Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Enkelte folk skulle ikke hatt bil! Eller førekort! :sinna:

(Får ut litt aggresjon sammen med deg jeg! ;) )

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kardelen og Cr@sh!

Jeg har helt glemt det magebildet jeg.... Sender PM til Cr@sh og ser hva vi får ordnet der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa artig med magebilde! :hoppe: Fin mage du har! :tommelsmil:

Naa ble jeg skikkelig nysgjerrig paa hvordan du ser ut ellers ogsaa! :ler:

Haaper du har en fin dag! Er det sol hos deg ogsaa?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempehyggelige innlegg i dagboka mi :)

Setter utrolig stor pris på det, så :klem: til deg.

Fiiiiiiiiiiine magen.. Du kommer til å bli nyyyyydelig som høygravid tror jeg :)

Må iallefall kose deg masse i denne fine tiden, og nå har di jo meldt utrolig godt vær til helga.

Det er vell egentlig bare å finne fram sommertøy og bikini, sette seg utfor med en god kopp kaffi (eller te, brus, vann whatever.. :ler: ) og nyte sola i fulle drag.

Her på vestlandet er det 19 grader i dag :klappe:

Ha en fantastisk og solfyllt dag videre.

:klem::klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det har skjedd noe med magen din, ja! :) Så fin den er! Og enda større og finere skal den bli... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood morning, over there! :vinke:

Litt sent ute i dag jeg, så det blir god dag til deg! ;)

Saa artig med magebilde! :hoppe: Fin mage du har! :tommelsmil:

Naa ble jeg skikkelig nysgjerrig paa hvordan du ser ut ellers ogsaa!  :ler:

Haaper du har en fin dag! Er det sol hos deg ogsaa?

:klem:

Hehe, du får spørre Cr@sh, hun har sett bilde av den øverste delen av meg også. :ler:

Tusen takk for kjempehyggelige innlegg i dagboka mi  :)

Setter utrolig stor pris på det, så  :klem:  til deg.

Fiiiiiiiiiiine magen.. Du kommer til å bli nyyyyydelig som høygravid tror jeg  :)

Må iallefall kose deg masse i denne fine tiden, og nå har di jo meldt utrolig godt vær til helga.

Det er vell egentlig bare å finne fram sommertøy og bikini, sette seg utfor med en god kopp kaffi (eller te, brus, vann whatever.. :ler: ) og nyte sola i fulle drag.

Her på vestlandet er det 19 grader i dag  :klappe:

Ha en fantastisk og solfyllt dag videre.

:klem:  :klem:  fra meg

Så deilig med 19 grader og sol! Jeg skal til bergen imorgen jeg, så jeg håper det er like bra der borte da!! Det er fint her også altså, men har ikke sett hvor varmt det er... *sjekke* Jaja, det er da 17 grader i skyggeveggen her, så jeg skal ikke klage!! Blir kjedelig å sitte på tog i mange timer imorgen, men jeg satser på at det er mye fint å se ut av vinduene jeg. :)

Skal si det har skjedd noe med magen din, ja!  :) Så fin den er! Og enda større og finere skal den bli... :)

Hehe, jeg blir litt flau av alle komplementene for magen kjenner jeg, selv om jeg er stolt av den selv. :sjenert:

Nå har jeg satt døra ut på vidt gap, så hundene kan gå inn og ut som de vil. Dvs at skoene i gangen muligens lever et litt skummelt liv... Lillevoff har det med å ta med seg ting ut nemli.. Men jeg må jo bare prøve, orker ikke å ha døra igjen når det er så varmt ute.

Har vært i byen en tur i dag også, kjøpte et underskjørt til kjolen jeg skal ha på i konfirmasjonen, og så kjøpte jeg et pent smykke til konfirmanten. Tok sol i 14 minutter, men det ble det ingen farge av, bare en hel massssssse fregner... (Ja, der fikk du et hint Holly Hobbie, på hvordan jeg ser ut! ;) )

Fant en kjole som jeg kan bruke i bryllupet også, hang den av ut mandagen, så jeg kan få litt hjelp av mamma, turte ikke å kjøpe den sånn med en gang. Dessuten så har jeg ikke egentlig 1000 kr til det før til uka...

Skal til byen sammen med mamma etter at hun er ferdig på jobb (en annen by enn den jeg var i ista), må hjelpe henne litt med shoppingen. :sjarmor:

Nå skal jeg gå og sette på en vaskemaskin-omgang til, og henge opp litt klær i sola. Kommer sikkert innom senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg jo helt glemt... :overrasket: Jeg er ganske sikker på at jeg kjente et par ørsmå spark i går, og i dag er jeg nesten ennå litt mer sikker, for jeg kjente det ista også.. :hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Har minibumble virkelig blitt saa stor at du kjenner sparkene allerede?! :hoppe:

Hvis du har fregner - betyr det at du har roedt haar? ;) Man kan jo ha fregner med andre haarfarger ogsaa da. Mannen min elsker roedt haar, saa han haapet vaart evt. avkom skal ha det! :ler: Selv blaaser jeg litt i hvilken haarfarge han/hun faar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wow! Har minibumble virkelig blitt saa stor at du kjenner sparkene allerede?! :hoppe:

Hvis du har fregner - betyr det at du har roedt haar?  ;)  Man kan jo ha fregner med andre haarfarger ogsaa da. Mannen min elsker roedt haar, saa han haapet vaart evt. avkom skal ha det!   :ler:  Selv blaaser jeg litt i hvilken haarfarge han/hun faar!

Nei, det er nok ikke rødt, men heller mørkebrunt med litt rødskjær da.. (Du ser litt av det på det ene bildet faktisk, en liten hårlokk har sneket seg med på korsryggen min... )

Min kjære har rødt skjegg, og han har helt angst for at vi skal få et rødhåret barn.. (han sier at han stapper inn ungen igjen hvis h*n er rødhåret...) Hehe, de er rare de mannfolka!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :) Saann aa forstaa. Har alltid sett meg for deg med moerkt haar av en eller annen grunn, saa da hadde jeg jo ganske rett! ;) Tror den lille humlen deres blir nyyyydelig, jeg! :Nikke: Enten den faar roedt, blondt eller moerkt haar (og det er jeg 100% sikker paa at samboeren din synes ogsaa naar han ser den lille for foerste gang!)!

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!  :)  Saann aa forstaa. Har alltid sett meg for deg med moerkt haar av en eller annen grunn, saa da hadde jeg jo ganske rett!  ;)  Tror den lille humlen deres blir nyyyydelig, jeg! :Nikke: Enten den faar roedt, blondt eller moerkt haar!

Hehe, kanskje du er litt synsk? ;)

Ja, jeg tror nok lillehumla blir vakker uansett jeg, hvertfall i våre øyne. Og jeg tror helt sikkert at min kjære kommer til å elske rødt hår dersom den lille har det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Fiiine magen din!!!

Og jeg vet også at resten av jenta er pen! Ærta bærta alle sammen!!

Kjenner du spark?! Så vidunderlig!!Er det ikke bare helt sprøtt deilig?

Åh,tror det må være beste følelsen ever!!

Håper du har det bra på tur! Kos deg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...