Gå til innhold

Hvordan vil dere definere rumpa mi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En rumpe defineres som en rumpe. Den kan ikke defineres som en arm, fot eller et hode. Ulikt andre elementer her i verden, som kan velge mer selv.

Anonymkode: 9dc73...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og kontaktannonse. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har en fantastisk fin rumpe, og synes ikke du skal tenke på at du "må" gjøre noe med den. Heller tvert om. La den være, og la den blomstre slik den er :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde gjort mye for å få en så fin rumpe....

Du er heldig TS... 

Anonymkode: 5ba4a...7bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser man ikke om rompa er «flat» først og fremst fra siden? Trener man for å få rompe som går «utover»? (går det i hele tatt an - har ikke det med hoftebredden å gjøre, som varierer veldig på damer?) her spør jeg om ting jeg ikke vet noe om

Anonymkode: 1af4a...0f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. single
AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 1.43):

Har jeg potensialet til å få sprettrumpe ved hjelp av styrketrening? Er det dette man kaller «pannekakerumpe»?

B6831400-2AC9-4B9D-A2B0-9F99B472B357.jpeg

Anonymkode: 977a1...a6a

Hej

Jeg må sige at du godt kan være meget meget stolt af din numse som jeg ser på billedet for den er vist lige hvad vi mænd vil blive virkelig imponerede over og elske at vores piger/kvinder også havde.

Jeg har selv altid trænet meget og har altid trænet min numse også, da jeg som mand alligevel synes numsen skal være stram og flot at kigge på, for eksempel når man går i bukser som er meget stramme i ben og på numsen.

Jeg har da ihvertfald oplevet at det blev positivt modtaget hos både kollegaer og chefer og de bestemt ikke gjorde noget for at skjule, at de virkelig nød at kigge på min røv og det synes jeg da bare var mega dejligt, så jeg håber da virkelig at du med den lækre lille indbydende sag der får alt den opmærksomhed du overhovedet kan ønske dig.

Jeg kan personligt ikke tænke på andet, når jeg ser, hvor flot din numse er, og jeg håber ikke det gør noget at jeg er ærlig og siger at jeg bliver meget meget påvirket af at nyde synet af den, jeg behøver vist ikke at uddybe det i detaljer, i ved vist allesammen godt hvad jeg kan mærke der sker med mig nu;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 0.25):

Er da ikke noe galt med denna fiskassa der!

Anonymkode: 6e682...4c4

Prøv å ordlegg deg normalt.

Anonymkode: 596a7...14d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 19.04):

Takk for svar.

Har alltid hatt komplekser for rumpa mi, og ønsker derfor å endre den ved hjelp av styrketrening. Synes både den er for liten, flat og liker ikke formen på den. Alltid vært flau over å ikke «ha» rumpe.

ts

Anonymkode: 977a1...a6a

Hæ synes den var knallfin! Jeg er slank men rompa mi er ganske stor synes jeg. Før var den mer spretten, fikk kommentarer på det, noe jeg hatet. Moten varierer og nå har de gedigne Kardashianrompene vært i vinden lenge.Men det vil snu. På 90 tallet var små romper inn og det vil det vel kanskje bli igjen snart. Jeg synes denne rompetrenden der folk fyller inn er helt jævig ihvertfall. 

Anonymkode: cd989...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...