Missbumblebee Skrevet 29. april 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 29. april 2006 Magen blir et blikkfang, ja! ← Hehe, ja jeg får vel kanskje bare venne meg til det først som sist.. Hehe. Min kjære hadde gått og gjemt seg i garasjen ista, og det var lurt!! Han har rydda og ordnet der så nå er det kjempefint der! (Garasjen min er FULL av ting, møbler, verktøy, mer verktøy og masse småsaker som ikke har noe annet sted å gjøre av seg...) I fjor høst hadde vi en kjempeopprydning der, fikk kastet en hel masse skrot, men likevel så er det masse igjen. Min kjære har et bryggerhus fullt med ting og tang som også skal flytte hit, så nå ser det ut til at det skal gå greit å få plass til alt! Og, opprydningen førte til at jeg kunne si "hva vard et jeg sa?!" hele TO ganger. Hehe. Min kjære har gått og mast etter vinkelsliper de siste ukene, og så har jeg sagt at det har jeg, og jeg tror den ligger i garasjen i en hylle der. Men neeeeeeeeida, det hadde jeg IKKE det, for det hadde ikke han sett... Men i dag fant han ikke mer enn TO stykker som jeg hadde i den hylla jeg hadde sagt det var i.. (litt ekstra gøy å ha rett i sånne ting om dagen, for hukommelsen min er mer enn halvert, glemmer ord jeg skal si midt i en setning til og med... ) Vel... Jeg har vært i stallen og tatt kveldsstellet, for mamma er borte. Skal opp tidlig og ta morgenen der også. En stund siden sist nå, så da er det ekstra koselig. Nå skal jeg surre litt på nettet til min kjære gir fra seg fjernkontrollen igjen... Jeg begynner å bli litt lei av gutte-programmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 #802 Del Skrevet 29. april 2006 Jasså, han fant det der hvor du sa Ekstra deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 30. april 2006 Hehe, ja iss, det var helt supermax at jeg faktisk hadde rett der, for kanskje han kan begynne å høre litt på meg. Nå har jeg vært en tur i stallen, og det regner... Hestene var ikke superfornøyde med å måtte ut, men de får vel komme inn forholdsvis tidlig i dag så det får de tåle. Vet ikke hvordan det blir med besøk fra broren min når dte er sånt møkkavær, ikke spesielt gøy å holde på å jobbe ute når det regner sånn... Veden blir jo ikke akkurat spesielt tørr av det heller lissom. Vel, noe finner vi nok på uansett. I dag er det ett år siden jeg tryna skikkelig på sykkel og mer eller mindre knuste hele venstresiden min. (dvs jeg brakk ikke noe, men alle musklene mine var fullstendig flatbankete og knuste) Rart å tenke på nå. Jeg var halt og handicappet i over to mnd etter det, men takk og pris så kjenner jeg ikke noe til det lengre! Jeg lærte da at storevoff ALDRI mer skal være med på sykkeltur... Hehe, se for dere supersprek og glad fuglehundblanding i full fart ved siden av sykkelen... Og så kommer det en stooor og fin fugl i motsatt retning.... Hva skjer da? Jo, da bråsnur vofsen seg mer eller mindre i lufta, og det gjør IKKE sykkelen eller jeg som satt på den.. Det gikk heller rett ned i asfalten det.. Ikke å anbefale igrunnen.. Vel, jeg burde nok egentlig støvsuge litt, men da får jeg vel kjeft av sovedyret i 2. etg... Så jeg blir her på KG litt istede jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 #804 Del Skrevet 30. april 2006 au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. april 2006 #805 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) hukommelsen min er mer enn halvert, glemmer ord jeg skal si midt i en setning til og med... ← Kjenner meg VELDIG igjen i dette!! Sambo sa til meg at man blir dummere når man er gravid, jeg bare hallo, det er ikke sant.. Men for meg er det det! Ting går fryktelig tregt rundt oppi hodet mitt, jeg og leiter etter ord. Vi stod for noen uker siden og leste en pizzameny, og før jeg hadde lest halvparten av første siden, pekte han på side to og sa "den eller den".. Da skjønte jeg at han hade rett, for jeg er vanligvis mye kjappere enn som så! Det er trøttheten som gjør det, og håper det kommer seg etter hvert! Utrolig vittig å lese at du har det på omtrent samme måte! Ellers sier jeg som Iss: Au... Håper du har grodd skikkelig sammen nå da, og ikke har varige men... Endret 30. april 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) au ← Ja, au er ganske dekkende.. Kjenner meg VELDIG igjen i dette!! Sambo sa til meg at man blir dummere når man er gravid, jeg bare hallo, det er ikke sant.. Men for meg er det det! Ting går fryktelig tregt rundt oppi hodet mitt, jeg og leiter etter ord. Vi stod for noen uker siden og leste en pizzameny, og før jeg hadde lest halvparten av første siden, pekte han på side to og sa "den eller den".. Da skjønte jeg at han hade rett, for jeg er vanligvis mye kjappere enn som så! Det er trøttheten som gjør det, og håper det kommer seg etter hvert! Utrolig vittig å lese at du har det på omtrent samme måte! Ellers sier jeg som Iss: Au... Håper du har grodd skikkelig sammen nå da, og ikke har varige men... ← Det er visst sånn at man får litt lavere iq mens man går gravid... Men nå vil jeg ikke akkurat påstå at dårlig hukommelse er det samme som lav iq da... Eller? Vel, min kjære ser bare oppgitt på meg og sier "du ER gravid du..." når jeg er på mitt værste.. I går f. eks så skulle jeg bestille mat for oss, og han sa hva han skulle ha, men to sec etter var det heeeelt borte fra hjernen min altså. Kanskje det er for at vi skal begynne å forberede oss på ammetåka? Ingen som har fortalt meg at man blir sånn mens man er gravid altså, har bare hørt om den berømte ammetåka som kommer litt senere... Jeg har grodd sammen ja, heldigvis, men fyttirakkern så sinnsykt vondt det var til å begynne med.. Har bilder av alle blåmerkene, og det ser nesten ut som et norgeskart.. Gla de er borte nå ja!! Endret 30. april 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #807 Del Skrevet 30. april 2006 Huff... den hendelsen på sykkel hørtes uforglemmelig ut! Håper som de andre over her at du en blitt helt bra igjen, ja! Har du en bra søndag da? Til tross for regn? Hvis det er noen trøst - så har vi akkurat samme været her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #808 Del Skrevet 30. april 2006 Huff... den hendelsen på sykkel hørtes uforglemmelig ut! Håper som de andre over her at du en blitt helt bra igjen, ja! Har du en bra søndag da? Til tross for regn? Hvis det er noen trøst - så har vi akkurat samme været her.... ← Joa, søndagen er grei nok, blir litt rastløs når jeg bare blir sittende inne og ikke får gjort noe ute siden det er det jeg har mest lyst til... Men det kommer vel sol snart! Forøvrig så unner jeg alle sol og fint vær! Sykler er farlige, sånn er det bare... Eller hvertfall når man sykler sammen med hunder som ikke tenker så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #809 Del Skrevet 30. april 2006 Du... har du tatt magebilde ennå eller? Får vi se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Du... har du tatt magebilde ennå eller? Får vi se? ← Ja, det har jeg, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg legger det ut her... Hint, hint, hint: HJELP! Endret 30. april 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 30. april 2006 ARG!!!! Mannfolk!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #812 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kan hjelpe! Man må være supermedlem for å kunne legge ut bilder... men du kunne evt. sendt det/dem til meg, så kan jo jeg legge dem i boka di... Mannfolk? Jeg veit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kan hjelpe! Man må være supermedlem for å kunne legge ut bilder... men du kunne evt. sendt det/dem til meg, så kan jo jeg legge dem i boka di... Mannfolk? Jeg veit! ← Ja, takk, det hadde vært snillt! Får se om ikke vi får ordnet det imorgen kanskje? Min kjære har vært ganske slitsom i dag... Men han er litt bedre nå. Jeg dro en tur til mamma jeg, så fikk han sitte her og furte fra seg alene. Han snakker om at jeg er humørsyk lissom.. Hmfr! Han klarte å si ista at han mente jeg var hysterisk fordi jeg ikke vil ta et glass vin eller male så lenge jeg er gravid... Han har jo overhodet ikke satt seg inn i hva som er skadelig og hvorfor, så når han sier sånt, da blir jeg sint. (hadde jeg røyket derimot er jeg sikker på at han hadde klaget masse...) Kommer ikke til å male hele huset, garasjen og en bod ute så lenge jeg er gravid nei, det kan fint vente til neste sommer! Men nok om det. Mamma og jeg har sett i hageblader og bøker og funnet ut av endel planter som vil like seg her, så vi skal dra på planteshoppings sammen snart, det blir kos! Gleder meg så inmari til å få det litt trivelig ute også! Er sent gitt, kommer nok tilbake imorgen tidlig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mai 2006 #814 Del Skrevet 1. mai 2006 Flere som er blitt surrete ser jeg Jeg har vært det en studnt selv, men jeg har sett det hos min søster i fjor, så jeg var litt forberedt, men det er først nå jeg virkelig forstår henne Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei IdaC! Jeg visste faktisk ikke noe om at man ble sånn jeg, trodde lissom det kom med ammetåka først.. Men så feil kan man ta! Har sovet leeenge i dag... Eller hvertfall til meg å være, klokka var 0910 da jeg stod opp. Klarte til og med å sove videre etter at det ble sa "pang, pang, pang" fra kanonene inne i byen. Så nå håper jeg at jeg er litt uthvilt for en stund. Det regner ikke nå, så det kan se ut som det blir vedkløyving og besøk av bror snart. Ellers har vi ingen planer i dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #816 Del Skrevet 1. mai 2006 Så deilig med litt lenger morgen i senga... Du er tydeligvis sånn som meg, du.... Klokka ni er jo leeenge! Kos deg i dag.... har ingen store planer for 1. mai vi heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #817 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Cr@sh! Ja, har blitt a-menneske til tusen etter at jeg ble gravid av en eller annen grunn... Kanskje like greit å venne seg til tidlige morgener først som sist. Broren min har vært her og kløyd en hel massssssse ved til oss. Det ligger i en stoooor haug i hagen, så vi må stable det, men det orker jeg ikke i dag. Ikke har jeg lyst nå heller. Min kjære er ikke akkurat drømmemannen min nå, han klikker av den minste ting, blir grisesur uten grunn, og så skylder han på meg etterpå. Et eksempel: Det stod to glass på trappa inn til huset, han går inn (uten å ta de med, selvsagt) og slipper ut hundene. Selvsagt raser lillevoff glassene rett i betongtrappa så det ene knuser. Han begynte å plukke opp glassbitene sammen med meg, og når jeg spør om han kan hente støvsugeren (siden han stod i døra og jeg var utenfor) så begynte han å kjefte på meg fordi det var da helt idiotisk å skulle støvsuge trappa.. Han syns det var mye smartere å bare koste glass-bitene ned ved siden av trappa. Ja, det er superlurt når det går to hunder og tråkker der mange ganger om dagen. Jeg håper virkelig at han får seg en jobb og får solgt det huset sitt snart, så kanskje jeg får tilbake den mannen som jeg forelsket meg i... Jeg blir så sliten av å ha det sånn, og hvis jeg kommenterer det, så mener han at det bare er jeg som er håpløs og humørsyk fordi jeg er gravid. (noe jeg vet ikke er sant, for så lenge jeg ikke blir ordentlig sint, så er jeg mer stabil i humøret enn jeg har vært på lenge... Vanlig PMS er jo værre enn sånn jeg er nå.) Føler at det blir mye klaging her nå altså, men jeg gidder lissom ikke å sladre til folk rundt oss, jeg vet jo at han er sånn fordi han har det vanskelig for tiden, det er ikke sånn han egentlig er. Jeg er jo klar over at jeg sikkert ikke er verdens enkleste å leve med bestandig, men jeg lar det ikke gå ut over andre når jeg er i dårlig humør hvertfall. Har mest lyst til å dra herfra og være borte fra han en lang stund nå, men jeg har jo ingen steder å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 1. mai 2006 Uff, nå har det vært mye klaging på min kjære her i det siste.. Han er nok ikke så ille som jeg skal ha det til, men det tyter litt når han er på sitt værste... Etter sist utbrudd kom han hjem med is til meg, og var blid igjen-heldigvis. Han blir nok sliten og lei han også av å ha det sånn tror jeg... Vi har vært på kjøretur og henta et lass med brukt murstein som jeg skal ha som grunnmur i drivhuset mitt, håper det blir bra. Bildet som lå på finn var litt misvisende, så det så mer ut enn det det var, ergo ble det vel kanskje litt dyrere enn jeg hadde trodd (prisen var for hele lasset), men nå har vi hvertfall murstein til å begynne. Gleder meg sånn til å få det i orden!! Er gørra sliten nå, så ejg får skrive mer imorgen tror jeg. til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #819 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis det er til trøst så er sambo min ganske dum idag han også.........Desverre har det kanskje mest med humøret mitt å gjøre da men...Dum er dum uansett!! Vet hvordan det er å lengte litt bort,man vil så gjerne langt og være lenge borte,men etter en dag har man som regel veldig lyst til å ligge inntil kjæresten igjen....... Håper det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 #820 Del Skrevet 1. mai 2006 Huff, jeg vet alt om humørsyke menn... Sambo blir også sånn når han tenker masse men aldri snakker om ting!!! Du vet jo selv at det går over etter hvert, men er grusomt når det står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå