AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Ei venninne sende meg melding i dag om jeg hadde bilde av gravid testen min fra jeg var gravid i desember (prøvd i snart 2 år og graviditeten endte exu). Hun skulle "tulle" med samboeren sin. Jeg svarte kun nei.. så spurte hun om jeg var sur, noe jeg svarte "nei, men jeg synes dette var skikkelig unødvendig av deg" ikke fått noe mer svar… er det jeg som er hårsår her? Synes rett å slett ikke noe om at hun vil bruke mitt bilde av test som en spøk😞 ble skikkelig lei meg av hele greia😕 det gjør vondt nok å se det bilde på tlf.. Anonymkode: 8ba3d...8d2 1 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Kunne jo funnet en million bilder av positive tester på nett, så hvorfor spørr deg om dette når du ikke fikk fullført denne graviditeten . Dårlig gjort egentlig .. Anonymkode: a1e14...59e 28 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april 2023 #3 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg synes sånn generelt at graviditetsspøker er ekstremt lite morsomt. Igrunn ganske ufint 21 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 1. april 2023 #4 Del Skrevet 1. april 2023 Oii, føler meg deg❤️ Synes ikke du overreagerer, dette var veldig ufølsomt gjort av din venninne. Tror ikke folk som ikke har vært ufrivlllig barnløse selv forstår hvor vanskelig dette kan være 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 1. april 2023 #5 Del Skrevet 1. april 2023 Ikke bare dårlig gjort av henne. Ganske motbydelig rett og slett. Både mot mot deg og kjæresten sin. Hun må mangle en skrue eller to i tillegg til empati. Å bruke situasjonen med ditt sterkt ønskede barn som du ikke kunne bære fram til egen vinning i form av en spøk hvor hun skal lure kjæresten sin til å tro at hun selv er gravid og bli sint/skuffet bår du ikke samtykker til det. Du hører hvor vanvittig det er , sant? På grensen til grotesk. 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. april 2023 #6 Del Skrevet 1. april 2023 Du gjorde rett. Det er ikke morsomt å spøke med noe såpass alvorlig. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Del Skrevet 1. april 2023 Ekstremt insensitivt rett og slett, ufølsomt. Unødvendig. Synes ikke du er nærtagen, hun er skikkelig korttenkt. Hun burde virkelig tatt en runde ekstra i tenkeboksen før hun tenkte "haha dette er gøy!". Spøken i seg synes jeg ikke er så farlig, selv om jeg ikke synes gravidspøker på 1. april er noe veldig morsomt personlig, men når hun visste hvordan det gikk? Langt utafor. Mistet nettopp selv, hadde noen spurt meg om de kunne ta bildene fra positiv test så hadde jeg svart "Er du så dum?". Det er lov å ha litt empati rett og slett! Lei for at det gikk slik for deg forresten ❤️ Unner deg en frisk og god graviditet hvis det er ønsket ditt ❤️ Anonymkode: 1c946...002 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. april 2023 #8 Del Skrevet 1. april 2023 Nytt nivå av lavmål. Forstår deg veldig godt. Korttenkt av henne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Del Skrevet 1. april 2023 Så utrolig lite omtenksomt! Hun må da skjønne at å finne frem bilder av en graviditetstest som endte dårlig ikke er noe ok for deg! Og nr 2, å spøke om graviditet er bare kjipt! Og hun leker med ilden. Tenk om han hadde blitt skikkelig glad? Anonymkode: 519d4...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg syns du overreagerer Anonymkode: e6b7c...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Del Skrevet 1. april 2023 Hva slags venninne er dette egentlig? Anonymkode: 649dc...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Del Skrevet 1. april 2023 Teit å spørre deg, men gravid-vitser på 1.april er helt innenfor synes jeg. Er bare for gøy. Anonymkode: 9751d...83d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 1. april 2023 #13 Del Skrevet 1. april 2023 Nei syns absolutt ikke du overreagerer her.. Noe så smakløst, lite gjennomtenkt og ganske småfrekt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Del Skrevet 2. april 2023 Nei, det syns jeg var lite gjennomtenkt av venninnen din. Hun burde forstått at det kan være ordentlig sårt å finne frem bilde av den testen, og det er lett å finne slike bilder på nett. Og når hun nå ikke tenkte på det det, og du sa i fra, så syns jeg hun burde sagt unnskyld. Det er lov å bomme, men da burde en beklage. Anonymkode: cf747...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. april 2023 #15 Del Skrevet 2. april 2023 1. april spøker skal være morsomme. Dette var lavmål og veldig korttenkt av venninna de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. april 2023 #16 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg syns du overreagerer Anonymkode: e6b7c...ee8 Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Teit å spørre deg, men gravid-vitser på 1.april er helt innenfor synes jeg. Er bare for gøy. Anonymkode: 9751d...83d Nei i grunnen ikke, i alle fall ikke for den stakkars mannen som enten blir dypt fortvilt eller overlykkelig for å så oppleve at det hele bare er en spøk. Ingen tar lett på en graviditet. Det skaper enten enorm glede eller fortvilelse. Det finnes situasjoner som er fullstendig livsendrende og ikke bør være gjenstand for en spøk. Graviditet og alvorlig sykdom er to av dem. Og du fikk nok heller ikke med deg hele innlegget, den delen hvor det står at det er en graviditetstest fra et barn som ikke lever lenger. Venninnen utnytter situasjonen til en sørgende venninne til en idiotisk spøk Anonymkode: cfed8...0ea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Del Skrevet 2. april 2023 Enig med deg. Det finnes så mange bilder på nett hun heller kunne brukt. Gravid-spøk føler jeg bare er Harry uansett, så kanskje ikke det største tapet å la denne venninna gå 🙃 Anonymkode: 5ca9a...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 2. april 2023 #19 Del Skrevet 2. april 2023 Hun der har tydeligvis null peiling på hva du går igjennom og hun klarer ikke forstå det heller. Mangler hun empati generelt? Sliter hun sosialt? Jeg synes du svarte henne pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei i grunnen ikke, i alle fall ikke for den stakkars mannen som enten blir dypt fortvilt eller overlykkelig for å så oppleve at det hele bare er en spøk. Ingen tar lett på en graviditet. Det skaper enten enorm glede eller fortvilelse. Det finnes situasjoner som er fullstendig livsendrende og ikke bør være gjenstand for en spøk. Graviditet og alvorlig sykdom er to av dem. Og du fikk nok heller ikke med deg hele innlegget, den delen hvor det står at det er en graviditetstest fra et barn som ikke lever lenger. Venninnen utnytter situasjonen til en sørgende venninne til en idiotisk spøk Anonymkode: cfed8...0ea Som jeg skrev: teit å spørre ts. Men at graviditet skal være så forbanna seriøst orker jeg ikke. Jeg mener alt kan tulles med, og man sier jo tulla etter en liten stund. Man må ikke være så alvorlig hele tiden. Smil og le litt😄 Anonymkode: 9751d...83d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå