Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Så utrolig det må være med en liten en inne i magen. Så deilig å snart kunne passere de "MAGISKE"12 ukene.

Det er sååååååååååååå utrolig deilig å være sammen med dyr - av ulike slag. Kjenner selv at jeg slapper så godt av - en verden der ingen stiller krav og er glad i en betingelsesløst... :sjenert:

Ønsker deg en fin tirsdagskveld!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hei alle!!

Så masse koselig besøk mens jeg har vært borte!! Vi har nettopp kommet hjem fra sverigetur og bursdagsselskap til min kjæres mor og storesøster. Søsteren hans fikk et kort hvor vi skrev at hun skulle bli tante, og det første hun sa var "kødder du eller?!?!" Hehe, hun er gravid hun også, 21 uker på vei, og har fått den fine magen alt! Hun ble veldig overrasket, men det virket som hun syns det var veldig gøy også. Jeg skal gå på strikke og hekle "kurs" hos henne nå så jeg får lært meg å strikke og hekle etter mønster. Gøy å lage babyklær!!

Er rimelig utslitt nå jeg, så det er nok natta snart.

Litt glad også, for nå er det enda en dag nærmere 12 uker... Det skal bli så utrolig godt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig at du og soesteren til samboeren din faar baby nesten samtidig! :)

Sverigetur hoertes bra ut! Jeg digger Sverige, jeg. I fjor vaares var T og jeg ved kysten utenfor Goeteborg og koste oss masse med deilig sjoemat og frisk sjoeluft...er saa koselig der! I aar blir det Frankrike, men egentlig kunne jeg godt tenkt meg Sverige isteden! ;)

Tusen takk for kalsiumtips!!

Ha en flotters dag, vennen! :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken og opplagt i dag!

Kom ned til en k-k-kald stue i dag... Det var bare 13 grader der! Måtte sette varmen på full guff, for det er alt for kaldt til at jeg klarer å være der!

Sverige er deilig ja, det er jeg enig i Holly Hobbie! Jeg har to av søsknene mine der borte også jeg, men det er sjelden jeg ser dem desverre. Skal nok ta en kjøretur over dit i sommer og hilse på dem begge, det er virkelig på tide!

Frankrike høres ikke så dumt ut det heller da.. Jeg har ikke reist noe de siste årene (etter at jeg kjøpte hus...Dyrt det!) i det hele tatt jeg, så jeg må si at bare en tur "bort" hadde vært utrolig deilig nå!! Men, nå som min kjære får solgt huset (dvs, vi håper da hvertfall at han får solgt huset snart!), så blir det litt lettere økonomisk så da blir det nok en tur ett eller annet sted på oss!

Vel, hva dagen i dag vil bringe vet jeg ikke ennå, så det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff ja hus er dyrt.. :tunge1:

Håper det blir en tur på dere snart, det fortjener du! :kose:

Så gøy at du traff søs til sambo som også er gravid, var sikkert koselig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå lurer jeg sånn på hvordan det går med min kjære, han hadde et jobbintervju klokka ni, og har ennå ikke kommet hjem... Er sååååå spent jeg altså! Hadde vært så supert om han fikk jobb nå, vi har ikke godt av å bare sitte her hjemme og glo noen av oss, og hvertfall ikke være sammen 24/7...

Er så sulten at jeg har vondt i magen, så jeg får vel lage meg noe mat tror jeg... Kommer plutselig tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbintervju! Håper det går bra for ham. Jeg krysser fingrene, selv om det kanskje er litt sent nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med Fjellrypa - haaper mannen din faar den jobben! Kanskje de var saa ivirge paa aa ansette ham at de satte ham rett i arbeid?! :ler:

Ha en fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk bra!!! :hoppe:

Han skal inn og ha en "prøvedag" imorgen, og så får han endelig svar til uka, men det virket veldig lovende hvertfall. Det er snakk om fast jobb også, selvfølgelig med prøvetid, men da er det hvertfall mulig å tenke litt fremover. :)

Er sliten jeg nå, så det blir nok sofaen en stund, og så kommer jeg nok tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur fra sofaen jeg, snart er det tilbake igjen.. Har ikke skjedd noe siden sist, egentlig ganske kjedelig. Blir vel forholdsvis tidlig kvelden her i dag, siden min kjære må opp tidlig imorgen. Får ta en runde imorgen tror jeg!

Natta alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det gikk bra med mannen på intervju! :klappe:

Håper det resulterer i fast jobb...

Trøtt jeg også... :Gjesp: Kommer innom i morgen, jeg... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi!!!!!!!! Nå ble jeg altså så glad på mannen din sine vegne her!!!

Kanonbra om det blir fast jobb på han da! Bedre påskepresang kan man vel ikke få!!

Kos dere masse i helga nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis..

Her står det bra til ser jeg, håper det går bra for mannen på prvedagen..

God påske da snuppa.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...