Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 12. mars 2006 God morgen alle! Nå sitter jeg her med storevoff ca 5cm fra meg, jeg tror hun er litt selskapssyk i dag... Fikk nettopp melding fra min kjære, ser ut til at han kommer forholdsvis tidlig hjem i dag. Jeg har vel ikke egentlig noen planer, bortsett fra at jeg skal til mamma en tur. Må jo se på alle tingene som vi fikk med oss i går, og finne ut hva som skal kastes og hva som skal gies videre. Jeg er enormt trøtt i dag, måtte selvsagt se litt på tv før jeg sovnet og vips så bl det mye senere enn planlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #462 Del Skrevet 12. mars 2006 Håper du har en fin helg!! Svarte deg i dagboka mi også, som jeg skrev her.. Det med røykinga, ja det har og er vanskelig på en måte.. MEN, på den annen side er det enkelt også, for jeg hadde aldri klart å pusta inn den giftige røyken og vite at min lille spire får stoffene i seg..Grøss..! Kjenner ikke noe på kroppen nei.. Utenom at jeg spiser mer, men det er nok også pga jeg har stumpa røyken. Jeg tror jeg tar test igjen om en uke ca, så jeg er sikker på spiren er der enda. Uff jeg blir så redd.. at jeg skal få en SA.. Men, jeg hååper du har rett M, at den klorer seg fast, som din Så godt å høre at det står bra til med deg og den lille! Hvordan er formen din da, er du kvalm? Nei, jeg har ikke planer om å spise kjøtt selv om jeg er gravid. Jeg tenkte meg til legen etterhvert å sjekke om jeg mangler vitaminer osv. Nå tar jeg folat & Omega 3. Har legen din sagt noe om det at du er vegetarianer? Håper vi begge kommer oss trygt gjennom disse første 12 ukene og kan slappe av og nyyyyte svangerskapet.. Mye trøtt for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei igjen snupsi-Epica! Jeg har svart deg i dagboka di jeg:) Hehe. Og ja, jeg er trøtt.... Og trøtt... Og trøtt.. Men, det er en helt annen trøtthet enn det jeg har slitt med før (jeg har postviralt utmattelses syndrom), for når jeg har sovet nå og våkner igjen, så er jeg våken! Og det er så utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Kom på noe fra i går som jeg glemte å skrive ned her.. Min kjære ringte mens han var hjemme hos sin mor i går, og hun drev og bablet i bakgrunnen, for hun holder på å forsnakke seg hele tiden... Hehe, stakkars, det kan ikke være lett å skulle holde det hemmelig ovenfor datteren sin som også er gravid! Men min kjære vil så gjerne fortelle det på bursdagen til søsteren om to uker, så det blir spennende å se om svigermor klarer å holde munn så lenge! Stakkars... Endret 12. mars 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mars 2006 #465 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei vennen... Kom til å tenke på en litt artig ting. Med ditt nick skulle du egentlig hatt min avatar, vet du.... Har sendt over litt sol... Har det kommet fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei vennen... Kom til å tenke på en litt artig ting. Med ditt nick skulle du egentlig hatt min avatar, vet du.... Har sendt over litt sol... Har det kommet fram? ← Heh, ja det er sant det! Ja, sola har kommet, så nå skal jeg snart ut og nyte den litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mars 2006 #467 Del Skrevet 12. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 12. mars 2006 iss! Hei på deg! Nå har jeg vært hos mamma en tur, og så vasket jeg bilen på vei hjem, så nå står den gullende ren og fin på gårdsplassen min! Hos mamma kom ei som bor like borte i veien innom (hun er både min og mammas venninne, endel eldre enn meg), lenge siden sist jeg har sett henne nå. Merket veldig at hun er en av de som jeg ikke har spesielt lyst til å fortelle om graviditeten ennå. Merkelig det der altså, noen kan jeg ikke få sagt det fort nok til, mens andre kan jeg godt vente en goood stund med å si noe til. Nå er det ikke så lenge til min kjære kommer, og han lurte på om jeg hadde lyst til å bestille noe mat idag! Snille mannen min! Mat smaker jo bare så mye bedre når jeg slipper å stå å lage den selv, (og særlig nå som jeg blir kvalm av matlukt...) og han er ikke akkurat Jamie Oliver for å si det sånn... Gleder meg! Så da blir det vel film og take away i dag. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå har vi spist kinamat, nam!! Helt uten forvarsel så ble jeg kvalm når jeg nesten var ferdig med å spise. Nesten som kroppen min passer på at jeg ikke propper i meg for mye. Ikke at det gjør noe, men når maten er så kjempegod og man sitter og koser seg, så er det litt overraskende med et sånn kvalmeanfall. Men, jeg skal nok overleve det også. det er jo bare for en periode. Kjøpte en film ista også, tror den het "Brødrene Grimm", så den skal vi se etterpå, min kjære ville bare spille litt playstation først. Han er ikke så stor bestandig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #470 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Uffda.. Må være slitsomt å være så trøtt.. Håper du får sove endel og slappe godt av fremover! Ikke lett å holde munn nei Jeg klarte ikke holde det inne for alle på fredagen, måtte si det til de nærmeste, men det bør jo være greitt - når det er nære venner og familie. Endret 12. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mars 2006 #471 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå har vi spist kinamat, nam!! Helt uten forvarsel så ble jeg kvalm når jeg nesten var ferdig med å spise. Nesten som kroppen min passer på at jeg ← Sånn har jeg hatt det lenge og har det sånn ennå. Plutselig så kommer det liksom bare over meg, og det hender jeg må gå og legge meg 3min på sofaen... I starten ble jeg svimmel når jeg spiste også... sikkert fordi alt blodet gikk til magen... Men det er heldigvis bedre... Mye rart man skal hanskes med når man er gravid... Men tro meg - det er verdt det! Håper du har hatt en bra dag - hørtes sånn ut; med kinamat og film og kjæresten til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. mars 2006 #472 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei Bumblevennen! Koselig aa lese om livet ditt. Virker som du har det veldig bra for tiden! Ha en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 12. mars 2006 Å, så mye koselig besøk her i dag da!!! Hei Popelka, Cr@sh og Epica! Det er helt klart rare ting som skjer med kroppen nå, men som du sier Cr@sh, det er verdt det!! Jeg holdt på å sovne mens vi så filmen istad, enda den var ganske underholdende. Nå derimot er jeg helt lys våken... Men jeg tror nok at jeg sovner når hodet mitt treffer hodeputa etterpå... Jeg har det igrunnen ganske bra for tiden, det har du rett i Popelka men jeg må likevel si at det er godt å bli minnet på det, det er så fort gjort å grave seg ned i hverdagsproblemer som egentlig ikke har noe å si.. Epica jeg tror at så lenge det følesriktig å si noe, så er det bare å fortelle. De som man har nær seg får sannsynligvis uansett hvite det dersom det går galt, og det kan jo være litt godt. Det er mange av mine venner som jeg har fortalt det til, mens det er andre jeg gjerne vil vente litt med å si noe til. Særlig de venninnene jeg har som ikke er klar for noe som helst av familieliv venter jeg med å si det til, for de er sannsynligvis ikke særlig interreserte likevel. Må si at jeg gleder meg til søsteren til min kjære skal få nyheten på bursdagen sin! Hun får jo baby i august, så det blir ikke store aldersforskjellen på dem gitt! Koselig syns jeg! Jeg er jo tante til 12 stykker, men den yngste av de er 2 og et halvt når vår baby ser dagens lys, så det blir jo litt aldersforskjell, hvertfall når de er små. Lillevoff er ganske morsom om dagen, vi har jo fått parabol, og da har vi også Animal planet... Der er det mange hunder, og de er såååå spennende å følge med på, og hvis de bjeffer, så må hun også bjeffe. Ser ikke helt ut som hun skjønner hvorfor bestandig, men hun må jo si ifra hun også! Nei, nå er det sent, får se bittelitt til rundt her, og så er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 #474 Del Skrevet 13. mars 2006 God morgen vennen!! :grine2: Søøøte voffen som ser på Animal Planet!! Bra kanal det,pleier å se mye på den jeg også! Men jeg bjeffe ikke da..... Koselig og aktiv helg på deg ja! Og kinamat da... Er forresten ikke bare din mann som ikke er så stor bestandig! Min har xboks han..! Og hver gang gudbarnet mitt på 9 år er her,er det full konkurranse om hvem som er best.... Ønsker deg ei kjempefin uke nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 13. mars 2006 God morgen vennen!! :grine2: Søøøte voffen som ser på Animal Planet!! Bra kanal det,pleier å se mye på den jeg også! Men jeg bjeffe ikke da..... Koselig og aktiv helg på deg ja! Og kinamat da... Er forresten ikke bare din mann som ikke er så stor bestandig! Min har xboks han..! Og hver gang gudbarnet mitt på 9 år er her,er det full konkurranse om hvem som er best.... Ønsker deg ei kjempefin uke nå!! ← Næmmen, bjeffer du ikke? Hehe Min kjære kjøpte seg playstation portable for penger han fikk til bursdagen, og det passer ypperlig... For da kan han sitte i den ene sofae og spille mens jeg kan sitte i den andre og okkupere tvn og slippe å se på sånne spill som jeg overhodet ikke syns er spennende å se på... Hehe, og så kan han koble seg på tvn når jeg ikke er hjemme. En helt genial "dings" for spillegale guttevalper! Det er strålende sol ute i dag, så det spørs om ikke vi skal prøve å ta med vofsene og gå tur et eller anet sted. I kveld er det tupperware-møte hos ei venninne av meg, jeg har lovet å dra, så da må jeg nesten det. Ellers kunne jeg egentlig godt tenkt meg å bare være hjemme og slappet av... På onsdag må jeg på styremøte i foreningen jeg er med i, og på torsdag drar jeg til Oslo for å passe lille-nevøen min. Mye på en uke det, særlig nå som jeg er så trøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #476 Del Skrevet 13. mars 2006 De blir lissom aldri helt voksne!! Min spiller også en gang i mellom, nå har vi lånt en ps2 da.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. mars 2006 #477 Del Skrevet 13. mars 2006 Orker ikke skrive stort i dag, jeg... Men sender et lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #478 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 13. mars 2006 Bare innom en kveldsvisitt. Har vært på tupperware-møte, og nå er jeg sliten.. Kommer sterkere tilbake imorgen. Natta alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 #480 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei paa deg! Tupperwaremoete hoeres litt morsomt ut! Kjopte du noe? Oensker deg en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå