Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #1461 Del Skrevet 14. august 2006 Grattis som tante!! Vi vil også ha varmepumpe! Ja uff, tenk å gå rundt & fryse og med lille babyen.. Nei uff,, Kjipt det skal bli såå kaldt. Men kos med snø da! Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #1462 Del Skrevet 14. august 2006 Usj... det er ikke no allright å krangel og være uenige... Men det er godt at det gikk den riktige veien og at dere kom fort på talefot igjen... Å rense luften kan være greit i ny og ne også det... men det er aldri noe koselig... Så flott at du hadde det trivelig i bryllup... og ikke førstemann hjem heller... Kos deg, og slapp av vennen! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. august 2006 #1463 Del Skrevet 15. august 2006 Kjedelig med krangel, men som Cr@sh sier, noen ganger er det godt å få rensket lufta. Oj, så store oppusingsplaner dere har da. Det hadde ihvertfall ikke jeg orket med formen min Forstår deg veldig godt at du ikke vil ta opp lån for å pusse opp, og i hvertfall ikke så mye. For da blir det fort dyrt pusse opp. Håper dere kommer til en enighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2006 #1464 Del Skrevet 15. august 2006 Håper du og magen har det bra. Skjønner godt at alt blir litt mye om dagen. Ikke rart så mye planer som dere har, og du er jo vant til å være veldig aktiv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. august 2006 #1465 Del Skrevet 15. august 2006 Hallo! Kjipt med krangel, men som de andre sier så er det godt å rense luften litt innimellom! Bra dere fort ble venner igjen! Håper du har en fin dag, og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. august 2006 #1466 Del Skrevet 15. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. august 2006 #1467 Del Skrevet 15. august 2006 Må vel si gratulerer som tante da! Kjedelig med krangel ja.. Bra dere fikk ordet opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. august 2006 #1468 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. august 2006 #1469 Del Skrevet 16. august 2006 Innom for å si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. august 2006 #1470 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 #1471 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 17. august 2006 Å, så mange hilsner jeg har fått! til dere alle!!! Jeg orker ikke å være så aktiv her inne om dagen, bekkenet mitt har sagt takk for seg og hade bra, i tillegg til at jeg er veldig sliten og har hatt litt for mye å gjøre. Imorgen har jeg både jordmortime OG fysioterapitime. Håper formen er grei nok da, for jeg MÅ jo bare klare begge deler! Helgen skal vi sannsynligvis begynne å fixe i 2. etg, det trengs nå! Har funnet fliser til kjøkkenet også, så jeg skal få kjøpt det så vi i det minste har det i huset her til vi føler oss motiverte til å begynne med det også. Forbanna at jeg skal bli så satt ut av bekkenet altså, jeg har jo så lyst til å gjøre noe jeg også!! I natt våknet jeg i femtiden, og fikk ikke sove igjen. Det gjør fryktelig vondt å snu seg, og jeg kan ikke ligge i samme stilling hele tiden, for da stivner jeg jo helt. Vel, jeg får komme meg bort på sofaen igjen og strekke litt på kroppen. Kanskje jeg kommer innom senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. august 2006 #1473 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Stakkars Missbumblebee Hvor lenge har du igjen nå? Endret 17. august 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. august 2006 #1474 Del Skrevet 17. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 17. august 2006 Stakkars Missbumblebee Hvor lenge har du igjen nå? ← Er 30+4 i dag, så det er 9-10 uker igjen. Trives egentlig veldig godt med å være gravid, men det hadde vært så mye enklere om bare kroppen fungerte som den skulle.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1476 Del Skrevet 17. august 2006 Uffda.. dumme bekkenet,,, Håper det bedrer seg snart! Gøy å fikse i huset! Håper bare du orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. august 2006 #1477 Del Skrevet 17. august 2006 God bedring til bekkenet ditt! Vet hva du sliter med.. Jeg er mest plaget med ryggen min, men også med bekkenet, og kosrsryggen og bekkenet henger jo sammen og er to sider av samme sak, så.. Jeg er også utrolig stiv om natten.. Vondt å kome seg opp når jeg skal på do om natten, og jeg vagger og det gjør så vondt.. Håper du ellers har det bra! Nå er det ikke lenge igjen! Sant det er rart å tenke på!! Innen de neste 12 ukene (inkl overtid) så er vi mammaer både du og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. august 2006 #1478 Del Skrevet 17. august 2006 En stoooooooor til deg. Håper bekkenet slutter å krangle slik med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1479 Del Skrevet 17. august 2006 Hei Epona og Epica! Ja tenk, innen 12 uker du!! Litt skremmende syns jeg! Men det blir sikkert mye bedre enn jeg klarer å forestille meg når babyen først er ute! Bekkenet har blitt litt bedre i løpet av dagen, tror det er det at jeg ligger så lenge stille om gangen når jeg sover som gjør at det blir så ille. Skal heldigvis til fyseoterapauten imorgen, håper virkelig at han kan hjelpe meg litt! Har jordmortime også imorgen, desverre ser det ikke ut som min kjære rekker å være med på den, enda han har veldig lyst. På en annen side så kan jeg jo ta opp endel ting som han ikke har noe særlig interesse av da, så jeg får sikkert utbytte av den. Blir veldig spennende å se om SF målet mitt fortsatt er like høyt.. Og høre om hun er enig i at det kan tyde på at jeg er lengre på vei enn det UL-termin sier. Nå romsterer bittelille der inne i magen, det er så deilig å kjenne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 17. august 2006 Der var Lilja også jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå