Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Sverigeturen gikk veldig fint, vi fikk kjøpt bilsete: maxi cosi cabrio (i sort og grått så den matcher bilen til min kjære=veldig viktig! :ler: ) og stellebord med badekar under (håper bare at det passer på knøttebadet vårt). Pluss en hel del mat, litt babytøy og litt snop.

Selv om broren min ikke har sagt rett ut at de beholder jenta si, så tror jeg nok det blir sånn likevel. Snakket nemli litt med kona hans på tomannshånd, og hun vil beholde. Og i tillegg så virket det som om broren min ble mer og mer komfortabel med tanken mens han var på besøk her. Han sørger nok over hvilken fremtid barna hans vil få, både nevøen min som blir storebror med alt det ansvar det fører med seg, og lille jenta som ikke har mulighet til å leve et liv alle foreldre øsnker for barna sine. Hjertefeilen og feilen på tolvfingertarmen lar seg visst operere, og det har legene rutine på. De har ressurser nok til å kunne ta seg av et barn med spesielle behov, både økonomisk og sosialt sett. Og mamma vet jo alt om alle regler og slikt man har rett på når man får et funksjonshemmet barn iom at hun jobber med dem til daglig, så støtte fra det offentlige er det sikkert og visst at de vil få. Tror det ordner seg jeg, selv om det er klart at kunne de valgt, så hadde de nok ønsket seg et friskt barn, hvem gjør vel ikke det?

Midt oppi det hele så har min kjære og jeg har hatt et par "krasjer".. Han har sagt klart og tydelig ifra om at hadde det vært oss, ville han at vi skulle tatt abort. Og at han ville stått hardt på det, at han hadde minst like mye å si iforhold til det som meg (noe som forsåvidt er sant, samtidig som det ikke er han som går og bærer på barnet). Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta abort om det var oss det gjalt. Kanskje om det var før uke 12, men definitivt ikke så sent som i uke 20. Vi har jo overhodet ingen garanti for at babyen i magen min er frisk, det kan alltid dukke opp uforutsette ting, men uansett så er h*n ungen min!

Vel, nok om det. I dag skal jeg dra på hyttetur med en gjeng fra en forening jeg er med i, og blir borte til søndag. Mulig jeg kommer hjem før hvis jeg blir sliten, det pleier å være høy partyføring der. Men det er siste sjangsen jeg har til å være med på en god stund, så jeg skal nå hvertfall ta turen! Rekker desverre ingen runde før jeg drar, men jeg tenker på dere alle sammen!!

:klem: Til MissS, Fjellrypa og Holly.

Holly: Jeg bor en times kjøretur fra Sandvika, så det er ikke såååå langt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at dere fikk kjøpt inn litt til babyen i Sverige. (Du kommer til å bli gald i det Maxi Cosi-setet :Nikke: )

Ha det trivelig på hyttetur! Det fortjener du virkelig! :Nikke:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en strålende helg... :briller2:

(Blir litt bekymret for deg når det er så lenge siden du har vært innom :sjenert: Håper alt er bra.. og at du bare er opptatt med hus, hage, mann, mage og koser deg i sola! :sjarmor: )

Stor :klem: og :kyss: på kinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia iss, IdaC, Liljen X 2 og Cr@sh X mange! :klem:

Ingenting er galt, jeg har bare vært på hyttetur uten nettforbindelse siden onsdag! Kjempegøy, og utrooolig slitsomt! :ler:

Nå har jeg kommet hjem til hus som min kjære har ryddet og ordnet masse i, og så har han kjpt flatskjerm til meg!!!! Snille deilige kjærsten min!! Han har montert stellebordet mamma og jeg kjøpte på sverigeturen vår, så nå står det klart til babyen på badet allerede! Litt kronglete iom at det står I dusjen, men det passer hvertfall perfekt inn, så vi er kjempefornøyde begge to.

Det er så varmt at jeg ikke orker å sitte her forran pcn så lenge nå, men jeg skal nok få oppdatert meg snart!

Magen vokser og gror og har det bare bra, er 29 uker i dag faktisk! Tida FLYR av sted! :kyss: til alle som er innom her.

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre alt står bra til :) Snart 30 uker nå :overrasket: tiden går superfort :)

Ha en strålende søndag, og kos dere masse.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre alt står bra til  :)  Snart 30 uker nå  :overrasket:  tiden går superfort  :)

Ha en strålende søndag, og kos dere masse.

stor  :klem:

Takk i like måte! :klem: Jeg fikk akkurat et lite anfall av "UWWÆÆÆÆ! Vi får snart baby!" ista. :ler: Tida kommer til å fly så fort avgårde at det nesten er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superkoselig å se deg på nett igjen... :klem:

Regnet jo med at alt var bra... men kan liksom ikke la være og tenke litt ekstra på deg når du ikke er innom heller... :ler:

Hyttetur og flatskjerm høres supert ut! Også stellebord fix ferdig oppsatt! Herlig!

Kos deg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du har kost deg på hyttetur. Greit å få gjort det nå, for det blir vel en stund til neste gang...

Kjenner igjen den panikkfølelsen når man pluteselig innser hva man har satt i gang. Men det blir så fint atte, jeg har ikke angret et sekund på at vi fikk barn.

Så moro at utstyret begynner å komme på plass. Da blir det brått litt mer virkelig.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Titt-tei!

Så moro med hyttetur og shopping i Sverige. Ååååh, jeg vil også dra på babyshopping... :sjenert: Var på besøk hos en venninne for ikke lenge siden, som også hadde vært i Sverige i samme ærend ;) . *litt missunnelig* Men, jeg får vel bli gravid først :forvirret: . Selv om jeg skal innrømme at jeg plutselig har begynt å sneie innom barneavd. på H&M når jeg er der :rodme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho!!!

Så morsomt med masse innkjøp! Og snille kjæresten din ja :sjarmor: Bra han vet å skjemme deg litt bort,det fortjener du!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...