Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si en ting.. JEG HATER TRANSMAK!!!! Tar jo sånne trankapsler, men jeg går og gulper opp tran hele tiden, og det er så grusomt.. Særlig når jeg går rundt å er kvalm samtidig... Ista spurte min kjære om jeg var dårlig, for jeg så ikke så frisk ut..  :sur:

Når på døgnet tar du dem da? Jeg pleier å ta dem som det siste jeg gjør før jeg legger meg, da gikk det bra under sv.skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pssssssssssssst! Rognebær er borte i helga så vi har hjemme alenefest i boka hennes!!*knis*

Hehe, det fikk jeg ikke med meg før nå jeg... Skal stikke innom å se om det er noen der ennå!

:vinke:

:vinke:

Tittei og god kveld!

Koselig å skravle litt! :klem:

Ja, det var koselig det, og tenkt at vi klarte å være våkne så lenge da!!

Når på døgnet tar du dem da? Jeg pleier å ta dem som det siste jeg gjør før jeg legger meg, da gikk det bra under sv.skapet.

Det er sånn uansett når på døgnet jeg tar dem. Fikk tips om å ta dem midt i et måltid, og se om det hjelper. Ellers så får jeg bytte merke så jeg får det ned. De med menthol eller hva det er går bra.

:hoppe:

Juhu, fikk deg over på side 30!! :hoppe::perebrus:

JIPPI!! Endelig ble det 30 sider her og!!! :perebrus::hoppe::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klart å sove helt til kvart på ni, og det var deilig!!!!

Jeg har alt rukket en god lang tur til mamma, vært i stallen og kost med hestene. Det er såååå koselig!!!

Nå er huset til min kjære lagt ut til salg, så det er spennende!! sannsynligvis blir det visning neste helg.

Resten av dagen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, men det dukker vel oppe noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SUKK*

Jeg har funnet mitt drømmested... To nydelige falurøde hus med hvite karmer, bygd ca 1890 med stoooor tomt og liten skjønn låve til. Masse gamle frukttrær og planter i hagen, to kakkelovner inne i husene, skjønt kjøkken med sånn gammel sort smijernsovn.. Det var bare så helt utrolig nydelig der, og så koster det egentlig ikke så mye, men selvsagt aaalt for mye for oss.. 590000 for hele sulamitten, og så ligger det bare noen få mil fra der søsteren min bor, altså ikke så voldsomt langt fra stockholm. *Drømme* Så deilig det hadde vært å ha det som sommersted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*SUKK*

Jeg har funnet mitt drømmested... To nydelige falurøde hus med hvite karmer, bygd ca 1890 med stoooor tomt og liten skjønn låve til. Masse gamle frukttrær og planter i hagen, to kakkelovner inne i husene, skjønt kjøkken med sånn gammel sort smijernsovn.. Det var bare så helt utrolig nydelig der, og så koster det egentlig ikke så mye, men selvsagt aaalt for mye for oss.. 590000 for hele sulamitten, og så ligger det bare noen få mil fra der søsteren min bor, altså ikke så voldsomt langt fra stockholm. *Drømme* Så deilig det hadde vært å ha det som sommersted.

Slå til da, vel? Hvis det er til salgs da, selvsagt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh og Nominella!!

Jeg bare sover for tiden jeg, så det blir litt lite KGtid... I går er jeg sikker på at jeg kunne sovet hele dagen om jeg hadde hatt muligheten!

Jeg skulle gjerne kjøpt det stedet Nominella, men sånn som ståa er økonomisk her nå, så tviler jeg på at vi får lån til det også. Da må jeg evt selge huset mitt og flytte dit på heltid, og det tror jeg ikke jeg vil... Så vi satser på å vinne i lotto... :ler: Hadde faktisk 5 rette på lørdag, men det var ikke akkurat et utbytte å hoppe i taket av.

Vel, jeg ringte nettopp legen, og de har ennå ikke fått svaret på urinprøven min som de sendte inn til dyrking... Jeg syns det er litt ekkelt å vite at jeg kanskje har UVI, for det har jo ikke lille knøttet mitt noe godt av i så tilfelle... Håper de får svar i løpet av dagen, eller senest imorgen, det er jo en en uke siden nå..

Lillevoff henger med hodet i fanget mitt, hun er helt spinnvill om dagen, og det er helt tydelig at hun har sin første løpetid nå. Greit å bli ferdig med det, selv om det er slitsomt mens det står på.

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissS!

Hvorfor lukter sovende mannfolk så vondt?! Det lurer jeg på da.. Min kjære som i våken tilstand lukter så sinnsykt godt, han er en stinkende sovebombe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, nå fant vi nettopp ut at visningen på huset til min kjære er satt til søndag ettermiddag, og det passer jo overhodet ikke! Han megleren hadde sagt lørdag til oss, og så setter han det opp på søndag istede, uten å si ifra først?! Vi skal i bursdagsfeiring til mora og søsteren til min kjære og der er det hannhund, og siden lillevoff har løpetid kan vi ikke ta henne med heller. Søren altså! BLÆH! Jeg får høre med mamma om hun kan passe lillevoff på søndag, så får vi se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Freyja!

Vi har fått byttet om litt på dagene her, så bursdagsfeiringen blir til tirsdag istede for søndag. Så da drar min kjære over i helgen og får tatt visningen. Da blir alt mye enklere å få til ser det ut som, og hundene blir ikke noe problem. Glad for at det ordnet seg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei paa deg! :kyss:

Spennende med salg av hus! Haaper dere faar massevis av hoeye bud!

Lykke til med resultatet fra UVI-proeven. Det er vel uansett relativt enkelt aa gjoere noe med dersom du har det.

Ha en fin dag, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Holly Hobbie! (Veldig uvant å kalle deg det ennå merker jeg... ;) )

Jeg har nå vært på legevakten en tur. Har fått feber, og er litt øm i korsryggen, så de ville jeg skulle komme enn der. Ventet leeeenge, og da jeg endelig kom inn, så viste urinprøven min litt utslag, men ikke nok til at han ville sette igang noen behandling. Så da må jeg tidlig opp imorgen og ta med morgenurinprøve til fastlegen min... Det er mulig det er begynnende nyrebekkenbetennelse, og det er visst ikke bra. Det også mulig at det er min ulcerøse kolitt som er synderen for feberen, men det er ikke så greit å vite... Føler ikke at magen min er dårlig at det burde gi feber.

Nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt, og så tenker jeg natta kommer fort her.

:klem: til alle som vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk pondusa!

Jeg har fått legetime halv elleve, så jeg håper de finner ut noe da. Hadde ikke feber lengre da jeg sto opp, skal sjekke en gang til før jeg drar tenker jeg.

Det regner ute, og det er så utrolig kjedelig. Jeg vil ha SOOOOOOOOOOOOOL!

Vel, jeg kommer nok sterkere tilbake senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...