Gå til innhold

Sædkvalitet - Sperm som blir blank

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer har pratet om dette med barn og prøving, noe vi begge er positive til men med en avslappet holdning - det må ikke skje med en gang. 

Jeg har forøvrig en litt dårlig følelse mtp. sædkvaliteten hans. Husker da vi møttes reagerte jeg litt på hvordan det var da han kom sammenlignet med tidligere sexpartnere. Normalt sett har jeg sett en te-skje med hvit og tykk væske som en merker godt kommer ut igjen. Han har hvit med en gang, men den blir blank etter veldig kort tid og er tynnere i konsistens. Når jeg går på toalettet senere så er det ikke den samme ´renner ut´ senarioet. Han spiser sunt og variert men drikker ofte. Det vil si 1-3 små øl annenhver dag typ. Vi bor ikke i Norge og det er en helt annen drikkekultur, men kjenner jeg er en smule bekymret på om dette vil ha mye og si. 

Jeg har vært gravid før uten prøving så har jo en indikasjon på at det skulle gått greit fra min side, men håper bare ikke dette vil ende opp i flere år med stress og bekymring. Skulle så gjerne hatt et barn innen 3 år..

Noen som har blitt gravid med hvit-blank, tynnere sæd er vel spørsmålet. 

Anonymkode: 74330...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo helt normal ut. 

Anonymkode: e46a6...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen hadde vann sæd . han var steril 

Anonymkode: 3c36a...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å si om den er tyntflytende eller tykk i konsistens.  Han må teste seg. Eneste måten å finne det ut på.

Anonymkode: ac7c6...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns sæd blir tyntflytende etter relativt kort tid, ble gravid før jeg rakk å få mens da jeg tok ut spiralen👍🏼

Anonymkode: 98d78...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...