Gå til innhold

Synes du at restylane-lepper er pent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker på lepper der bruken av restylane er synlig.

Anonymkode: d8450...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det er sånne lepper som er synlig blåst opp så er svaret nei. Det, store falske vipper, unaturlig tatoverte øyenbryn og masse sminke/ foundation er det styggeste som finnes, etter min mening. I går så jeg to venninner med alt dette på plass. Grusomt, igjen ifølge meg. Min smak er ikke universal og alle kan gå med det de vil. Men dette var jenter i 20-årene som så ut som de var minst 40 år… Som 40+ fatter jeg ikke at man vil være 40-åring 20 år før du må…

Anonymkode: 2c4e2...ab3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker på lepper der bruken av restylane er synlig.

Anonymkode: d8450...852

Kone matriale = nope 

Random blowjob = yep

Anonymkode: c768e...d36

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Men jeg synes silikon i pupper er langt styggere enn andenebb noensinne kan bli. Ingen kosmetiske opprasjoner forbedrer resultatet, en blir styggere og i tillegg lyser det desperasjon lang vei. Når det er sagt så mener jeg at alle gjlr hva de vil med egen kropp, jeg bare forstår ikke hvorfor noen vil gjøre den så mye styggere enn hva den er

Anonymkode: 2b01f...73d

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kone matriale = nope 

Random blowjob = yep

Hvorfor gjør lepper og utseende noen til noe dårligere konemateriale? Skal vi damer begynne sånn om menn med stor nese eller tykke øyebryn også? Det er da virkelig ikke utseendet som avgjør om man er bra kjæresteemne eller ikke! 

Anonymkode: 53366...239

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør lepper og utseende noen til noe dårligere konemateriale? Skal vi damer begynne sånn om menn med stor nese eller tykke øyebryn også? Det er da virkelig ikke utseendet som avgjør om man er bra kjæresteemne eller ikke! 

Typisk menn med hore-madonna kompleks som sier sånn som han du siterte 

Anonymkode: 6d221...8ae

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forakter egentlig alt av giftstoffer og kunstige greier som blir tilført kroppen for utseendets del.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt forferdelig å se på, og forteller masse om selvbildet til de som gjør det.

Anonymkode: 5c0e8...4c0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På ingen måte. Restylane og andre fillers må være den mest effektive måten å ødelegge utseendet sitt på. Man blir styggere i 100% av alle tilfeller.

Anonymkode: bd9bf...59a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kone matriale = nope 

Random blowjob = yep

Klassisk gubbe. Vil ligge med restylanedame men gifte seg med den grå musen. Og så er han utro igjen med restylanedama fordi «kona er jo så kjedelig og det var spennende med store lepper og pupper». 

Anonymkode: eb700...6b6

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Men jeg synes silikon i pupper er langt styggere enn andenebb noensinne kan bli. Ingen kosmetiske opprasjoner forbedrer resultatet, en blir styggere og i tillegg lyser det desperasjon lang vei. Når det er sagt så mener jeg at alle gjlr hva de vil med egen kropp, jeg bare forstår ikke hvorfor noen vil gjøre den så mye styggere enn hva den er

Vel. Noen av oss har silikonpupper etter å ha hatt kreft. Hyggelig av deg å si at det lyser stygghet og desperasjon lang vei.

Jeg synes ikke synlig restylane i leppene er særlig fint.

Anonymkode: aa456...b6d

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel. Noen av oss har silikonpupper etter å ha hatt kreft. Hyggelig av deg å si at det lyser stygghet og desperasjon lang vei.

Pass på. Folk kan ha hatt kreft i leppa eller andre skader

Anonymkode: 01897...b26

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, men overdrevent bruk av kosmetikk og kosemetiske inngrep kan si noe om verdier og fokus hos en person.

Anonymkode: b3436...148

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er selvsagt svært beklagelig at du har hatt kreft og lever med ettervirkninger av dette og at du derfor tar min kommentar mer nært enn viss du ikke hadde hatt kreft og silikon.

Men... Jeg må få lov til å ha min mening om dette som alle andre. Og jeg synes oppriktig ikke at silikon i brystene under noen omstendigheter ser verken fint eller naturlig ut. Det kan være mange grunner til at folk opererer eller fikser på utsende på leppene også som f.eks fysisk sykdom eller skade men du har jo selv ikke noe problem med å si at du ikke synes det er noe fint så vi har alle meninger om hva som er stygt og ikke, det at du synes det er mindre fint med restylane i leppene er ikke mer redelig og nobelt enn at jeg synes silikon er stygt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er selvsagt svært beklagelig at du har hatt kreft og lever med ettervirkninger av dette og at du derfor tar min kommentar mer nært enn viss du ikke hadde hatt kreft og silikon.

Men... Jeg må få lov til å ha min mening om dette som alle andre. Og jeg synes oppriktig ikke at silikon i brystene under noen omstendigheter ser verken fint eller naturlig ut. Det kan være mange grunner til at folk opererer eller fikser på utsende på leppene også som f.eks fysisk sykdom eller skade men du har jo selv ikke noe problem med å si at du ikke synes det er noe fint så vi har alle meninger om hva som er stygt og ikke, det at du synes det er mindre fint med restylane i leppene er ikke mer redelig og nobelt enn at jeg synes silikon er stygt.

Hvis du ikke ser forskjellen på å si at kosmetisk kirurgi gjør en person mye styggere og at det lyser desperasjon, og at jeg sier at restylane ikke er særlig fint etter min mening? Da kan jeg ikke hjelpe deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke ser forskjellen på å si at kosmetisk kirurgi gjør en person mye styggere og at det lyser desperasjon, og at jeg sier at restylane ikke er særlig fint etter min mening? Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg har aldri bedt om din hjelp og viss du ikke takler andre mennesker sine meninger er det generelt en dårlig ide å henge på et diskusjonsforum.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...