg du er inne på noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. april 2023 #32 Del Skrevet 2. april 2023 Sitat Jeg tviler på at å ha på meg en fin genser, høre på Tayloer Swift eller å fortelle folk hva defenisjonen av feminism er vil gjøre at jeg eller noen andre ender opp med å gjøre meg mindre ensom eller gir meg mulighete til å ha sex. Da tror jeg at du tar feil. Å kunne ta vare på seg selv ved å kle seg greit er en fordel, å utvide sine kulturelle perspektiv er ikke dumt og det å være feminist er et must. Det å framstå som uflidd/utdatert, ha en veldig smal og harry smak eller ikke skjønne seg på undertrykkingsmekanismer og frigjøringsprosesser; det er virkelig ikke attraktivt. Vi faller for andres væremåte, og liker å ha felles interesser og kunne snakke om verden. Sitat Dette er et strukturelt samfunsproblem og ikke noe et ekelte person kan ordne opp i. Både og vil jeg si. Det er et strukturproblem at mannsrollen er så trang at du ikke kan betro følelser til kompisen din, eller hjelpe ham å velge riktig skjorte til selskapet. Patriarkalske strukturer er skadelige for menn, når slike kulturtrekk tar fra menn muligheten til nære vennskap. Å gå inn i nære vennerelasjoner her og nå: Det er et individuelt ansvar. Både det å være en god venn, som inviterer, tar initiativ, husker bursdager osv. og også er den som tør å be om en kaffeprat der man kan prate om noe som er sårt og personlig. Vi skaper virkeligheten vi lever i selv. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #33 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei desverre, jeg tror desverre at en ganske stor prosent av menn vil slite med denne type problemer i overskuelig fremtid. Kvinner vil nok fortsette å ha makta på dateing området. Anonymkode: e3817...cb6 Mulig jeg misforstår hva du skriver, men slik jeg tolker det, så er det kvinnene som har ansvaret for at menn har det slik? Og at det er kvinners ansvar/jobb å gjøre noe med det? Kvinner har ikke mer makt enn menn, men kvinner dater jo dem de ønsker, og det er vel ikke feil? Det er skrevet sinnsykt mye om hva som skal til for at menn skal få en sjanse hos flere kvinner, og det er ikke store ting det er snakk om, men det er mennene selv som må gjøre disse endringene. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva med å høre på hva vi sier? Deres problem er at dere tror vi menn er for dumme til å gjennomskue hvordan dere prøver å manipulere oss til å slutte syte, fordi vi liksom ikke har noe å klage på. La menn få sutre så mye vi vil. Det er det eneste som kan skje når dere vil ha alfamenn, og ikke alle menn kan være alfamenn. Dere må tåle sytingen vår, så skal vi tåle at dere puler alle andre. Anonymkode: 36f1e...909 Vet du, sutre ivei så mye du, og dere vil, ingen nekter dere det, men tror du at det da blir noen damer på deg og dere? Lite er mer turnoff enn menn som sutrer, man vil ikke ha et voksent barn, men en mann. Det er kun menn som sier hva kvinner vil ha, men det som blir sagt er feil. Og nei, jeg prøver ikke å manipulere deg nå, jeg sier bare hvordan det er. De fleste kvinner bryr seg null om "alfamenn", de vil bare ha en normalt oppegående mann som man kan snakke med, le med, osv, altså en som er på samme nivå som en selv. Og nei, jeg snakker ikke om utseende. Dere har ikke noe med hvem vi "puler", og dere har ikke noe med å "tåle" at vi ligger med hvem vi vil. Anonymkode: 7a706...461 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #34 Del Skrevet 2. april 2023 Å være feminist er ikke et must. De fleste er ikke det. Men eligaritarist ja Anonymkode: cdfed...c0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 2. april 2023 #35 Del Skrevet 2. april 2023 MyMichelle skrev (4 timer siden): Han foretrekker kvinner med naturlig utseende, eller naturlig sminke. Han liker ikke de som sminker seg så mye at «det ser ut som de har en maske på» og synes falske øyevipper er fjollete. Eh.. Hvorfor foretrekker han disse naturlige kvinnene om han har deg? 🤔 Det mest naturlige hadde kansje vært om han hadde sagt at DU er fin som du er? Min erfaring med menn som "ikke liker damer som" har ditt og datt, egentlig synes det kan være fint. Det er visst en greie at de kritiserer kvinner de egentlig liker. Vet ikke om det stemmer da. Og så synes jeg at HAN virker dømmende som tenker så stygt om damer som har mye sminke eller har falske øyevipper. Blir litt som at vi skal dømme menn som bruker sminke eller har sitt eget utrykk. Synes DET er fjollete faktisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #36 Del Skrevet 2. april 2023 Andro skrev (22 minutter siden): Da tror jeg at du tar feil. Å kunne ta vare på seg selv ved å kle seg greit er en fordel, å utvide sine kulturelle perspektiv er ikke dumt og det å være feminist er et must. Det å framstå som uflidd/utdatert, ha en veldig smal og harry smak eller ikke skjønne seg på undertrykkingsmekanismer og frigjøringsprosesser; det er virkelig ikke attraktivt. Vi faller for andres væremåte, og liker å ha felles interesser og kunne snakke om verden. Både og vil jeg si. Det er et strukturproblem at mannsrollen er så trang at du ikke kan betro følelser til kompisen din, eller hjelpe ham å velge riktig skjorte til selskapet. Patriarkalske strukturer er skadelige for menn, når slike kulturtrekk tar fra menn muligheten til nære vennskap. Å gå inn i nære vennerelasjoner her og nå: Det er et individuelt ansvar. Både det å være en god venn, som inviterer, tar initiativ, husker bursdager osv. og også er den som tør å be om en kaffeprat der man kan prate om noe som er sårt og personlig. Vi skaper virkeligheten vi lever i selv. Til den første dellen av din kommentar, jeg er nok noe umoderne i måten jeg kler meg på, vet ikke om det er sant men jeg burker svært lite energi på klær så vil tro at jeg ikke kler meg etter de siste trender. Ellers er jeg svært intressert både kulturelt og politisk. Vil ikke bekskrive meg som feminist da jeg synes begrepet kan dekke et ganske bredt spekter av menininger og oppførsel. Litt på samme måte som at jeg ikke vil beksrive meg som sosialist slev om jeg generelt sett vil si at jeg hører hjemme på venstre siden av politikken. Poenget mitt er at ingen av disse tingene i seg selv har hjulpet meg i serlig grad. Det er svært vanskelig å skape nære vennskap påegen hånd. Jeg har en rekke mannlige venner, men det er svært vanskelig å håndtere mer følelsesmessig problematik som ensomhet og sorg. Når en person som stod meg nær døde nylig så stilte mine venner opp i forhdold til de praktiske problemene som kommer med et slik dødsfall, men det er som om vi ikke vet helt hvordan vi følelesemessig skal støtte hverandre. Eksempelvis har jeg aldri ringt eller blitt ringt til av en kamrat som ville snakke om hvordan han har det. Alle aktiviter bruker å være praktisk rettet. Tror ikke dette er unikt for meg fordi en av de kameratene mine har et barn som er sykt. Noe som jeg fant ut da moren fortalte det til meg. Jeg har prøvd å ha samtaler av mer emosjonel natur med mine venner men det har ikke godt veldig bra. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Mulig jeg misforstår hva du skriver, men slik jeg tolker det, så er det kvinnene som har ansvaret for at menn har det slik? Og at det er kvinners ansvar/jobb å gjøre noe med det? Kvinner har ikke mer makt enn menn, men kvinner dater jo dem de ønsker, og det er vel ikke feil? Det er skrevet sinnsykt mye om hva som skal til for at menn skal få en sjanse hos flere kvinner, og det er ikke store ting det er snakk om, men det er mennene selv som må gjøre disse endringene. Det er ikke kvinners feil at menn sliter med at de mangler nære vennskap, men det er et stort samfunsmessig problem. Som i storgrad har med hvilke forventninger samfunnet stiller til menn. Når en samtidig komibnerer dette med at en stadig større andel av menn blir valgt bort av kvinner. Så er det ikke rart at mang menn sliter pyskisk da de ikke har noen some bryr seg om de og derfor blir de ekstrem ensom. Det er selfølgelig ikke feil at kvinner ligger med hvem de vil, men jeg håper at du skjønner at det er veldig kjipt å være endel av de som aldri blir sett på som god nok. Anonymkode: e3817...cb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #37 Del Skrevet 2. april 2023 Majer skrev (2 timer siden): Hadde du ligget med en mann som har gjort noe du er sterkt imot? Plaget dyr eller barn? Å plage dyr og barn er ikke politikk. Det er mangel på empati og moral. Anonymkode: a6db1...cdc 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #38 Del Skrevet 2. april 2023 Enig med flere menn her på noe - at mannsrollen nå nok er inne i en brytningstid. Og det er uvant og nytt at kvinner nå faktisk velger vekk menn, om så heller lever alene. Enn å ta på seg ansvaret for en mann som ikke på egenhånd har sosial kompetanse til å danne vennskap, ikke legger innsats i kontakt med familie og slekt. For ikke å snakke om de som ikke tar ansvar for hus, hjem, og alt det organisatoriske med å arrangere jul, avtale ting med vennepar, invitere familie osv. Mange kvinner gidder ikke mer. Og opplever at de har et bedre liv alene. Sosial omgang og emosjonell støtte fra venner. En del - ikke alle, på langt nær alle - menn er litt lost nå. Og har ikke funnet veien fram til å ta ansvar for seg selv og eget liv. Inkludert å forme bånd til andre mennesker, uten at en kvinne organiserer kontakten. Men dette er ikke kvinners ansvar. Menn selv må ta tak i dette. Start studieringer, snakke-rundt-bålet grupper eller hva som helst, hvor dere inviterer menn som kjenner og føler på det samme. Kvinner kan ikke fikse også dette for dere. Og det er heller ikke en absolutt sannhet at menn ikke former dype vennskap, eller kan snakke om følelser. Mange menn gjør dette, og er flinke til det. Og de lykkes stort sett i forhold også. Anonymkode: 9c1bd...524 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #39 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke det kronikken handler om. Prøv igjen Anonymkode: ecaa4...565 Indirekte er det jo det, ett svar på hva menn uttrykker de trenger. Anonymkode: 21cdd...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 2. april 2023 #40 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å plage dyr og barn er ikke politikk. Det er mangel på empati og moral. Anonymkode: a6db1...cdc Politikk handler om empati og moral. Politikk er å bestemme hvem som skal få leve greie liv og hvem som skal få det verre. Hvem som skal leve. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå