Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #1241 Del Skrevet 30. juni 2006 God helg vennen!! Kose deg på sommershow og i utdrikningslag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. juni 2006 #1242 Del Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer med ny bil Godt å høre at turen ikke var forgjeves! Støttestrømper er veldig kjekke ja jeg brukte dem både på fly og toget da vi var på ferie, og ble ikke hoven i det hele tatt nå. Mens da vi fløy til Berlin for noen mnd siden, da hadde jeg ikke støttestrømper og kunne nesten ikke gå ut av flyet pga hevelse. Anbefales på det varmeste Håper dere får kost dere på festen i kveld. Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juni 2006 #1243 Del Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer med "ny" bil! Det er alltid like stas Bilen min lager noen rare lyder innimellom, så jeg får vel ta den en tur til legen snart. Kjedelig når man er avhengig av bil for å komme seg på jobb... Håper sommershowet var bra og at du koser deg på utdrikningslaget i kveld, selv om du ikke kan slå følge med drikkingen til bruden Ha ellers en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 #1244 Del Skrevet 30. juni 2006 Grattis med bilen, Snuppa! Godt å høre at turen hjem gikk greit, til tross for mangel på støttestrømper og den skumle episoden med bilen som frontkolliderete... Var trist å lese om ponnyen og føllet... Aldri koselig med historier som ikke ender godt... Jeg er så følsom for tiden også... så griner jo av alt... Blir mor med sommershow ikveld! Dere må kose dere masse! Blir sikkert allright å hilse på kollegaene til mannen... Og utdrikningslag i morgen... Du har jammen planene klare du! Kos deg masse... og nyt det deilige været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1245 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei alle super-jentene mine! Nå har jeg vært på kontroll, og alt er fremdeles veldig bra. Denne gangen fikk jeg komplement fra legen om at jeg hadde en fin mage.. Hehe han er så rar han legen min. hjertet slo fremdeles, og han anslo at det lå mellom 150 og 160 slag i minuttet. (droppleren der er litt gammel, så man må evt telle slagene for å få riktig tall) Den lille hadde litt raptus der inne mens han undersøkte meg, så jeg hørte og kjente samtidig en serie med spark. Gøy! Etter kontrollen møtte jeg først en gammel kompis, måtte vise frem bilen min nemli Skravla litt med han, og så møtte jeg ei venninne og skravla litt med henne etterpå. På veien hjem stoppet jeg på beitet til hestene og hilste på, og så vasket jeg bilen min, så den er rein og fin. Fy søren så mye insekter som satt fast på den.. Tror jeg splætta endel på veien hjem i går gitt.. Det var helt prikkete! Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur til byen, men det spørs om jeg orker... Er litt sliten ennå, og det ble tidlig opp i dag også så... Kanskje bare slappe av litt på sofaen til min kjære kommer hjem. Vet ennå ikke når vi skal dra i kveld, for det var det visst ingen på jobben hans som var helt sikre på... Surrehuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #1246 Del Skrevet 1. juli 2006 Turen ut med jobben til min kjære ble bra. Han sa på forhånd at han ikke hadde så veldig lyst til å dra, men han var da ved godt mot likevel. Første spiste vi masse god mat på en restaurant nede ved vannet, skravla gikk som bare det. Det viste seg at hun som satt rett ovenfor meg var min trillepike da jeg var liten! Hehe, verden er ikke spesielt stor altså! Hun hadde visstnok vært dødelig forelsket i storebroren min, og husket veldig godt mamma og han. Hehe, litt sprøtt å tenke på altså! Etter at middagen var spist tuslet vi oppover i byen, og inn der hvor sommershowet var. Det begynte med en revy som faktisk var ganske morsom, og fortsatte med allsang etter det. Litt slitsomt å være gravid og edru med masse god-fulle syngende folk som stod oppe på bordene og sang... Hehe, men moro var det da! Min kjære ble faktisk full, og det er ikke ofte jeg har sett, for han pleier å bremse seg selv når han drikker. Men jeg tror han koste seg stort, og jeg mobbet han litt for utsagnet han kom med litt tidligere på dagen nemli: "jeg kjører selv jeg, er ikke i humør til å drikke noe i dag." Jaaaaada, tenker jeg! En av mannfolka han jobber sammen med hadde sittet og drukket i flere timer og sett på fotball før festen i går, så han var rimelig godt på snurr kan man si, men han satt og stirret på meg i lange evigheter og tok meg i hånden sikkert 5 ganger før han sa til min kjære: "Du finner ikke bedre dame enn det der altså" Hehe, hadde han ikke vært så drita hadde jeg blitt kanonrød og superflau, men jeg måtte bare le av han. Min kjære så ikke så rent lite stolt ut etterpå da. I dag skal jeg i utdrikkingslag, men først skal jeg i butikken en tur å kjøpe med noe alkoholfritt å drikke på, og så skal jeg pakke ned litt ting og tang. Det kommer visst ganske mange dit, så det blir sikkert gøy. Jeg har snakket litt med forloveren, og det virker som opplegget er ordnet ordentlig bra, hun har hvertfall jobbet mye for å få alt til å gå i boks! Rekker nok ikke noen runde i dag, men imorgen skal jeg nok ta meg en tur og hilse på dere jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juli 2006 #1247 Del Skrevet 1. juli 2006 Hehehe,så morsom fest! Bra dere kosa dere og komplimenter er alltid fint å få! Det er av fulle folk og barn man får høre sannheten vet du! Håper du får det like koselig idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #1248 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei Skytte og IdaC. Helgen har gått så i ett og jeg har vært helt utslitt når jeg har hatt mulighet til å sette meg ned forran pc`n at det har ikke blitt noe av... Lørdag var det utdrikkingslag, kjempekoselig, men akk så slitsomt! Vi var på en hytte utenfor "gamlebyen min" med fjordutsikt, spiste god mat og hadde morsomme aktiviteter. Gikk en ganske lang tur langs vannet, og hadde aktiviteter på veien. Moro, men bekkenet mitt var så ødelagt da vi kom tilbake på hytta at jeg ble litt satt ut. Jeg dro hjem i halv elleve tiden, dvs jeg stakk innom mamma på veien, for min bror med familie bestemte seg lørdags morgen for at de skulle dit i helgen. Så på bilder fra bryllupet deres, og masse bilder av min nydelige nevø. Broren min var helt fasinert av magen min, tok masse bilder og strøk og koste på den. Kjempesøt er han!! De venter jo også en liten en, og kona er ca 17 uker på vei nå, men magen min er definitivt MYE større enn hennes. Ikke så rart når det skiller såppas mange uker kanskje, men jeg tror jeg var mye større enn henne da jeg var 17 uker på vei også. Hun sa hun gledet seg veldig til man ser at det er babymage og ikke bare fett (jeg så jo allerede at det var det) og jeg kjenner igjen den følelsen veldig godt. Det er deilig å virkelig se gravid ut! Navelen min har forresten fullstendig forandret form, og har blitt stor og kulerund. Jeg må se ekstra hver gang jeg ser meg selv i speilet. Søndag vasket jeg først bilen, så var jeg med bror og familie på stranden før jeg fikk med min kjære på middag hos mamma. Koselig å se dem igjen! Jeg ble der hele kvelden, mens min kjære måtte hjem og se på fotballkamp. Denne uka håper jeg ikke det skjer så mye som den forrige, for da tror jeg nesten at jeg kollapser! Bekkenet mitt har definitivt begynt å krangle, så jeg skal få meg en time hos terapauten min så kan hun kanskje hjelpe meg litt. I dag har jeg INGEN planer! Hehe, deilig det! kanskje pusle litt i hagen og ta en tur i butikken. Det er så varmt her at jeg tror ikke jeg orker en full dagbokrunde, men jeg skal nå prøve å rekke noen før jeg må ut å få litt luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 3. juli 2006 #1250 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg vil også ha baby mage!! Ikke bare fett! Hørtes ut som om du har hatt en kjempe koselig helg. Får håpe bekkenet ditt ombestemmer seg, og blir veldig bra. Lykke til, og slapp helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #1251 Del Skrevet 3. juli 2006 Høres ut som en deilig avslappende dag! Ha en suuuper uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1252 Del Skrevet 3. juli 2006 Iorim: Du har jo babymage allerede da, selv om ikke alle kan se at det er det det faktisk er. Det er nok ikke lenge til du syns magen er i veien heller. Epica: Takk det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. juli 2006 #1253 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 #1254 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei paa deg! Her skjer det mye for tiden, og sloev som jeg har vaert (er?! ) saa har jeg ikke vaert saa flink til aa holde meg oppdatert. Hyggelig med magekompliment, da! Og kompliment fra den fulle kollegaen! Man maa ta vare paa hyggelige kommentarer slik at man kan hente dem frem naar man har en daarlig dag innimellom. Haaper du har en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 3. juli 2006 Heia Eeyore og Holly! I dag har jeg støvsugd inne i bilen jeg skal selge, og det tok laaaang tid, men så var jeg grundig også da. Lagde deilig salat med kokt egg til middag, orker ikke varm mat når det er så varmt som det har vært i dag... Nettopp vært en tur i byen for å finne meg bikini, har vokst ut av alle de jeg hadde, men fant heldigvis en som satt fint. Kjøpte to topper også, de kosta bare 49 kr stykke, og de var så fine at jeg klarte ikke la være. Skal på stranden med ei venninne imorgen, så da skal jeg prøve ut den nye bikinien! Min kjære er i dårlig humør, aner ikke hvorfor, så jeg skygger banen litt. Han er sikkert trøtt, og så klippet han gresset ista, og han er allergisk mot gresspollen, så det er ikke egentlig det smarteste han gjør. Vel, vel. Det er sinnsykt varmt ute, hadde vært deilig å tatt et kveldsbad i dag, men det blir neppe noe av. Får bade masse imorgen istede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. juli 2006 #1256 Del Skrevet 3. juli 2006 Du har vært like mye på kg som meg i helga ser jeg, om mulig mer Fint vær = lite kg Naiiiiise med ny bil Så trist med ponnien... La kjæresten furte.. kos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juli 2006 #1257 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er langt å kjøre fra Bergen til der du bor (som jeg har fått med meg i en annen dagbok...). Jeg syntes det var mer enn langt nok fra Voss til Moss. For en ekkel opplevelse med den kræsjen foran deg. Så bra at alt så ut til å gå bra. Ha en fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. juli 2006 #1258 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei på deg. Så kjekt med ordentlig babymage. Hvor mangen uker er det du er på vei nå?? og GRATULERER MED NY BIL. Heldigen Ha en strålende kveld da. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei snupper, og god morgen! iss: Fint vær må jo bare utnyttes, vi bor jo tross alt i et land hvor det ikke er overvekt av godvær.... Selv om det betyr at kg må vente litt... Siam: Ja, det er da et stykke fra Bergen og hjem.. Fikk noen kommentarer om at jeg måtte være helt sprø, gravid og helt alene over fjellet... Men det er da bedre å kjøre alene nå som jeg er gravid enn etter at babyen er født syns jeg! Liljen: Jeg er 24+4 i dag (sånn ca hvertfall, for legene og jordmoren bruker forskjellige dager, så jeg har bestemt meg for å bruke den som er "i midten" av dem! ) I dag er det faktisk litt overskyet, håper det bare er disig etter natten for jeg skal på stranden med ei venninne jeg ikke har sett på evigheter... Ellers er jeg litt småbekymret egentlig, for jeg syns ikke jeg har kjent så mye til Bumblebebyen i det siste... Det er sikkert ikke noe farlig, h*n ligger nok bare på en annen måte enn til vanlig, men jeg blir nå litt bekymret likevel jeg.. Skal legge meg ned litt nå og kjenne etter, har drukket et stort glass sjokolademelk (NAM!) så det burde gi litt sukkekick der inne håper jeg. Min kjære ble i bedre humør i går kveld, tror nok bare han var sliten og lei av allergien stakkars. Nei, nå skal jeg ligge flatt på sofaen og kjenne etter lillegullet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaprifol Skrevet 4. juli 2006 #1260 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei på deg ! Gjett om jeg gleder meg til det er meg som kan ta meg et stort glass saft og legge meg ned for å kjenne etter baby som sparker ! Det er så deilig å kjenne liv og røre der inne, husker det så godt fra sist gang. Håper du får en flott sommerdag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå