Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God mornings! :vinke:

Nettopp lest om hun damen som solgte ponnien hun ikke eide - at det gaar an! :frustrert: Bra dere fikk sporet opp hesten til slutt!

Lykke til med mannens jobbintervju, skal krysse fingre og det som er for at han faar jobben!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

:kyss: til deg også! :)

Jøss her har det vært litt action.. :)

Håper alt er bra med deg og spiren.. :klem:

Ja, jaggu skjer det ikke litt av hvert her for tida...

Tror både jeg og spiren har det bra, selv om jeg drømte helt grusomt ekkelt i natt... Forteller mer om det etterpå!

God mornings! :vinke:

Nettopp lest om hun damen som solgte ponnien hun ikke eide - at det gaar an!  :frustrert:  Bra dere fikk sporet opp hesten til slutt!

Lykke til med mannens jobbintervju, skal krysse fingre og det som er for at han faar jobben!

Ja, er det ikke utrolig?!

Min kjære gleder seg til jobbintervjuet tror jeg, så da har han et godt utgangspunkt vil jeg tro. :)

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å skrive litt mer ista, men så fikk jeg telefon fra hun som har ponnyen, og ble sittende og skravle i over en halvtime! :overrasket: Kjempekoselig dame det der altså! Sendte meg bilde av ponnyen på mms også, det var koselig. :)

Vel, drømte noe helt forferdelig ekkelt i natt... Jeg var på UL, og legen sa ingenting annet enn "dette var ikke bra", bare gikk, og sendte oss videre til en sykpleier som også tok UL. Sykepleieren gjentok at dette ikke var bra, og at jeg måtte sendes videre til sveits(!!!). Jeg trodde at babyen min var død, og var litt hysterisk. Hun sa at babyen hadde det bra, men det var noe feil med meg, så jeg måtte opereres straks, ellers ville jeg dø innen to uker... Grøss og gru altså, den var så utrolig virkelig den drømmen! Skulle ønske at UL ikke var to hele uker til, jeg blir jo helt sprø av å vente.. :sur:

I går kveld var vi innom broren min og hentet en gassgrill som han ikke hadde bruk for lengre, håper den fungerer litt bedre enn den vi har fra før av... Der ble jo maten aldri ferdig... Stakk innom et vennepar i samme slengen, så vi var ikke hjemme før i tolvtiden i natt. Sov helt til halv ti i dag, det må være rekord!!

Min kjære sitter og ser på wrestling nå, kjedelige greier det altså, mye bråk og leven og utrolig tåpelig med mannfolk som slår hverandre helseløse for underholdningens skyld...

Vi skal ta med mat og dra på tur med hundene snart, spise lunsj ute i skogen i dag! :) Det blir koselig håper jeg.

Ellers skjer det vel ikke så mye som jeg vet om i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ponni-historie! Håper dere /mammaen /den nye eieren får ordnet opp. Det høres jo helt vilt ut!

Den drømmen din var guffen bare å lese om! Skjønner godt at det var skikkelig ekkelt.

Spennende med intervju for mannen. Håper virkelig det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: For ei kjerring!!! Skulle vridd henne i to.....

Bra at moren din i allefall fikk litt penger,selv om hunskulle hatt alt.Tenk å selge noe som ikke er ditt eget da?!?! Akkurat som jeg tar å selger sofaen til naboen en dag de ikke er hjemme...Helt sykt!

Bra at manen skal på intervju!! Hurra!! Krysser alt for han!

Bra at utdr.laget var morsomt! Aldri vært med på det jeg...Når endelig noen av mine skulle gifte seg så har jeg vært et helt annet sted! Vel,vel!

Håper du har en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu vennen!

Isj... var en ekkel drøm du hadde hatt.. :overrasket: Hva er det man ikke skal igjennom som gravid... ;)

Håper du har det bra... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter! Takk for koselig besøk!! :)

I dag våknet min kjære samtidig som meg ( :overrasket: ) og la hånda si på magen min og sa "babyen min... Jeg gleder meg jeg, og gruer meg litt da." Det var utrolig godt at han sa, jeg har vært litt usikker på han til tider, for noen dager er han overhodet ikke intressert i å høre om noenting, og det er litt sårende.. I dag har han dratt "hjem" en tur, han skal se fotballkamp med noen kompiser, og det er fint, så får jeg litt tid alene også. Imorgen er det jo 17.mai, overimorgen er det jobbintervju for min kjære, og på fredag er det kontrakts-skriving på huset min kjære har solgt, og på lørdag er det bursdagsfest til en kamerat av oss. Litt program denne uka altså. Og typisk nok er det fergestreik da, så det betyr at de to turene han må "hjem" blir mye, mye lengre, for det er jo helt håpløst å stå i kø i timesvis for å komme med båten. Vel, det går vel over det også en gang!

Tror jeg skal inn til byen en tur, og prøve å bytte en topp jeg kjøpte forrige uke.. Trodde den var helt like en annen jeg har jeg, så jeg prøvde den ikke, men den var supertrang, og helt umulig å putte en gravid mage inn i, så den er det bare å bytte ja.. Lurer på om jeg skal ta litt sol også, jeg må jo ikke være helt likblek i bryllupet om et par uker heller...

Jeg skal prøvelage ostekaka jeg skal lage til bryllupet i dag, passer godt å ha det på 17.mai syns jeg. :)

I dag får jeg sikkert tid til en litt større dagbokrunde også... :sjenert: De siste dagene har alt gått så fort at jeg ikke har fått det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ostekake :sikle:

Så koooselig at han snakket til babyen ;)

De forstår ikke såmye, og er ikke så engasjerte som oss tror jeg, bare fordi at det er VI som har den lille i magen :hjerte:

Uffda vennen.. Håper de neste drømmene blir mer koselige :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goey med saa mye som skjer! Hoeres ut som uken blir fin!

Hvor i landet bor du egentlig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Fullt program du ja! Da går i allefall ukene fort fremover!

:hjerte: Søte mannen! Så godt at han sa det! Tror de tenker og spekulerer myyye mer enn de gir uttrykk for.Syns sambo også er litt opp og ned med hvor engasjert og interessert han er,så de er vel ganske normale..Så normale som menn kan bli værtfall :ler:

Ostekake!!?? Jeg kommer!!! Det er snadder det!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får byttet toppen din, og at 17. mai blir en super dag!

Fikk byttet topp, og kom hjem med 3 topper istede for bare en... :sjarmor: Salg på en av dem da.... Og så mått ejge bare kjøpe liten ting til Bumblebabyen, så h*n fikk en deilig myk sparkebukse og body i lysegrønt med giraffer på. :sjenert: Brukte kanskje litt mer penger enn planlagt ja...

Heia!!

Fullt program du ja! Da går i allefall ukene fort fremover!

:hjerte: Søte mannen! Så godt at han sa det! Tror de tenker og spekulerer myyye mer enn de gir uttrykk for.Syns sambo også er litt opp og ned med hvor engasjert og interessert han er,så de er vel ganske normale..Så normale som menn kan bli værtfall :ler:

Ostekake!!?? Jeg kommer!!! Det er snadder det!

Ha en fin dag! :klem:

Bare kom, ostekake til alle! ;)

Ja, du har nok helt rett Skytte, jeg er ganske sikker på at det foregår mye i hodet til kommende fedre, snakket litt med mamma om det her om dagen. Jeg skjønner jo at det er en psykisk omstilling for dem å skulle bli pappa, men det hender jeg syns de bør ta *litt* mer hensyn, for vi gravide kvinner har jo tross alt både det psykiske OG det fysiske å venne oss til... Så selv om vi kjenner det på kroppen at det bor en liten baby der inne, så er det en utrolig stor omveltning. Kanskje det er bare mine gravide hormoner som syns det men.... :sjenert:

Vel, byturen var absolutt fin, jeg dro å tok sol også, så nå er jeg hvertfall ikke helt hvit lengre, men begynner å nærme meg lys beige... :ler:

På vei hjem kjørte jeg forbi sykehuset her i byen, og like ved der var det en eldre mann som hadde kollapset... :overrasket: Han hang over gåstolen sin med buksa nede på bena mens en mann holdt han oppe. Fikk helt vondt i magen jeg, hadde lyst til å stoppe, men så kom det så mange ambulanser ut med fulle sirener og føk fordi, så jeg måtte kjøre et stykke videre. Burde vel egentlig ha stoppet, og nå sitter jeg her med litt dårlig samvittighet. :sjenert: Det var en mann som hadde stoppet og hjalp til, men det kunne jo hende at han trengte hjelp? Heldigvis var det rett ved siden av sykehuset, så jeg håper virkelig at den eldre mannen har fått hjelp der nå. Stakkars altså... Det kommer så mange minner fra når jeg lå på sykehuset i mange mnd for mange år siden. Hjelpeløse syke og gamle mennesker får jeg så vondt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det er fryktelig deilig å ha huset litt for meg selv... :sjenert:

Holder på å lage middag, og så skal jeg se den forran tv, og selv bestemme over fjernkontrollene! :sjarmor:

Håper min kjære har like godt av denne lille "luftepausen" som jeg har . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...