Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Her er det lenge siden jeg har vært innom gitt. Den ferien... :ler:

Alt vel? Og når er egentlig terminen din igjen?

:klem:

Har termin 24 oktober sånn ca. :) Alt bortsett fra bekkenet er bra. Skal hive meg rundt her (dvs, veeeeldig sakte :ler: ) og komme meg til fysioterapauten nå. Har JMtime litt senere i dag også, men heldigvis er formen et par hakk bedre enn den har vært de siste dagene.

:) Kommer nok sterkere tilbake senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at bekkenet er vondt. Er 90% sikker paa at jeg kommer til aa faa bekkenplager ogsaa, bare fordi jeg faar lett ryggvondt ellers...vet ikke om det har noe aa si, men?

Spennende om du faar fremskyndet termin! Du faar holde oss oppdatert! :hoppe:

Haaper fysioterapien gikk bra og ikke var altfor smertefull, og at du faar en fin fredag og en god helg!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper fysioen og JM-timen har gått feiende flott, og at du snart slipper unna bekken-plagene... :kose:

Ha ei super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært både hos fysioterapauten og jordmor. Min kjære rakk å være med til JM, og det syns både han og jeg var kjempebra. Alt ser fremdeles bra ut, sfmålet er fremdeles høyt, så hun så ikke bort ifra at det kan være mulig at jeg er lengre på vei hun heller. Fikk snakket litt om babyen til broren min også, og hun skjønte godt at jeg er litt ekstra bekymret for min lille. Jeg kan få en UL til om jeg vil, men jeg skal tenke litt på det. Min kjære sier at det er det samme for han, og at det er jeg som styrer det. Vet ikke om jeg vil bli noe beroliget av en UL til, eller om det bare er "bortkastet". Vel, uansett godt å bli tatt på alvor!! Fikk time igjen om ca 14 dager, hun syns godt jeg kunne få litt tettere oppfølging enn vanlig fremover, og det setter jeg stor pris på. I det hele tatt en vellykket time!

Fysio, som viste seg å være manuellterapaut også var kjemepehyggelig. Han knakk og knadde på meg i en time og det var utrolig godt. Ble massert både for hånd og med en slags maskin, og det kjentes ut som det løsnet godt opp. Skal prøve å bandasjere rundt hofta i natt for å stabilisere bekkenet litt, så kanskje jeg ikke får så vondt når jeg skal snu meg. Han sa at det kunne hjelpe så da prøver jeg!

Etter alt dette gikk min kjære og jeg en tur i byen, kjøpte to babypledd, et sånt helseteppe og et supermykt og deilig pledd med stjerner og måner på. Kjempesøtt! Og så måtte min kjære bare en tur i lekebutikken :ler: Han er ikke så stor alltid! Vel, det ente med at jeg viste han en leke fra "Little people" hvor det var en hest, en drage, en ridder og en borg, og den MÅTTE vi bare ha, for den syns nemli min kjære var så fin at den kunne vi ikke ta sjangsen på at gikk ut av produksjon. :sjarmor: Han er da søt også!! Han sa forresten at han trodde det var jente i magen min nå. Han har trodd gutt hele veien, men etter at jeg nevnte at det ville vært koselig med ei jente siden søsteren hans nettopp har fått det, så syns han visst plutselig at det er ei jente der inne. Veldig mange andre tror det er gutt, så vi får se! Hjertelyden lå i dag på rundt 150, og det skal jo visstnok tyde på jente, så vi får se. Blir spennende! Nå holder min kjære på å bytte om hjul på bilen min, så nå blir den fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også Cr@sh! Og MissS da! :)

Det regner... :sur: Og i dag som vi lissom skal gjøre så mye her. Spørs hvordan det går! Er meningen at vi skal til mamma å sette opp hundegård der også, for på torsdag drar vi til søsteren min i sverige for en langhelg, og da skal mamma være hundevakt.

Blir en lang tur å kjøre, tar vel minimum 6 timer i ren kjøing, og med min gravide kropp blir det nok endel pauser på veien ja... Blir faktisk første gang min kjøre får hilse på storesøss og familien, for det er ikke så ofte vi sees, og i fjor da de var på besøk lå han hjemme i gamlehuset sitt med omgangssyken. Typisk nok! Det er helt klart på tide at han treffer "gjengen"! De har jo fire barn i alderen 3,5 til 13, så det er fullt av liv og røre der!

Vel. Jeg prøvde å bandasjere rundt hofta i natt, og det hjalp faktisk litt! Selv om jeg fremdeles våknet når jeg snudde meg, så gjorde det ikke fullt så vondt som det har gjort. :)

Nei, jeg får vel ta en liten runde (rekker nok ikke alle nå, får dele det opp litt!), og så rydde litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner her også... :roll:

Men vi får gjøre det beste ut av det.. Man kan jo få gjort en del inne da (hvis man ikke har hele kjøkkenet fordelt utover huset sånn som her da... ;) )

Spennende og koselig med tur til søss i Sverige da... :Nikke: Superkoselig at mannen får hilse på dem... Blir sikkert kjempekoselig! Neste helg dere skal avgårde?

Håper dere får orden på hundegården til hundevakten da... ;)

Ha en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner her også... :roll:

Men vi får gjøre det beste ut av det.. Man kan jo få gjort en del inne da (hvis man ikke har hele kjøkkenet fordelt utover huset sånn som her da... ;) )

Spennende og koselig med tur til søss i Sverige da... :Nikke: Superkoselig at mannen får hilse på dem... Blir sikkert kjempekoselig! Neste helg dere skal avgårde?

Håper dere får orden på hundegården til hundevakten da... ;)

Ha en fin dag! :kyss:

Vi drar på torsdag kveld, kjører over på natta så vi får mest mulig ut av turen. :)

Nå har vi vært superflinke her! Dvs, min kjære har vært superflink, båret ned en hel masse ting fra soverommet vi skal begynne med, og satt tingene i kjelleren. Nå er det så og si klart til å begynne å rive ned, men det blir nok ikke i dag. Nå er det snart viktig fotballkamp på tv for min bedre halvdel, så da rømmer jeg huset og drar til mamma en tur. :sjarmor:

Kommer sikkert innom igjen i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du passe på deg selv litt også da Missbumblebee. Du er jo mer i farta enn meg, og jeg er ikke gravid engang enda!

Kos deg i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du passe på deg selv litt også da Missbumblebee. Du er jo mer i farta enn meg, og jeg er ikke gravid engang enda!

Kos deg i helgen :klem:

Syns ikke egentlig jeg gjør så mye jeg.... :sjenert: Men jeg er kanskje veldig flink til å skrive om det jeg faktisk gjør? ;) Prøver å passe på meg selv, og min kjære passer på meg han også, jeg får kjeft hvis jeg presser meg for hardt, der er det ingen kjære mor nei!

Jeg fikk telefon fra ei god venninne ista, og hun har nettopp testet positivt!!! :legrine: Så utrolig koselig! Da kan vi være gravide sammen, hvertfall et par mnd. Ble supergla for å høre det altså, de kommer til å bli suverene foreldre!

Min kjære og jeg har sett Dragonheart nå, jeg lå på armen hans og hadde det strålende. Kjempekoselig! Nå ser han på litt fotball igjen, så da har jeg litt fri til KG.. Hehe. Skal se om jeg får til å besøke litt flere dagbøker nå, ellers får jeg ta resten imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotball idag ja :sjarmor: FFK (vi) vant over Vålerenga...

Men det bryr du deg kanskje ikke om :ler:

Jeg bryr meg ikke så veldig nei... Men gjett om sambo gjør!! Her er det FFK for alle penga! :ler: Babyen har allerede fått sine første supporterklær. :hoho:

I dag har jeg sovet ennå litt bedre enn i går, selv om jeg måtte opp og tisse to ganger. Det hjelper virkelig med bandasjering av bekkenet altså! :)

Det er tåkehav utenfor, men det ser ikke ut til å regne, så da får vi nok ta en tur til mamma og sette opp hundegård i løpet av dagen. Mannen skal begynne å rive ned de innebygde sengene på rommet som skal bli vårt nye soverom også, det blir spennende å se hvordan det blir seende ut der etterhvert!

Nå skal jeg ut å lufte vofsene litt, og så får jeg vel vaske litt klær og slikt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelyden til vår lille lå på mellom 150-154 og det er en gutt, så det med hjertelyden tror jeg ikke noe på. Det er først de siste ukene at den har sunket til rundt 140.

Håper bekkenet ditt blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra, er bare MYE annet som skjer om dagen.. Holder på med 2.etg og i dag har vi hatt besøk av svigermor og greier. Har derfor ikke så mye overskudd til å skrive her om dagen desverre. Men jeg tenker på dere alle sammen jenter!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...