Iroim Skrevet 4. juli 2006 #1261 Del Skrevet 4. juli 2006 Litt sent, men likevel... Gratulerer med ny bil!!!!! Om det er babymage jeg har eller ikke, det vet jeg ikke... Den er stor i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 #1262 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. juli 2006 #1263 Del Skrevet 4. juli 2006 Ellers er jeg litt småbekymret egentlig, for jeg syns ikke jeg har kjent så mye til Bumblebebyen i det siste... ← *Kiler Missbumblebee på magen slik at Bumblebabyen våkner* Det er nok sikkert bare litt varmt for h*n stakar. Vi har jo ikke lyst til å bevege så mye på oss om dagen vi heller... Skjønner egentlig at din Kjære er litt gretten etter å ha klippet gresset. Synes det er kjempekjedelig selv. Men nå har min Kjære akkurat kjøpt ny gressklipper (fra "dytt-meg-ihjæl" til elektrisk), så nå går han rundt og klipper gresset med den strøste fornøyelse. Deilig! Håper du får en fin dag på stranda *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. juli 2006 #1264 Del Skrevet 4. juli 2006 Ha en riktig fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #1265 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1266 Del Skrevet 4. juli 2006 Da har jeg vært på stranden med ei venninne. Kjempekoselig! Badet litt, men det var ganske kaldt egentlig så jeg kom meg fort på land igjen.Lagde meg veggispølser til middag, orker ikke stå å lage mat når det er så varmt som nå, og min kjære har ikke matlyst i varmen, så han får klare seg selv! I kveld skal jeg ut med en jentegjeng, det blir kos tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #1267 Del Skrevet 4. juli 2006 Så bra du koser deg masse i finværet!! Koser meg med dere jeg,for syns egentlig det er helt greit at vi ikke har det så stekende varmt om dagen......Får nemlig pølsetær av det og det er fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 5. juli 2006 Hehe, godt du ikke var her i natt Skytte, for da hadde du krepert tror jeg.. Det gjorde hvertfall nesten jeg, for det var så varmt at fytti pyton! Tror liten i magen også syns det, forplutselig fikk jeg igjen for alle de siste dagene med moderat og lite aktivitet... Magen hoppet og spratt så det holdt i alle retninger, og nå kjentes det veldig godt på utsiden også. Sånn skal det være altså! Da blir jeg rolig og avslappet igjen. Ute i går var kos som vanlig, skravlet og hadde det fint. I dag skal jeg besøke den ene hesten min, skal skrive kontrakt for et år, så det blir bra! Gleder meg til å se snuppa mi igjen. Har allerede hengt opp klær til tørk (grrrrrr... Min kjære bare lar tøyet ligge i vaskemaskinen til jeg trenger å bruke den, fordi han hater å henge opp klær.) og satt på en maskin til. Kjøkkenet ser ut som et bomba horehus, for rydde der det er visst ingen vits i virker det som. Jeg gidder IKKE å gå å rydde etter han altså, da lar jeg heller ting stå til han blir lei, så han skjerper seg. I går handlet han, og det er jo bra, men setter han ting inn i skap og slikt? Neeeeida, de står på benken sammen med gammel oppvask som han ikke har giddet å putte inn i oppvaskmaskinen... Dette må taes tak i kjenner jeg, ellers kommer jeg til å eksplodere om ikke så lenge. Jeg er nok ikke den mest ryddige selv, men det blir jo bare den grisestien her hvis alt blir liggende sånn dag etter dag etter dag. Kanskje jeg skal begynne å kaste ting? Vel, nok om det, og over til noe annet... Sola steker og egentlig hadde det vært veldig deilig med en tur på stranda igjen i dag, men det blir ikke noe av tror jeg. Skal stikke innom et kjøpesenter på veien til hesten og se om de har litt mammaklær der, trenger en shorts eller litt kort skjørt så jeg ikke smelter bort her. Og kanskje en sommerkjole som jeg bare kan ha her hjemme og kose meg i. Ellers så har jeg ingen planer for dagen tror jeg, håper jeg får god tid til en runde i kveld, tror ikke jeg orker nå, ser nesten i kryss fordi jeg har sovet så dårlig i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juli 2006 #1269 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei hei Kjedelig at mannen din ikke gidder rydde opp etter sei. Ta det opp med ham, så ordner det sei nok, for til lenger du går og irriterer deg over det, til verre blir det for deg tor jeg... Håper det ordner sei. Herli med en sommerkjole. Det er kjempemye lekkert nå å velge i. Håper du finner noe du liker. Ha en strålende dag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei Liljen! Han er ikke så ille egentlig altså, men nå i det siste har han lissom latt alt flyte litt, så det blir så mye på en gang... Skal ta det opp med han, men ikke i dag, for han har hatt en helvetes jobbedag hvor alt har gått galt (heldigvis ikke hans skyld, men det er ikke noe gøy likevel). Jeg fant meg ingen sommekjole, men en søtt lite skjørt som passet supert til magen ble det. Og så har jeg vært å besøkt hesten, som hadde det veldig bra så det ut som, så det var koselig å se. Nå har jeg sittet i supervarm bil i mange timer, og skal bare slappe av litt, og i kveld SKAL jeg bade, om jeg så må dra alene, for nå er det så varmt at det nesten er plagsomt... (jeg sa bare nesten, for jeg liker varmen altså!) Kjøpte meg en pakke med saftis på rimi ista, og det er deilig nå! Har nesten slukt den første jeg tok.. Hehe, får vel ta meg en liter vann før jeg fortsetter på neste is vel... Utrolig hvor godt is er for tiden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juli 2006 #1271 Del Skrevet 5. juli 2006 Mannfolk altså! Kjenner til det der. Min lar alle klær ligge i en haug på gulvet istedenfor i skittentøyskurven, og oppvasken er heldig om den kommer seg inn på kjøkkenet igjen. Har prøvd å ta det opp uten hell Noen som har noen gode råd? Mmm... is nam-nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1272 Del Skrevet 5. juli 2006 Mannfolk altså! Kjenner til det der. Min lar alle klær ligge i en haug på gulvet istedenfor i skittentøyskurven, og oppvasken er heldig om den kommer seg inn på kjøkkenet igjen. Har prøvd å ta det opp uten hell Noen som har noen gode råd? Mmm... is nam-nam! ← Vel, ingen gode råd egentlig, tror bare det er viktig at vi kvinnfolk ikke begynner å plukke opp etter dem som om de er småunger... Bedre å si ifra enn å gå å irritere seg. Jeg har funnet ut at det som fungerer best på min er å ikke mase, men heller si ting som "det er lov til å putte ting i oppvaskmaskinen", eller de tallerkene der vasker ikke seg selv eller?" Gjerne i en litt humor-tone sånn at han ikke syns jeg maser eller han tror jeg er sint. Det hjelper i det minste en stund! Jeg tror forøvrig at min kjære har så sinnsykt mye klær fordi han da ikke trenger å vaske mer enn en gang annenhver uke eller noe... Tror jeg skal ta opp det med han, for hadde han hatt mindre klær, og heller brukt de han faktisk liker og som passer han, så hadde vi fått veldig mye bedre plass.. Jaggu, der kom jeg på noe lurt også! Sovnet på sofaen ista jeg (eller egentlig er det jo daybed jeg har nå), den er så god å ligge på at jeg dupper så lett av atte. Fikk melding fra min kjære nå, han kommer ikke hjem før i åtte-tiden i dag, stakkars mann har vært på jobb fra klokka halv sju i morges... Men det blir i det minste endel overtidsbetalt da, skal ikke klage på det! Tviler på at han gidder å bli med å bade så sent, men da drar jeg heller alene... Kanskje jeg skal lage til noe mat han kan kose seg med når han kommer hjem. Tror jeg skal titte litt i skapene og frysa om det er noe godt der jeg. Og så må jeg ut litt, for det er såååå varmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 #1273 Del Skrevet 5. juli 2006 Aa, du er saa heldig som kan dra og bade!! Virker som alle steder bortsett fra Skottland har varmt vaer for tiden - paa nyhetene snakker de hele tiden om "heteboelge" (30 grader) i London, og hvordan man skal unngaa uttoerking...Saa naa har vaeret i Norge aa holde seg bra til jeg kommer hjem!! Nok om det - ville bare innom for aa oenske deg god badetur og en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. juli 2006 #1274 Del Skrevet 5. juli 2006 Ut og bade så sent? Blir det ikke kaldt? Håper du koser deg og blir avkjølt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 5. juli 2006 #1275 Del Skrevet 5. juli 2006 Ååå... det er deilig å bade på kvelden! Fikk lyst til å bade jeg, men nå er det litt vel sent. Kan du komme og få min mann til å rydde også? Tror jeg har prøvd det meste. Akkurat nå er det veldig rotete her, for nå prøver jeg "rydder ikke du, så rydde ikke jeg". Tror jeg gir opp snart, for orker ikke alt dette rotet., og har en følelse av at han takler det lenger enn jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1276 Del Skrevet 6. juli 2006 Aa, du er saa heldig som kan dra og bade!! Virker som alle steder bortsett fra Skottland har varmt vaer for tiden - paa nyhetene snakker de hele tiden om "heteboelge" (30 grader) i London, og hvordan man skal unngaa uttoerking...Saa naa har vaeret i Norge aa holde seg bra til jeg kommer hjem!! Nok om det - ville bare innom for aa oenske deg god badetur og en fin kveld! ← Jeg skal holde på godværet jeg vennen! Det er superdeilig å bade, så jeg håper du får gjort det når du kommer hit til hetebølgen! Ut og bade så sent? Blir det ikke kaldt? Håper du koser deg og blir avkjølt ← Nei det er på kvelden det er deiligst, for da er det lite folk (i går var det bare meg) og vannet er deilig og varmt etter en hel dag med sol. Storkoste meg jeg! Ååå... det er deilig å bade på kvelden! Fikk lyst til å bade jeg, men nå er det litt vel sent. Kan du komme og få min mann til å rydde også? Tror jeg har prøvd det meste. Akkurat nå er det veldig rotete her, for nå prøver jeg "rydder ikke du, så rydde ikke jeg". Tror jeg gir opp snart, for orker ikke alt dette rotet., og har en følelse av at han takler det lenger enn jeg.. ← Du må ikke gi opp da, bare vent, han har nok et mettningspunkt han også! Vet det er frustrerende, men det blir nok bedre! Min kjære skjønte nok at jeg syns det så forj@vlig ut her i går, og han har faktisk blitt med på å rydde/shine huset to ganger i uka fremover! Jeg har fått beskjed av jordmor at jeg helst ikke skal støvsuge siden bekkenet mitt krangler, og med to hunder i hus som løper inn og ut hele dagen, så blir det MYE støv og hår som må bort, så det er nødt til å være hans jobb. I går ble det badings altså, og min kjære ble til og med med, selv om det var fotball på tv, og han var supersliten. Jeg sa at jeg kunne dra alene, men han var redd jeg skulle drukne der visst! Litt søt er han da! Passer på meg og magen så vi ikke drukner.. Men bade DET skal han ikke! Hehe, mye bedre å stå på land og bli spist opp av myggen visst.. I ettermiddag skal jeg til terapauten min, ellers har jeg nul planer for dagen! Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #1277 Del Skrevet 6. juli 2006 Passer på meg og magen så vi ikke drukner.. Men bade DET skal han ikke! Hehe, mye bedre å stå på land og bli spist opp av myggen visst.. ← De har noen rare ting for seg av og til sånne mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. juli 2006 #1278 Del Skrevet 6. juli 2006 Så søt han er som blir med for å bli spist opp av myggen når du og magen bader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. juli 2006 #1279 Del Skrevet 6. juli 2006 Kan du komme og få min mann til å rydde også? Tror jeg har prøvd det meste. Akkurat nå er det veldig rotete her, for nå prøver jeg "rydder ikke du, så rydde ikke jeg". Tror jeg gir opp snart, for orker ikke alt dette rotet., og har en følelse av at han takler det lenger enn jeg.. ← Jepp, har kapitulert jeg også. Prøvde å slutte å rydde helt, men ble bare enda mere frustret. Har innsett at jeg blir mindre gretten av å rydde det bort, enn jeg blir av å se på det... Men så er de jo utrolig søt innimellom også da, og passer på og er bekymert for en. De er nå gode å ha når alt kommert til alt Jeg vil også bade! Er vant til ferskvann fra barndommen av, og her er det bare sjø... Synes det er ekkelt med tang, og etter badet er man bare klissete Får se om jeg tar noen kjøreturer til ferskvann når ferien kommer. *telle dager til ferien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2006 #1280 Del Skrevet 6. juli 2006 Skulle ikke sagt det var daarlig vaer her, for naa svetter jeg omtrent bort paa kontoret! Plutselig var sommeren her, tre dager foer jeg drar til Norge. Typisk! God tur til terapeuten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå