AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Har jeg potensialet til å få sprettrumpe ved hjelp av styrketrening? Er det dette man kaller «pannekakerumpe»? Anonymkode: 977a1...a6a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomHm Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Bra utgangspunkt, så trener du styrketrening med vekt på rumpe så merker du nok stor forbedring på kort tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. april 2023 #3 Del Skrevet 1. april 2023 Det der er ei kjempefin rumpe i utgangspunktet. Styrketrening vil kanskje gi den mer volum, men den er fin fra før! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Del Skrevet 2. april 2023 Ingenting galt med den bakenden. Hvis du vil ha sprettrumpe fordi du tror menn liker det, kan jeg opplyse om at det er feil. De fleste menn synes sånne overtrente sprettrumper ser like bra ut som trutmunn. Det får deg til å se billigere ut, hvis det er noe du ønsker å oppnå. Anonymkode: 215cb...c5e 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Del Skrevet 2. april 2023 Takk for svar. Har alltid hatt komplekser for rumpa mi, og ønsker derfor å endre den ved hjelp av styrketrening. Synes både den er for liten, flat og liker ikke formen på den. Alltid vært flau over å ikke «ha» rumpe. ts Anonymkode: 977a1...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Har alltid hatt komplekser for rumpa mi, og ønsker derfor å endre den ved hjelp av styrketrening. Synes både den er for liten, flat og liker ikke formen på den. Alltid vært flau over å ikke «ha» rumpe. ts Anonymkode: 977a1...a6a Flat nei, dette er ikke ei flat rumpe! Synes den er fin, kunne godt tenke meg å ha ei slik rumpe selv! - Kvinne, 27 Anonymkode: bebeb...25b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Har alltid hatt komplekser for rumpa mi, og ønsker derfor å endre den ved hjelp av styrketrening. Synes både den er for liten, flat og liker ikke formen på den. Alltid vært flau over å ikke «ha» rumpe. ts Anonymkode: 977a1...a6a I alle dager. Rumpa ser jo fantastisk ut. Anonymkode: 33ffe...344 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 Helt ordinær. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 2. april 2023 #9 Del Skrevet 2. april 2023 Du har jo ei fin rumpe! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. april 2023 #10 Del Skrevet 2. april 2023 Den rumpa ser da vel bra ut? Hvorfor alltid stresse med å forbedre ting det ikke er noe galt med?? 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 2. april 2023 #11 Del Skrevet 2. april 2023 Fin bakende det der, jeg syns ikke den ser flat ut. Ingenting galt med den. Nå er det jo ikke dumt å trene rumpe da - en sterk rumpe er viktig! Men jeg ville ikke bekymret meg for det estetiske i dette tilfellet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #12 Del Skrevet 2. april 2023 Ser fast og fin ut. Kjempefin rumpe Anonymkode: be183...6c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #13 Del Skrevet 2. april 2023 Det er den største muskelen du har, så ja, den har potensiale for å bli mye bedre. Men da er det styrketrening som må til ja. Det ser bedre ut, og det er sunnere Anonymkode: 52586...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Del Skrevet 2. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Flat nei, dette er ikke ei flat rumpe! Synes den er fin, kunne godt tenke meg å ha ei slik rumpe selv! - Kvinne, 27 Anonymkode: bebeb...25b Enig. Anonymkode: 91589...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #15 Del Skrevet 2. april 2023 Firkanta Anonymkode: a28cb...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. april 2023 #16 Del Skrevet 2. april 2023 Helt normal rumpe, TS. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Del Skrevet 2. april 2023 Du har fin rumpe! Ikke la denne halv badeball rumpe tidsalderen gjøre deg usikker. Anonymkode: 39d54...b15 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Del Skrevet 2. april 2023 Oi, så mange komplimenter for rumpa mi kunne jeg aldri forestilt meg å få! Det varmer, altså, men merker jeg har lett for å bli påvirket og usikker! Hva er nøkkelen for å få større/finere rumpe via trening? Hvor ofte bør den trenes? ts Anonymkode: 977a1...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Firkanta Anonymkode: a28cb...f1d Du ser kanskje noe der. Formenner jeg ikke fornøyd med. Du har kanskje rett i at den er litt firkanta. ts Anonymkode: 977a1...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser kanskje noe der. Formenner jeg ikke fornøyd med. Du har kanskje rett i at den er litt firkanta. ts Anonymkode: 977a1...a6a Ha ha, typisk! Av alle de fine kommentarene er det den mindre fine du henger deg opp i ❤️ Anonymkode: d6f37...92d 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå