Plomm Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg fødte for 8 måneder siden og fikk min første mensen i begynnelsen av mars. Ifølge Flo skulle jeg hatt mensen igjen for to dager siden, den har ikke dukket opp. Alle gtester er negative. Jeg har skjønt at dette kan være fordi jeg fremdeles ammer og syklusen kan være helt på bærtur pga det.. Hva er dere andre sin erfaring med amming og syklus etter fødsel? Spesielt dere som fikk mensen til tross for amming, hvordan ble den? Jeg hadde virkelig håp om at når jeg først fikk mensen så var kroppen "tilbake", men så finner man brått ut at slik er det ikke likevel 😅 merker man får veldig lite informasjon om dette.. Vi prøver på nr.2 så det er selvsagt skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg hadde sykluser på 45 dager etter fødsel med nr 1, hvor eggløsning lå på dag 37. Oppsøkte gynekolog med en gang, og fikk vite at det tar noen måneder før man er «back on track». Etter 5 måneder var jeg tilbake til syklus på 30 dager og eggløsning på dag 18-19. Anonymkode: cd22a...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 Min syklus kom i «øst og vest» to år etter fødsel, pga amming. Var aldri noen stabilitet og ante aldri når den kom. Stort sett ganske lang tid mellom menstruasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Del Skrevet 3. april 2023 Laura80 skrev (16 timer siden): Min syklus kom i «øst og vest» to år etter fødsel, pga amming. Var aldri noen stabilitet og ante aldri når den kom. Stort sett ganske lang tid mellom menstruasjonene. Huff 😢 Det var veldig kjedelig å høre, hadde Så stort håp om at nå ville det bli lettere å få til en graviditet siden syklus var på plass..Men, da vet jeg hva jeg har å forvente nå Anonymkode: fea4d...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. april 2023 #5 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Huff 😢 Det var veldig kjedelig å høre, hadde Så stort håp om at nå ville det bli lettere å få til en graviditet siden syklus var på plass..Men, da vet jeg hva jeg har å forvente nå Anonymkode: fea4d...7da Trenger ikke være sånn hos deg da, alle er jo forskjellige. Krysser fingrene for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå