Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) *slettet* Kom visst to ganger det... Fort gjort! Endret 14. mars 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei paa deg! Tupperwaremoete hoeres litt morsomt ut! Kjopte du noe? Oensker deg en kjempefin dag! ← Hei vennen! I dag er jeg sååå gla på dine vegne! Hihi Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er noe "tuppereware-menneske", det var første gang jeg var på det sånt møte i går, men det var koselig, skravla gikk så. Jeg kjøpte en potetskrelledings og en pakke med to plastbokser til å ha kjøttpålegg i. (Jeg spiser jo ikke kjøtt, og med den følsomme nesa jeg har om dagen så er det bare så vidt at min kære får lov til å ha sitt stinkende pålegg i kjøleskapet...) Blir spennende å se hvordan det fungerer. De hadde endel andre okei ting, men det er jo ganske dyrt, så jeg får prøve ut de tingene jeg bestilte nå først, så jeg vet om det er verdt det prismessig. De hadde bl. a en salatslynge som så veldig fin ut. Skal tenke litt på om ejg vil ha den også. Jeg er egentlig bittelitt frustrert i dag, for magen min har begynt å tulle, og det kan den ikke gjøre... Jeg vil ikke begynne på noen stygge medisiner nå som jeg er gravid, så jeg får se det an et par dager, og blir det ikke bedre får jeg be om time hos homeopaten min igjen. Har jo legetime neste uke, og han sender meg helt sikkert bare rett videre til spesialistene på sykehuset dersom jeg ikke blir bedre. Uff, jeg som håpet at magen min skulle holde seg fin og snill, hvertfall frem til babyen har kommet. Vel, jeg får prøve å la være å tenke på det, blir jo ikke bedre av å gruble i hvertfall. Har begynt dagen med biola, så kanskje, kanskje det hjelper. Litt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #483 Del Skrevet 14. mars 2006 Potetskrelleren min er bare helt fantastisk!! Og jeg har masse masse masse tupperware produkter, og jeg elsker dem alle. Har ikke salatslynga da, for spiser sjeldent salat. Men har mye annet!! Håper magen slutter å krangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #484 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper magen din bedrer seg! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #485 Del Skrevet 14. mars 2006 Uffda.. Ikke bekymre deg, det går nok bedre enn du tror Forstår deg godt da.. Kjipt det skulle skje.. Oi, du har en følsom nese for tiden? Jeg merket at jeg ble svimmel av røyktlukt igår! Utrolig... Har du hatt humørsvingninger forresten? Jeg gråt som en foss igår.. Ikke helt kontrollen nei.. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 14. mars 2006 Oj, så mye koselig besøk på så kort tid! Potetskrelleren min er bare helt fantastisk!! Og jeg har masse masse masse tupperware produkter, og jeg elsker dem alle. Har ikke salatslynga da, for spiser sjeldent salat. Men har mye annet!! Håper magen slutter å krangle! ← Jeg skal prøve ut det jeg får nå, og så vet jeg at venninna mi skal ha nytt møte om en stund, så da kan jeg jo kanskje kjøpe mer da. Lommeboka er litt for slunken etter bilreparasjon og årsavgift på en gang nå... Håper magen din bedrer seg! Ha en fin tirsdag! ← Tusen takk! Uffda.. Ikke bekymre deg, det går nok bedre enn du tror Forstår deg godt da.. Kjipt det skulle skje.. Oi, du har en følsom nese for tiden? Jeg merket at jeg ble svimmel av røyktlukt igår! Utrolig... Har du hatt humørsvingninger forresten? Jeg gråt som en foss igår.. Ikke helt kontrollen nei.. :grine2: ← Følsom nese ja... Urk, det er så mye som lukter helt j@vlig... Bensin f.eks, som jeg alltid før har syns luktet godt (ja, jeg vet at jeg er litt rar...), det lukter bare helt forferdelig nå. Og mat som til vanlig er supergodt, som hvitløksbaguetter og sånt.. Blæ! Humørsvingninger.. Vel, jeg syns hvertfall han jeg bor sammen med har fått det.. Hehe, om det er meg han klikker på er en helt annen sak... Føler meg forholdsvis "stabil" foreløpig, men det kommer helt plutselig innimellom. Jeg kan bli så eitrende forbanna i løpet av et halvt sekund, og det er nytt.. Eller, jeg var litt sånn i tenårene også, men ikke så ille tror jeg.. Heldigvis er det ikke så ofte det skjer ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #487 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Arh... Bilavgifter.. kjedelig! Håper lommeboka fylles opp snart! Godt humøret er stabilt. Mitt er ikke.. Jeg er sånn idag: Endret 14. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 14. mars 2006 Arh... Bilavgifter.. kjedelig! Håper lommeboka fylles opp snart! Godt humøret er stabilt. Mitt er ikke.. Jeg er sånn idag: ← Godt du ler litt også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #489 Del Skrevet 14. mars 2006 Ikke mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2006 #490 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, penger er en grei ting å ha, og tupperware er dyrt, har jeg hørt. Jeg har bare noen bokser som jeg har "arvet" etter mamma. Virker fint, de, men det gjør jo de andre plastboksene mine også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, penger er en grei ting å ha, og tupperware er dyrt, har jeg hørt. Jeg har bare noen bokser som jeg har "arvet" etter mamma. Virker fint, de, men det gjør jo de andre plastboksene mine også, da. ← Ja, det er lissom det jeg også syns, at det finnes mye minst like bra, og mye billigere. Men nå skal jeg da prøve ut disse dingsene, og se om de er så fantastiske som det sies å være.. Har laget veggie-lasagne til middag, venter bare på at den skal bli ferdig i ovenen... Er superkvalm, men jeg ble heldigvis ikke dårligere av lasagnelukta! Gleder meg til å spise nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #492 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå er jeg alene hjemme igjen, min kjære dro "hjem", han har legetime imorgen tidlig. Lasagnen var superdigg, så det skal jeg lage oftere! Er så kjedelig å lage mat som bare smaker grusomt om dagen. Magen er overhodet ikke bedre, så jeg må innrømme at jeg blir litt mer bekymret. Kjenner antydning til de "gode gamle" smertene også, og jeg vil ikke ha noe av det Skal høre med homeopaten imorgen dersom jeg ikke er bedre til da. (Husker ikke om jeg har skrevet det tidligere, men jeg har ulcerøs kolitt, en kronisk fordøyelsessykdom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvem var det som begynte å kalle det morgen-kvalme?! Det er jo helt feil, jeg er kvalm ennå jo... Får vel prøve å sove det av meg.. Yea, right lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 15. mars 2006 Ny dag igjen. Sov som en stein i natt, og foreløpig har magen min vært litt bedre!! Har nettopp snakket med ei som er med i foreningen "min" og nå har vi endelig fått satt en dato for neste møte, det har vi skullet leeeenge nå, så det var virkelig på høy tid. Skal på en litt okei restaurant her i byen å spise og skravle, så jeg håper det dukker opp endel folk. Ellers har jeg masse jeg skal ordne før jeg drar inn til Oslo imorgen for å passe nevøen min. Rekker vel innom her et par ganger til i løpet av dagen likevel. Vet ikke om jeg har tilgang på nett i helgen, det er litt avhengig av om jeg kan låne pcn til brutters, er litt usikker på om det går pga jobben hans, men det kan være.. Ellers får jeg vel helt abstinenser kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #496 Del Skrevet 15. mars 2006 KG abstinenser vet jeg alt om!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #497 Del Skrevet 15. mars 2006 Heia du!!! Huff..håper så inderlig at magen din ikke slår seg vrang nå...Er ikke noe god det der nei...*passepå* Og dagene dine flyr de også ser jeg! Skjønner ikke hvordan jeg hadde tid og energi til å jobbe jeg Åh,sånn nazinese hadde jeg også!! Sambo fikk kun ha syltetøy på sånn flaske i kjøleskapet,for det luktet ikke Ellers så har jeg aldri hevet så mye mat som da..og litt nå..Har blitt veldig mye mer kresen på mat etter jeg ble gravid! Håper du får nettilgang i helga! Og at det blir koselig å være barnevakt! Og at denne dagen blir bra så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaprifol Skrevet 15. mars 2006 #498 Del Skrevet 15. mars 2006 Takk for hilsen i prøveboka mi ! Din prøvebok ble jo heldigvis raskt en graviddagbok, gratulerer ! Håper det går bra med magen din og at den roer seg ned litt. Kaprifol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #499 Del Skrevet 15. mars 2006 Så bra at magen er bedre! Håper den holder seg sånn Dere har også forening! Er det ikke koooselig ja? Kose deg med nevøen imorgen Vet hva du mener med abstinenser uten nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 15. mars 2006 Så koselig med hilsner Skytte og Kaprifol Nå har jeg sittet her på KG i flere timer... Nå MÅ jeg gå å vaske klær... Jeg skal jo dra imorgen alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå