Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 16. mars 2006 Skytte skrev: Heia vennen! Huff...den magen din er ikke snill nå...Kunne den ikke bare venta LITT... Men du må ikke være flau ang buksene dine.Parkerte mine dongeribukser også rundt den tiden! Kroppen forandrer seg jo hele tiden vet du! Huff,huff.....Det var trist å høre om samboeren din....Jeg er under utredning for om jeg har Behkterevs og det er jo i samme "gata". Får bare håpe de finner noe mildere enn leddgikt ja...Hvilken medisin er det? Blir spennende å være barnevakt da! Hvor gammel er ungen?Var det 5? Håper et går bare bra! ← Ånei, du får IKKE lov til å ha Behkterevs! Det er helt utelukket! Dermed basta!! Husker ikke navnet på den medisinen nå jeg, men det var visst både betennelsesdempende og smertestillende i en, så det blir spennende å se om det gjør noen effekt. Buksene får bare være, klarer meg fint i kosebuksene mine jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #522 Del Skrevet 16. mars 2006 Sitronkake hørtes godt ut!! Må lære meg å bake kaker snart....... Sjokoladekake kan jeg da. Men har lyst å prøve meg på ostekake, det er så godt! Uffda, stakkars deg som må bekymre seg såmye!! Det går helt sikkert bra skal du se! Kose deg med lillegutt! Fikk du time forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 16. mars 2006 Epica skrev: Sitronkake hørtes godt ut!! Må lære meg å bake kaker snart....... Sjokoladekake kan jeg da. Men har lyst å prøve meg på ostekake, det er så godt! Uffda, stakkars deg som må bekymre seg såmye!! Det går helt sikkert bra skal du se! Kose deg med lillegutt! Fikk du time forresten? ← Kake er godt ja! Og det er ikke så vanskelig å bake hvis man først har lyst heller, så det er bare å prøve seg frem! Det går opp og ned her i livet, jeg tar det egentlig ganske med ro foreløpig, det er ikke så mye jeg får gjort fra eller til lissom. Har ikke rint homeopaten ennå, holder på å gjøre meg istand til å dra nå, tenkte å ringe henne når jeg har fått stablet meg i bilen. So long alle! Det er mulig at jeg ikke dukker opp på noen dager, men jeg tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2006 #524 Del Skrevet 16. mars 2006 God bedring til deg og din kjaere. Haaper at alt ordner seg megaraskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mars 2006 #525 Del Skrevet 16. mars 2006 stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 16. mars 2006 #526 Del Skrevet 16. mars 2006 Tusen takk for besøk i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 17. mars 2006 Nå sitter jeg her med en nydelig liten gutt som er veldig opptatt med å se på gravemaskinen som holder på utenfor. Det er ikke så mye som skal til før underholdningen er bra her! Broren min legger igjen laptopen sin, men den fungerer bare dersom den ikke skrur seg av, for det er sånn fingermerke-kodesak på den... Very important storebror ja... Jeg skal prøve å få tatt meg en dagbokrunde i løpet av dagen, men må nok være litt sosial med lillegutt her først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #528 Del Skrevet 17. mars 2006 Kommer til å savne deg!! Håper du får time hos homeopat så fort som mulig, så du får ro i sjela di. Spennende med gravemaskiner når man er liten gutt. Kose deg sammen med lillegutt. Ønsker deg en suuuper helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #529 Del Skrevet 17. mars 2006 Fingeravtrykk sak?? Wow!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #530 Del Skrevet 17. mars 2006 Like imponert som Iss er jeg!!! Sååå ult da!! Jeg bare digger sånne very importne saker!! Litt sånn CSI aktig Og gravemaskiner er kule de ogs! Og lastere og dumpere! Alle sånne digre maskiner på flere tonn er kult!! Bare å dose seg frem for der er det størst først!! Får håpe dere får ei kjempekoselig helg sammen! Og at vi kanskje ser deg litt....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #531 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg Håper vi ser deg litt i helga da... Føler jeg "bor" mer her inne på M-Å, enn inne på P-T på generell... Må definitivt ha noe med de supre snuppene her inne å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2006 #532 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har ogsaa fingeravtrykkgreie paa dataen, saa! Oensker deg en kjempefin helg, Missbumblebee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. mars 2006 #533 Del Skrevet 17. mars 2006 Hmm, fingeravtrykkdings hadde vært tingen! Da hadde jeg kanskje sluppet å glemme passord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #534 Del Skrevet 18. mars 2006 God lørdagsmorgen!! Håper du koser deg som barnevakt og at dere får en trivelig og morsom dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mars 2006 #535 Del Skrevet 18. mars 2006 Missbumblebee skrev: Broren min legger igjen laptopen sin, men den fungerer bare dersom den ikke skrur seg av, for det er sånn fingermerke-kodesak på den... Very important storebror ja... ← Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. mars 2006 #536 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei snuppa... Håper det har gått bra å være barnevakt.. og at du har en deilig helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. mars 2006 #537 Del Skrevet 19. mars 2006 God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #538 Del Skrevet 19. mars 2006 Goood søndag til deg!! Håper formen er bra! Gleder meg til du kommer hjem så jeg får høre hva du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #539 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. mars 2006 #540 Del Skrevet 19. mars 2006 Heia vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå