Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Hei vennen. :)

Kjedelig med lite folk på visning. Til trøst driver mine svigerforeldre og selger nå, og der også var det lite folk. Megleren deres mente det var pga været... :klø:

Hagejobbing er koselig... Får sånn go vår/sommer-følelse! :briller2:

Du minnet meg på selvangivelse! :overrasket: Den må jeg gå og se på nå.... :Nikke:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig med ingen på visning! Klart det er dyrt med to boliger, og klart dere vil selge snart! Planlegger dere flere visningsrunder, eller avventer dere bare litt nå?

Hmm, ville nok vurdert en annen megler, ja! Men hvordan er avtalen med han dere har, er det noen begrensninger på når dere kan trekke dere ut, eller hva dere evt må betale da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klem: Til deg også MissS.

Heia du!

Han dere megler Smekk tviler jeg i grunnen på jeg også.......Han hørtes temmelig tvilsom eller udugelig eller usikker ut...Hmmm...Han må dere ta opp til vurdering ja!

Ååå! Hage er koselig! Værtfall når man får den på stell! Vi har bare en bitteliten flekk igjen...som vi skal bygge veranda på..Må bare få fjernet noen gigatre vi også.Men det er heldigvis ikke mitt prosjekt å tenke på!

(mulig det hadde blitt gjort fortere hvis det hadde vært det,men nå skal jeg ikke tvile på mannen :ler: )

Håper dere har en nydelig kveld! :klem:

Hage er koselig ja, mye arbeide, men når man ser det blir bedre så er det gøy! Vi skal lage en platting i den ene enden av hagen og ha grill og sånt der, det blir deilig! Og så skal jeg ha meg drivhus tror jeg. Dere har gigatrær dere også ja.. Hehe, mannfolk er effektive når det er noe som er viktig for dem... :ler:

Hei vennen. :)

Kjedelig med lite folk på visning. Til trøst driver mine svigerforeldre og selger nå, og der også var det lite folk. Megleren deres mente det var pga været... :klø:

Hagejobbing er koselig... Får sånn go vår/sommer-følelse! :briller2:

Du minnet meg på selvangivelse! :overrasket: Den må jeg gå og se på nå.... :Nikke:

:klem: til deg!

Ja, vi lurer på om det var pga været at det ikke kom folk, ikke så lett å si egentlig. Vi får se neste gang det skal være visning hva som skjer da. Megleren påstod at han hadde tatt noen nye bilder for å legge ut, men vi får se om det er bare snakk... Jeg fikk ikke gjort selvangivelsen i går, men jeg får uansett ikke legeerklæringen før imorgen så jeg har litt tid på meg.

Kjedelig med ingen på visning! Klart det er dyrt med to boliger, og klart dere vil selge snart! Planlegger dere flere visningsrunder, eller avventer dere bare litt nå?

Hmm, ville nok vurdert en annen megler, ja! Men hvordan er avtalen med han dere har, er det noen begrensninger på når dere kan trekke dere ut, eller hva dere evt må betale da?

Heia Rypa! ;)

Det blir nok satt opp en visning kommende helg, så få vi se hva som skjer der. Det er Notar som liksom selger huset nå, (må si at jeg var fryktelig skeptisk til det, og er fremdeles ikke overbevist kan du si... Men megleren er en kompis av min kjæres stefar, så han burde være litt mer seriøs syns jeg.) men de har jo hvertall en ordning på at det er gratis å bryte avtalen dersom man ikke er fornøyd, så vi taper ikke noe annet enn de vanlige utgiftene på huset dersom vi bytter megler. Får vente litt til før vi gjør noe tror jeg.

Ha en fin dag alle!!

I går jobbet vi litt til i hagen, og fikk saget opp en hel masse ved, så nå begynner det å se bedre ut i slagmarken der ut. Min kjære er så humørsyk at jeg får helt fnatt av det til tider. I går mens vi holdt på ute ba han meg om å gjøre en ting mens han gjorde noe annet, men så gjorde jeg det visst ikke sånn han ville at jeg skulle gjøre det, så da sluttet han liksågodt med det han gjorde for å vise meg hva som var riktig.. Når jeg da sier at jeg har et system på det jeg gjør og at jeg ikke gidder å gå dobbelt så langt som det jeg må, så begynte han å kjefte og smelle og si at jeg måtte svelge stoltheten min. Akkurat som det har noe med saken å gjøre... :frustrert::frustrert: :frustrert: (må bare legge til at jeg er minst like god som han når det kommer til praktiske ting, om ikke bedre, noe han og maaaange andre mannfolk ikke liker særlig godt..) Rimelig slitsomt til tider å omgåes en som har det temperamentet 24/7.... Og han får det jo til å bli meg som er humørsyk da, selv om jeg er helt sikker på at alle kan se at det er han som legger opp til det. Skal nok være enig i at jeg blir litt fortere sint nå, men bare så lenge jeg har en god grunn til det. Vel, det fikk jeg ut det gruffet fra igår. ;)

I dag vet jeg søren ikke hva vi skal gjøre, kanskje ut i hagen igjen og brenne bål så vi blir kvitt enda mer søppel og kvist.... Vi får se! :)

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missbumblebee! :vinke:

Har visst aldri skrevet noen hilsen her i dagboken din før, men jeg har vært og lest litt i det siste. Du er BÅDE gravid og hestejente du og, så da må jeg liksom bare følge med! ;)

Min sambo var også arbeidsledig for et par år siden, og det er en utrolig frustrerende situasjon.. Kjenner igjen humørsyken du beskriver... :sjenert: Det ordner seg nok!

Lykke til med hussalg!

Klem fra Epona! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa flinke dere er med hagearbeid! Blir nok kjempefint aa vaere ute og grille naar sommeren kommer! *droemmer meg bort*

Uff, mannfolk med temperament, altsaa. Min mann mener ogsaa det er min skyld hvis han blir sint, for jeg er saa provoserende, pleier han aa si. Men saa skjoenner han litt etterpaa at det KANSKJE var litt hans egen skyld ogsaa! :ler: Men seriost - skjoenner godt at du blir lei, og at han kanskje gaar litt paa veggen uten jobb. Haaper virkelig han faar noe snart, baade for din og hans skyld!

Husker min kjaere da han var uten jobb - han skrev vel hundrevis av soeknader tilsammen i loepet av ni maaneder og var paa oerten intervjuer. Man skal ha skikkelig utholdenhet for aa finne en bra jobb noen ganger, har jeg inntrykk av!

Haaper dagen i dag blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe sted vi kan sende mennene?! En slags koloni liksom?!

Er hjemme med syk mann idag og hjelpes.................Say no more liksom :ler:

Håper dere får gjort litt idag også uten at han må blande seg sånn! Tror det er temmelig typisk menn at de kan best,syns jeg kjenner det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, her i huset er det nok mest jeg som har den trangen til å detalj-kontrollere, så det er nok ikke bare mannfolk som er sånn. Ørnen påstår at jeg er mer opptatt av prosessen og hvordan, mens jeg burde holde meg til hva. Hmm, det hender vel han har rett også. ;)

Synes i alle fall at dere er veldig flinke med hagearbeidet. Meget snart så blir det nok så grønt og fint atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missbumblebee! :vinke:

Har visst aldri skrevet noen hilsen her i dagboken din før, men jeg har vært og lest litt i det siste. Du er BÅDE gravid og hestejente du og, så da må jeg liksom bare følge med! ;)

Min sambo var også arbeidsledig for et par år siden, og det er en utrolig frustrerende situasjon.. Kjenner igjen humørsyken du beskriver... :sjenert: Det ordner seg nok!

Lykke til med hussalg!

Klem fra Epona! :klem:

Så koselig med "nytt" besøk! Skal ta meg en tur innom deg også og titte litt jeg! :)

Hellu vennen!

Bare innom med en liten :klem: og ønske om en deilig dag! :briller2:

:klem: til deg også.

Saa flinke dere er med hagearbeid! Blir nok kjempefint aa vaere ute og grille naar sommeren kommer! *droemmer meg bort*

Uff, mannfolk med temperament, altsaa. Min mann mener ogsaa det er min skyld hvis han blir sint, for jeg er saa provoserende, pleier han aa si. Men saa skjoenner han litt etterpaa at det KANSKJE var litt hans egen skyld ogsaa!  :ler:  Men seriost - skjoenner godt at du blir lei, og at han kanskje gaar litt paa veggen uten jobb. Haaper virkelig han faar noe snart, baade for din og hans skyld!

Husker min kjaere da han var uten jobb - han skrev vel hundrevis av soeknader tilsammen i loepet av ni maaneder og var paa oerten intervjuer. Man skal ha skikkelig utholdenhet for aa finne en bra jobb noen ganger, har jeg inntrykk av!

Haaper dagen i dag blir fin!

Hehe, ja mennfolk er helt klart en annen rase enn oss! Men jeg ville ikke vært han foruten heller da.

Er det noe sted vi kan sende mennene?! En slags koloni liksom?!

Er hjemme med syk mann idag og hjelpes.................Say no more liksom :ler:

Håper dere får gjort litt idag også uten at han må blande seg sånn! Tror det er temmelig typisk menn at de kan best,syns jeg kjenner det igjen!

Uff, syke menn er ikke til å tulle med... Håper dere kom dere greit gjennom dagen i dag. :klem:

Hmmm, her i huset er det nok mest jeg som har den trangen til å detalj-kontrollere, så det er nok ikke bare mannfolk som er sånn. Ørnen påstår at jeg er mer opptatt av prosessen og hvordan, mens jeg burde holde meg til hva. Hmm, det hender vel han har rett også.  ;)

Synes i alle fall at dere er veldig flinke med hagearbeidet. Meget snart så blir det nok så grønt og fint atte!

Hehe, jeg kan nok være ganske detalj-orientert jeg også, særlig inne i huset, og spesielt på kjøkkenet av en eller annen grunn... :ler:

Vi har brent bål og blitt kvitt masse kvister og hageavfall, så nå begynner det faktisk å se ganske bra ut her! Det er jo selvsagt endel igjen, men det aller meste av grovjobbene er gjort, så det er mest kos igjen. Bestilte pizza til middag i dag siden vi har vært så flinke de siste dagene, og det falt i god jord hos min kjære. :)

Nå sitter han og ser på CSI, og jeg sitter her på nettet og ser etter babynavn... Sinnsykt mange stygge navn ute i verden altså.... Blir ikke lett å finne noen fine som begge liker tror jeg.. Men vi har heldigvis litt tid på oss ennå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, og det regner... :forvirret: Menmen, da får jeg heller prøve å få gjort selvangivelsen i dag, og kanskje jeg kan levere den allerede ikveld. Hadde vært godt å bli ferdig med den.

Min kjære ligger oppe og sover, og som vanlig sitter jeg her forran pcn. Lite annet å finne på så tidlig. Ser etter flere navn, pløyer meg igjennom hele navnesøket på babyverden, og det tar litt tid kan man si...

Kommer vel tilbake til KG om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, vennen!

Håper du får en fin dag til tross for regn... Til trøst så regner det på denne siden også.. :roll: Typisk inne-vær!

Moro med navn - men veldig vanskelig også... :klø: Jeg aner virkelig ikke hva vi skal finne på.... :ler:

:klem: til deg.... og en liten :blomst: i det triste været....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missbumblebee!!

Leit å høre om dårlig oppmøte på visning, men det var sikkert pga været. Folk tenker vel at de kan bruke dagen på andre ting...

Det regner her i dag også! Tung tåker som ligger over alt. Ser ikke over til naboen engang!

Hehe - morsomt med nabolag der skravla går. Alle vet alt om alle hele tiden. Hehe, sånn er det hos mine foreldre også. Det er ei lita grend, og med engang vi ser noen ute på veien, går alle bort til vinduet og lurer fælt på hvem det er. Det er ikke så mange besøkende, kan du si... :)

Huff, føler med deg og din frustrerte kjæreste - vet nesten hvordan du har det. Men min kjære skal bare være hjemme i tre og en halv uke til, så jeg er heldig. Vi har i alle fall en tidsfrist.

Takk for hilsen i dagboka mi!

Lykke til med hagen, den blir sikkert kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med visning, men det kan jo være med været.

Håper dere får solgt snart da! :)

Navn er spennende og vanskelig gitt!

Har du kommet fram til noen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, vennen!

Håper du får en fin dag til tross for regn... Til trøst så regner det på denne siden også.. :roll: Typisk inne-vær!

Moro med navn - men veldig vanskelig også... :klø: Jeg aner virkelig ikke hva vi skal finne på.... :ler:

:klem: til deg.... og en liten :blomst: i det triste været....

Dagen ble super, forteller mer lengre ned! ;)

Hei missbumblebee!!

Leit å høre om dårlig oppmøte på visning, men det var sikkert pga været. Folk tenker vel at de kan bruke dagen på andre ting...

Det regner her i dag også! Tung tåker som ligger over alt. Ser ikke over til naboen engang!

Hehe - morsomt med nabolag der skravla går. Alle vet alt om alle hele tiden. Hehe, sånn er det hos mine foreldre også. Det er ei lita grend, og med engang vi ser noen ute på veien, går alle bort til vinduet og lurer fælt på hvem det er. Det er ikke så mange besøkende, kan du si... :)

Huff, føler med deg og din frustrerte kjæreste - vet nesten hvordan du har det. Men min kjære skal bare være hjemme i tre og en halv uke til, så jeg er heldig. Vi har i alle fall en tidsfrist.

Takk for hilsen i dagboka mi!

Lykke til med hagen, den blir sikkert kjempefin!

:klem::) Takk, håper hagen blir fin jeg også!

Synd med visning, men det kan jo være med været.

Håper dere får solgt snart da! :)

Navn er spennende og vanskelig gitt!

Har du kommet fram til noen enda?

Vi har ikke noen navn klare nei, må "smake" litt på noen før vi kommer så langt. Men det er spennende da, og jeg er ganske sikker på at det vil ta litt tid før vi blir enige. Min kjære liker stort sett bare kjempepopulære navn, mens jeg vil ha noe som er litt spesielt. Men, vi blir nok enige til slutt, ellers får jeg kaste inne litt kvinnelist å få han til å bli enig med meg.... :sjarmor:

I dag har vært en super dag!

Min kjære fant en jobb som kan være veldig aktuell, og har sendt søknad inn, så nå er det bare å *håpe* en stund!

Og så satt vi og tittet litt på finn.no, og ting som gies bort der, og jaggu var det ikke en som ga bort både vogn og lekegrind der! Så vi har vært på kjøretur og hentet hele sulamitten, en kjempefin grå og sort duovogn, og en helt okei lekegrind i tre! Så nå har den bittelille i magen sprinkelseng, lekegrind, en dypvogn + en trehjuls duovogn og en tripptrapp stol! Og ALT har vært gratis! :overrasket: Helt utrolig at det er mulig altså, har trodd at vi måtte kjøpe alle de store tingene som trengs, og nå er det stort sett bare stellebord som mangler, og masse småting, klær etc. Utrolig deilig at det ordner seg på den måten, særlig siden vi ikke akkurat har verdens beste økonomi for tiden.

Vi var i nærheten av Ikea, så vi dro innom der, tittet på mye forskjellig, og jeg fikk vist min kjære en daybed som jeg ønsker meg, og han likte den kjempegodt, så da kommer vi til å kjøpe den etterhvert. :) Kjøpte bare en pute med trekk og en musematte, så det bel en av de billigste ikea-turene jeg har vært på noengang! :ler: Stakk innom et kjøpesenter på veien hjem også, så etter mammaklær, og fant en genser og en singlet, men alle buskene jeg likte var i microsmå størrelser, så jeg får nok ta meg en runde imorgen eller noe. Typisk nok revnet den kjempefine mammabuksa i lin som jeg kjøpte for litt siden da jeg kom hjem ista, så den skal det klages på! Makan til dårlig kvalitet altså! Kunne skjønt det dersom den var for liten, men den var faktisk ganske stor, strammet ikke i det hele tatt noe sted. :frustrert:

Vel, nå skal jeg få ordnet meg litt mat her, og så tror jeg sofaen kaller, er sliten etter alt som har skjedd i dag jeg nå...

Vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen flinke til å snappe opp slike ting :):klappe:

Er helt enig, dere har gjort det utrolig bra og fått alle de tingene helt GRATIS!!

Ikeaturer har egentlig en tendes til å bli dyre ja :ler: ... Tror aldri det har hendt noen gang at jeg ikke har kommet ut derfra uten å handle noe... ;) men men.. Noe skal man da unne seg.

Nå kan du bare glede deg til sol sommer og baby :) heldigvis er nok det kalde været på vei bort, og inn kommer varmegrader og sol. I ny hage :sjarmor:

Det er jeg sikker på blir veldig bra.

Ha en riktig fin uke videre :)

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så mye utstyr helt gratis! :overrasket: Det må jeg si! :klappe:

Deilig at dagen din har vært så bra!

Ja, det er helt utrolig! Er like superfornøyd ennå jeg. ;)

Dere er jammen flinke til å snappe opp slike ting  :)  :klappe:

Er helt enig, dere har gjort det utrolig bra og fått alle de tingene helt GRATIS!!

Ikeaturer har egentlig en tendes til å bli dyre ja  :ler: ... Tror aldri det har hendt noen gang at jeg ikke har kommet ut derfra uten å handle noe... ;) men men.. Noe skal man da unne seg.

Nå kan du bare glede deg til sol sommer og baby :) heldigvis er nok det kalde været på vei bort, og inn kommer varmegrader og sol. I ny hage  :sjarmor:

Det er jeg sikker på blir veldig bra.

Ha en riktig fin uke videre  :)

Stor  :klem: fra meg.

Det er greit å slå til når man ser joe sånt ja, ble helt ovverrasket over hvor god stand det var i jeg, tenk å GI bort en helt fin vogn!!

Snart er det sommer og sol ja, det blir deilig! Ser ut som været har tenkt til å bedre seg litt i dag, kan nesten skimte sola der ute. Babyen må jeg nok vente litt lengre med, har ikke termin før i oktober jeg, så jeg får nye sommeren og få gjort alt som gjøres må før det kommer smått i hus. ;)

I dag MÅ jeg hente den legeerklæringen, og så tenkte jeg å stikke innom et par butikker og se om det er noen fine mammabukser der. Må få ferdig selvangivelsen i dag også, ellers klarer jeg ikke å slappe av...

Drømte skikkelig ekkel drøm i natt, jeg kom rett etter en fødsel, en dame hennes funksjonshemmede datter på rundt 10 år og jordmora var der, men ingen så at babyen som var født manglet halve ryggen... Det var helt forferdelig... *grøss*

Nei, nå skal jeg få ordnet litt her! Tuddilu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så mye som dere har fått gratis. Det er jo helt topp. Sånne store ting koster jo masse, så det er greit hvis det er mulig å få spart litt. Vi er så heldige at vi får det meste av store ting av foreldre og søsken og dersom det er gutt vi får så får vi masse klær av min søster. Veldig kjekt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mye å henge fingrene i for tiden du, vennen... Flink! :kose: Selvangivelsen fikk jeg avgårde i går. Ble skikkelig redd for at jeg skulle glemme å sende den. Men nå er det i boks.

Håper du finner noen fine mammabukser. Jeg sliter med å finne noen selv, jeg... :sjenert: Og om halvannen uke skal jeg i konfirmasjon. Da må jeg ha kjole eller noe annet pent.... :klø: Hvordan skal dette går... :ler2:

Ha en strålende fin dag, vennen! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cr@sh og IdaC!

Nå har jeg hermet etter en hel del andre her...

Gratulerer Cr@sh, du "vant"!

Cr@sh 104

Skytte 82

Holly Hobbie 60

Epica 38

iss 29

*MissS* 29

Fjellrypa 28

Grace 23

pondusa 21

Kakao 9

Nominella 7

Freyja 6

IdaC 4

Molly Mu 4

-TeddyToria- 4

Bertine 3

Snøengel 3

Cymbidium 3

Grooo 2

Liljen 2

Ephemera 1

Sensommerbruden 1

Kaprifol 1

Epona 1

Gardenia 1

monja 1

La Traviata 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...