Gå til innhold

Synes du at restylane-lepper er pent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan knapt nok tenke meg noe styggere. Det ser ikke ut med fillers her og der. Men det funker kanskje med ølbriller og for en ons?

Anonymkode: 76668...363

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Typisk menn med hore-madonna kompleks som sier sånn som han du siterte 

Anonymkode: 6d221...8ae

Nettopp. Kommer fra kvinneundertrykkende holdninger om at pene damer er dumme, dum og deilig, at mindre pene damer er mer ordentlig osv. Da har man generelt et nedsettende kvinnesyn om man dømmer hvor bra eller dårlig en dame er etter utseendet hennes. Da anerkjenner man ikke at kvinner er levende individer med personlighet og kvaliteter på innsiden. 

Anonymkode: 53366...239

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må myse og si "kødder du eller?" når folk sier de har fillere, ja, da er det veldig pent. Men det er som regel på de som har fyldige lepper fra før av. Også får de det de betaler for, for å si det sånn 😅 Uansett om det er filler eller botox, ikke spar på kronene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det ser fælt ut. Jeg er ikke i mot slike behandlinger, men det ser ikke pent ut. De fleste som tar det blir litt blind på det og tror det ser naturlig ut. Har noen i omgangskretsen som har tatt det og det er synlig på de fleste, uansett hvor mye man har tatt, det er noe med hvordan huden rundt leppene blir og bevegelsen i leppene blir som ser litt «off» ut. Blir jeg spurt om hvordan det ser ut kommenterer jeg aldri negativt, men skulle ønske de fleste ikke tok det, for det ser ikke fint ut. 

Anonymkode: 93aac...f44

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske teit spørsmål, dette er umulig for folk å svare på, fordi hvis du kan SE at noen har tatt Restylane er det fordi det er FOR MYE og mislykket. Hvis det derimot ser naturlig ut tenker du bare at vedkommende har fyldige og pene lepper.

Anonymkode: 699ce...bd1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg følger med på darcey og stacey og synes de er myye værre med de leppene sine enn naturlig 😞

Anonymkode: 2b946...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grusomt, som alle mulige kosmetiske greier kvinner holder på med bortsett fra sminke og hårfarge. Jeg forstår ikke at noen vil seg selv så vondt, for det er ingen som ikke ser verre ut etterpå enn de gjorde i utgangspunktet. Ingen!

Anonymkode: 0744a...e85

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis ikke. Jeg synes naturlige er finest. 

Og til dem som påstår ingen ser noe, jo man gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 11.47):

Kone matriale = nope 

Random blowjob = yep

Anonymkode: c768e...d36

Fordi du mener svære lepper ser ut som kåte kjønnslepper, og du ikke vil ha en kone som andre menn tenker det samme om som du gjør??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 16.43):

Pass på. Folk kan ha hatt kreft i leppa eller andre skader

Anonymkode: 01897...b26

Hvor mange prosent av det som har duckface har faktisk hatt kreft i leppa? Tipper 0.01%.

Anonymkode: 4c357...a16

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ser møkkastygt ut. Alle damer med Restylane som tror de ser «naturlige» ut, har åpenbart ikke sett seg i speil fra siden.

Anonymkode: 4c357...a16

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det ser latterlig dumt ut.

(Med forbehold om at det går ann å ta det uten at det synes, det vet jeg ikke noe om.)

Anonymkode: ab53d...cc2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er mye finere med litt fillers enn med tynne naturlige lepper :)

Har man heng i puppene, blir de mye finere med silikon og løft også.

Akkurat som at en trent slank kropp er mye finere og bedre enn en utrent. 

Anonymkode: 7064c...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke et eneste tilfelle av fillers i verden der det har hatt noen positiv effekt i mine øyne. Snarere tvert imot. Og har de hatt i så lite at det likevel ikke synes, er det jo bortkastede penger....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...