AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #41 Del Skrevet 4. april 2023 "I wanna kiss you but your lips are filled with poison" Alice Cooper hadde skjønt det😄 Anonymkode: 839ed...627 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 4. april 2023 #42 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 11.38): Tenker på lepper der bruken av restylane er synlig. Anonymkode: d8450...852 De tilfellene man ser, betyr at det er unaturlig. Og da reagerer jeg instinktivt med å ikke like det. Er i bunn og grunn for at folk skal få gjøre hva de vil med kroppen sin, men hadde et menneske bodd på en øde øy ville de vel ikke hatt slike behov - ergo hjelper det ikke å påstå at man gjør det "kun for sin egen del". Vi kler oss og sminker oss etter ulike preferanser fordi det fins andre mennesker rundt oss som vi vil justere oss mot, fordi vi har et nonverbalt kroppspråk, og mitt instinkt reagerer på denne typen inngrep. Og jeg tror det handler om at noen vil forsøke å fremstå som noe de ikke er. Kontra sminke som vaskes av om kvelden. Vet ikke om noen forstår hva jeg mener, men har altså grublet en del på dette, og prøver å gi en kort oppsummering 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 4. april 2023 #43 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg jobber med modeller innimellom. Hun ene kom på shoot med fillers i leppa. Hun måtte bare bli sendt hjem, kunne ikke brukes til oppdraget vi hadde. Jeg synes ikke det er pent. Hun ene på kompani Lauritzen kunne vært så pen uten de leppene og bryn som får henne til å ligne en joker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå