Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Heia Cr@sh! Tror påskeaften blir veldig bra i år! Har fått skrubbet gulvet, med de tre forskjellige remediene som trengs, og nå er det rent og fint i stua. Spisestua får vente litt, for nå orker jeg ikke å ligge på knærne og skubbe mer... Hehe. :) Skal lage lasagne til ML og J kommer etterpå, lager den ferdig så det bare er å sette den i ovenen tenker jeg. Men før den tid, så må jeg i butikken en tur, og så lurer jeg på om jeg kanskje skal vaske bilen min ute i det deilige været? Hmm, hadde ikke vært så dumt det nei!

Vel, får vel hive meg rundt mens jeg fremdeles har arbeidslyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Cr@sh og Epica!

Det tok på å være så flink på lørdag gitt.. Sov mer eller mindre i hele går jeg... Fullstendig utslitt var jeg, men det er heldigvis bedre nå. :)

Det var koselig med besøk på lørdagskvelden, selv om det ble litt senere enn planlagt, ca to timer... De dro litt sent hjemmefra, og i tillegg fikk de problemer med bilen på veien hit. Så det ble ikke middag før kl ni, og det er jo nesten leggetid for meg det... :ler:

Som sagt så sov jeg mer eller mindre i hele går. Men siden det regnet har jeg ikke dårlig samvittighet for det. I dag derimot ser det ut som sola har tenkt til å komme frem, så da.

Skal se om jeg får tatt en dagbokrunde i løpet av dagen, det er alt for lenge siden sist. :sjenert:

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: & HOPP for koselig besøk!! Du er flink, du!! Selv om jeg ikke legger igjen spor er jeg ofte innom... :flau:

Håper dere har hatt det flott i påska og at formen bedrer seg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar på å være flink husmor ja :) Jeg kjente det veldig godt selv i går. Ble helt utslitt av å vaske vinduer :sjenert:

Hvordan er formen? Ikke ofte jeg er innom deg, må nok se og bli flinkere

Tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: & HOPP for koselig besøk!! Du er flink, du!! Selv om jeg ikke legger igjen spor er jeg ofte innom... :flau: 

Håper dere har hatt det flott i påska og at formen bedrer seg!! ;)

Syns da du er innom ganske ofte jeg! :) Påska har vært fin den!

Hei vennen!

Sove ja! Enkelte ganger er det det aller beste i hele verden! :sove:

:ler2:

Håper alt er bra!

:klem:

Hehe, du har rett i det! Sove er digg! :sjarmor:

Det tar på å være flink husmor ja :) Jeg kjente det veldig godt selv i går. Ble helt utslitt av å vaske vinduer  :sjenert:

Hvordan er formen? Ikke ofte jeg er innom deg, må nok se og bli flinkere

Tirsdags  :klem:

Ja, slitsomt å være flink, men det er veldig godt for humøret da!

:)

Vet dere hva???

Jeg har hørt det lille hjertet slå i dag!!

:hjerte::hjerter: Min lille baby lever, og alt er bra!!! Var på andre svangerskapskontroll i morges, og legen fant hjertelyden nesten med en gang!! Hørte til og med flere spark der inne!! Utrolig deilig å vite at alt er som det skal, må innrømme at jeg ikke helt har trodd på det før nå.... :sjenert: Er lissom så vanskelig så lenge man ikke kjenner noe, og kvalmen har jo gitt seg, hvertfall veldig mye av den, så da er det ikke så mye tegn igjen heller. Nå begynner jeg å glede meg til UL, skal ringe og få time etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvor langt på vei er du nå da??? :sjenert: Husker aldri sånt jeg....

Hehe, det er ikke så lett å holde følge selv heller skal jeg si deg... Er 13+3 tror jeg... *sjekke* Ja, det stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Måtte titte innom dagboka di. Kjempekoseli. :smilyblomst:

Så kjekt at du er 13+3 da :) søsteren min og er det tror jeg. kuult. :)

Du må ialllefall ha en fortreffelig dag videre, og masse lykke til :) er så utrolig glad på dine vegne :)

klemmer fra liljen ( som måå gjøre sei klar til jobb om en halvtime.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser deg Fjellrypa! ;)

Oi! Avslørt! :ler:

Og nå har jeg til og med tid til å skrive litt. Måtte bare titte litt i en kort pause før i dag!

Så moro det må være med kontroll og hjertelyd! Høres nesten uvirkelig ut, og jeg kan godt forstå at det må være vanskelig å tro helt på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Holly Hobbie, Liljen, Fjellrypa og Cr@sh!

Jeg har vært fryktelig dårlig på dagbokrunder de siste dagene altså, får se hva jeg får til imorgen.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra styremøte, så jeg er litt sliten.

Min kjære har vært fryktelig humørsyk og kranglete et par dager nå, i går kveld boblet det helt over for han, og det endte med at vi ikke fikk skværet opp før i ettermiddag. Han blir helt plutselig sånn, istede for å ta opp ting fortløpende, så går han og gnager på ting som irriterer han til det bobler over og da blir han ofte veldig urimelig. Fryktelig slitsomt å ha det sånn... Det er nok mange ting som surrer i hodet hans om dagen, men å la alt gå ut over meg er ikke helt rettferdig syns jeg. Nå er det heldigvis en mye bedre stemning her.

Imorgen skal jeg dra å hente hesten jeg satte bort, det fungerte ikke der, så da får jeg prøve videre. Gleder meg litt til å få den hjem igjen også egentlig. Det føles mye bedre å ha kontrollen selv når man hører at ting ikke fungerer.

Nei, nå er det natta...

Håper jeg får til en runde imorgen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Til deg også iss.

I dag har jeg ingen planer bortsett fra å hente hesten. Og det er noen timer til ennå. Skal bare hente hundene ute, og så SKAL jeg ta en dagbokrunde!!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hest har du? Hester er nydelige dyr...

Ha en fin dag, haaper mannens humoer holder seg stabilt! (min mann har ogsaa humoersvingninger noen ganger! :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hest har du? Hester er nydelige dyr...

Ha en fin dag, haaper mannens humoer holder seg stabilt! (min mann har ogsaa humoersvingninger noen ganger!  :forvirret:  )

Vi (min mor og jeg) har flere hester, stort sett varmblods ridehester og connemara-ponnyer. Har satt bort noen alt, men må finne et midlertidig hjem til to til før jeg blir alt for stor... Heldigvis skal vi ha to unghester igjen, så selv om det ikke blir noe riding på meg, så kan jeg i det minste snuse litt på dem når jeg får for mye abstinenser.. :sjarmor:

Menn er noen rare dyr innimellom, det er helt klart! Min er så humørsyk til tider at jeg blir litt sliten av det. Jeg skjønner veldig godt at han har det tøft om dagen, han trives overhodet ikke som arbeidsledig, og nå som vi har en liten en på vei tror jg det tærer litt ekstra på han. Håper det dukker opp en god jobb snart, ellers tror jeg vi kan komme til å få det litt tøft... Utrolig hvor fort dårlig humør smitter.. (må innrømme at det er litt ekstra slitsomt for meg når han er sånn nå, etter at jeg ble gravid.... Jeg trenger at han er sterk for meg, men det tror jeg ikke helt at han ser...) Men i dag skal vi ha det bra, dermed basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...