MyMichelle Skrevet 10. april 2023 #41 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) Jeg har sett «Shetland». Jeg har alltid likt den serien, mest fordi jeg liker etterforskerne, musikken, og naturen. I natt (!) så jeg de to første episodene av «Hendelser ved vann». Jeg syntes den første var kjedelig, men den andre var bedre. Jeg kommer også til å se «Nedgravde hemmeligheter», og jeg liker karakteren Vera Stanhope, så må jo se henne også. Endret 10. april 2023 av MyMichelle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 10. april 2023 #42 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) Zenhouse skrev (På 4.4.2023 den 10.59): Jeg ble så glad da alle sesongene lå ute på nrk, startet med ses 1. så oppdaget jeg at ses 8 tror jeg var borte. Kom opp til 7, så var søren meg 9,10 og 11 også blitt borte i løpet av noen dager. Så nå ser jeg ses 12. Noen som vet om de ligger ute andre steder? Jeg har sett flere episoder på youtube. Så hele første sesong der. Husker ikke om sesong 8 er der. Endret 10. april 2023 av MyMichelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #43 Del Skrevet 10. april 2023 "Hendelser ved vann" var jo virkelig dørgende kjedelig, langdryg og totalt uten noen form for spenning eller interessante hendelser. Stereotype karakterer og ingen overraskelser i siste episode. Spoiler Syns faktisk det hadde vært mye mer interessant å vite hvordan det gikk med Stjernberg-kollektivet i 1991, om de fremdeles var en gjeng og hvordan de evt ble oppløst. Shetland likte jeg, men har sett hele resten av serien, og det tror jeg er en fordel. Spesielt om man skal forstå reaksjonen til Perez og Tosh på det som skjer. Anonymkode: a25a7...a99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #44 Del Skrevet 10. april 2023 On 4/4/2023 at 10:59 AM, Zenhouse said: Jeg ble så glad da alle sesongene lå ute på nrk, startet med ses 1. så oppdaget jeg at ses 8 tror jeg var borte. Kom opp til 7, så var søren meg 9,10 og 11 også blitt borte i løpet av noen dager. Så nå ser jeg ses 12. Noen som vet om de ligger ute andre steder? Sesongene 1-11 ligger på TV2 Play Anonymkode: e5f5c...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #45 Del Skrevet 10. april 2023 Den som dreper-Mørket.Anbefales! Anonymkode: 4cc68...c5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #46 Del Skrevet 11. april 2023 On 4/10/2023 at 7:35 AM, MissStiles said: Likte nedgravde hemmeligheter men savner Cassie!!! Enig, likte denne sesongen også, men de har bommet helt med hun de har fått inn som erstatning for Cassie Anonymkode: e5f5c...40f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå