Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Gratis babyutstyr!! Ja det må jeg si! :klappe: Har sett litt på finn.no jeg og, men ikke fulgt så veldig med. Og i alle fall ikke sett noe gratis der! Men vi skal få overta vognen etter min nevø som nå er ett og et halvt, så vi ahr vogn i boks i hvertfall! ;) Og satser på en del brukt utstyr vi også. Og IKEA... IKEA er genialt, vi bor bare så fryktelig langt unna nærmeste IKEA. :sur:

Forresten er det mange som selger pakekr med brukt mammatøy på finn.no også! Bare som tips! Men du vet det kanskje? Og hvis du vil ha nytt, så titt innom hm.com og laredoute.no I butikkene er det veldig utplukket. Mistenker butikkene for å ikke ta inn så mange av hvert plagg.. I min by har jeg kun en butikk som selger mammaklær. Arg.. Så det er blitt mest nettkjøp for meg så langt.

Ha en super torsdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg hermet etter en hel del andre her...

Gratulerer Cr@sh, du "vant"!

Cr@sh 104

Skytte 82

Holly Hobbie 60

....

:hoppe::smilorange::danse::tommelsmil: :bukke: :Hehe::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Neimen, har jeg falt ned paa tredjeplass naa da! Det skal vi ikke ha noe av! :ler: Uff, jeg har nok vaert litt opptatt med diverse symptomer i det siste! :ler: Lover aa komme sterkere tilbake!

Flott med gratis vogn da, de er jo utrolig dyre!

Haaper dagen i dag blir fin! Hvordan er formen for tiden, forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Holly Hobbie, skjønner da godt at du har mye å gjøre og ikke tid til å bare henge her! :ler: Men det er koselig med besøk altså!! :klem:

Cr@sh: ;)

Epona, takk for tips, skal se etter brukte mammaklær, det er jo litt begrenest hvor mange nye klær man har mulighet til å kjøpe nytt når det uansett bare er for en kort periode at man trenger dem... Hvis du ser her: http://www.finn.no/finn/bap/free/result?TY...GMENT=1&rows=30 så legges det stadig ut ting som gies bort, men jeg tror man bør følge litt med, for i dag tidlig så lå det en annonse der med hage heller som jeg tenkte å ringe på, men etter bare noen minutter så var den fjernet igjen, sikkert noen som hadde ringt med en gang... Ikea er genialt ja, men det er mye fint og billig å få andre plasser også. :)

Jeg har allerede vært i byen, fikk bytta buksa i en annen type (håper den holder litt lengre!!), henta legeattesten og fått ordnet meg superbillige nye sommerdekk... Kjekt med gode kontakter i bransjen ja!!! Fikk dem for 2000kr under utsalgspris! :sjarmor: Og som om ikke det var bra nok, så får jeg lov til å vente med å betale dem til min kjæres skattepenger kommer! Sinnsykt deilig, for de som står på sommerfelgene nå er så slitt at gummien begynner å sprekke.. Ergo mått ejge kjørt på vinterdekka til langt utpå sommeren... Men jeg skal hive felgene i bilen nå, og få ordnet det! Kommer sterkere tilbake etterpå i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dekk på bilen er i boks, og jeg har rukket å ordne ennå litt mer i hagen. Svigermor har kjøpt stemorsblomster til meg, så jeg har gjort klar til min kjære får dem med seg i kveld. :) Snill hun! Nå skal jeg slappe av litt og så MÅ jeg få gjort selvangivelsen.. :forvirret: Målet er at den skal være ferdig til innlevering i løpet av dagen imorgen, og det SKAL jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse::Hehe::tommelsmil::sjarmor::tommel:

Selvangivelsen er ferdig!! Har nettopp kjørt og lagt den i postkassen utenfor ligningskontoret, så nå er det ute av verden! Superdeilig å bli ferdig med! Håper bare jeg kanskje kan få bittelitt igjen istede for de 3000 de mente jeg hadde i restskatt.. Men det vil vel tiden vise!

Nå er det snart natta her, ble dårlig med dagbokrunde på meg idag gitt, får prøve å ta det igjen imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yohooo, det er jo 40siders fest her jo, ingen som har lagt merke til det engang...

Så da fester jeg litt for meg selv jeg! :perebrus::tommel::danse::hoppe::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag på gang visst. Det blåser noe helt sinnsykt ute, så det spørs om ikke jeg må revurdere planen om å holde på i hagen i dag... :sur:

Lillevoff går rundt og snuffer og kjeder seg tror jeg, selv om de nettopp har vært ute.

Er fremdeles veldig fornøyd med at jeg fikk levert selvangivelsen i går! Flere dager før fristen til og med!! :sjarmor:

Det er helg også nå... Jeg har lyst til å dra på bilmessa på exporama, men vi får se. Min kjære vil se fotballkamp på søndag, og da skal jeg hvertfall ut i verden og se om det skjer noe! Kansje jeg skal vaske bilen i dag... Det er egentlig på høy tid, og nå som den har fått sommerfelgene på seg, så passer det vel med litt shinings.

Skal prøve å få betalt noen regninger her, og så kommer jeg plutselig tilbake! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeia!!

Så effektiv du er! Flinke deg som har fått unnagjort en hel masse greier!!

Er så godt når alt sånt kjedelig papirarbeid er unnagjrt! Krysser alt for at du får igjen på skatten!

:klappe: Snille folk som gir bort gratis ting da! Det må vel høre til sjeldenheten!

Sender deg solskinn og et ønske om ei herlig helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kjempekjekt å lese i dagboka di! Spesielt at du vart gravid så raskt! Gratulerer så mykje! Blir spennande å følge graviditeten fram til det kjem ein liten :babysmokk:

Eg skal kikke innom og lese meir seinare, men no skal eg til byn. Vert på nattevakt idag. Vi snakkes! Kos deg i hagen med bilvask :)

God helg fra Kardelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::perebrus::klovn::digge::danse::danse::digge::klovn::perebrus::hoppe:

40 sider, yey!!!

Takk for link forresten! Fant gis-bort-"avdelingen" selv, hadde bare aldri lagt merke til det! Der skal jeg følge med! :Nikke: Ble sittende å se på dyr da, det var ikke lurt.. Såå mange skjønne puser og vofser og andre dyr som trengte nye hjem... :hjerte:

Det blåser voldsomt her og. Sol og irriterende vind..

God helg!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Skytte, Kardelen, Epona og Fjellrypa, hei, så koselig med så mye besøk! Og supergrattis til deg Fjellrypa!!! :klem:

I går ble det ingen bilvask (sjokk lissom....), men jeg fikk nå plantet litt blomster i blåsten da, og ellers skjedde det ikke så mye egentlig.

Det står bildeler og eksosrør i stua, for min kjære syns visst at sånt skal bo inne i huset og ikke i garasjen.... :forvirret: Mannfolk er rare altså! Han her klager på at jeg er rotete, og, ja jeg er kanskje det til tider, men han flytter jo bare på alt så ingenting har noe system, rotet blir derfor skultu, og da hoper det seg jo opp enda mer, og så fyller han huset med ting som ikke har noe innenfor dørterskelen å gjøre i det hele tatt... Jaja, det blir vel ei råd med det også etterhvert.

Jeg har veldig lyst til å dra på Exporama i dag, men det spørs om ikke det blir utsatt.... Min kjære sover ennå, og det pleier jo å bli så stappfullt der utpå dagen at fyttipy... Neste år antar jeg at det hvertfall ikke blir noen tur, kan ikke tenke meg at liten baby er noe å ta med et sånt sted. Masse folk og mye bråk lissom...

Imorgen kommer min eldste storebror og skal hjelpe til med det siste "store" i hagen. Han felte nemli tre digre trær her tidligere, men vi fikk aldri ordnet med alt som lå igjen, så vi skal få kløyva det så det blir ved istede for digre tømmerbiter som ligger stredt. Det blir bra, så er det ennå litt nærmere å få det i orden der ute! :)

Nei, jeg får vel gå ut og hente vofsene vel...

Tata så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cr@sh! Dårlig med sol her, regner med at det begynner å pøsregne her snart, har vært på exporama nemli og det regna hele veien...

Var forøvrig skikkelig dårlig der inne, mer fine biler på parkeringsplassen enn inne i hallene... Det hjalp ikke akkurat på at det var sånn pissregn heller da, så det fristet lite og gå ute å tusle. Møtte noen venner av eksen min også, han var visst der han også men jeg så ikke noe til han annet enn bilen hans. Sannsynligvis får han høre at jeg er gravid av vennene, for to av dem stirret rimelig intens på magen min.. Det er det forresten mange andre som gjør også, istede for å se meg i øya, så ser de på magen.. Hehe, ganske sprøtt egentlig!

Vel, jeg får gå å se hvor det ble av min kjære jeg, han ble plutselig borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...