Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

7 + 3! :hoppe:

Tida går så fort....

Kjempelurt å ta UL så tidlig når du er spent på om det er flere. Er i følge legen min mye mer oversiktlig der inne så tidlig enn ved den ordinære UL'en... Alltid godt å se den lille... Gleder meg til rapport....

Syntes eksen din i hvert fall kunne sendt en mld med "nei" som du sier... måte på til overlegenhet da.... :ler2:

Hvis det er noen trøst, så var det minus 18 her i morges... vet ikke helt nå - men det har nok steget litt... får vi håpe... Brrr....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til paa ultralyd i dag, MissB! Spennende aa se om det er to der inne! Har tvillingbroedre selv saa jeg har oekt sjanse for aa faa tvillinger - hvis jeg faar pergo i tillegg oeker sjansene ytterligere...men jeg tenker at det blir jo bare en bonus med en ekstra! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en time igjen til UL.. Kjenner hjertet hopper og spretter i brystet mitt, gruer meg nok mer enn jeg hadde trodd ja... Fikk nettopp melding fra ei venninne som har mista, hun fikk det bekreftet i dag stakkars. Kommer tilbake med full rapport senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det gikk så bra!!! Min bittelille spire er 1,08 cm lang, og jeg fikk se et bittebitte lite hjerte som slo som bare det! :hjerter::hjerter_rundt::hjerter:

Er helt forelska jeg!! Måtte bare kjøpe noe babyting før jeg gikk opp til mammas jobb, så nå er jeg den heldige eier av to bittesmå bodyer. :) Var innom en bokhandel og der hadde de sånn mamutsalg, kjøpe en bok om innreding av barnerom til 39 kr, det syns jeg var en fin pris!

Fikk masse info og bøker og blader av legen, så her skal det leses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

:frustrert: til den dumme dumme bilen din...Alt skal man nå plages med bestandig.. Håper haneksen din i allefall svarer deg et eller annet.Det kan han vel gjøre,er jo bare å sende en liten pip liksom! Men menn er nå så rare da..

Huff..den kvalmen har virkelig bestemt seg for å være fæl med deg...*husjer den bort* Håper det virker...

OIOIOI!!!!!!! Nå har jeg brukt så lang tid her at nå ser jeg du har skrevet om UL!! SÅ bra!! Herremn,en herlig bitteliten spire inni magen din!! Tenker det var deilig å få sett det! Nå blir kvelden bare i en lykkerus!!

Ja søren,nå har mammutsalget startet! Det må jeg få sjekka ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg endelig fått melding av eksen. Han sa nei, kom med en masse forklaringer på at han hadde for mye å jobbe med osv, men det er helt greit. Han sa han kunne hjelpe meg over telefon om det kunne være til hjelp, så jeg sendte en melding med alle "symptomene" og fikk endel muligheter for hva som kunne være galt tilbake. Får høre med noen andre bil-gutter om de har peil på det han nevnte. Ellers møter han nok bilen min på jobben en dag, enten han vil eller ikke! :sjarmor:

Vi har vært hjemme hos mamma og min kjære har vært oppe på låvetaket hennes og måkt snø, for det var så sinnsykt mye oppå der. Så måtte han selvsagt hoppe ned i snøhaugene etterpå.. TRE ganger... :ler: Han har guttungen i seg ennå, det er helt klart!!

Sitter her og fryser jeg, må se å få tent opp i ovnen her... *Brr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ny dag. Gårsdagen endte med en utrolig grinete mann, som bare snappet og kicket på alt jeg gjør og ikke gjør. Og så sovnet han! DUSTEN!!! Men nå i dag kommer det fram at han sliter på jobben med dårlig miljø, og at han ikke trives der i det hele tatt. Han skal ta det opp med sjefen i løpet av dagen, så får vi se hva som skjer. Det er jo ikke akkurat drømmejobben hans, så det er mulig han slutter der, og heller søker jobb på fulltid. Jeg håper ikke egentlig det, for jeg som er så vant til å være mye alene blir nok mer enn bare litt sprø av å skulle ha han her hjemme 24/7... Vel, jeg fikk jo IKKE sove i går så jeg lå i lange tider og bare stirret ut i taket og var lei meg og sur. Ikke noe gøy å sovne da.

Jeg skal til fotsoneterapeuten i kveld, det er heldigvis noe å se frem til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Flott å høre at det gikk fint på UL! Det er helt faaaantaaaastisk at man kan se det lille hjertet så tidlig, sant? :hoppe: :hoppe:

Kjipt med sur og tverr mann da... selv om han tydeligvis hadde sine gode grunner. Aldri noe trivelig med dårlig miljø på arbeidsplassen... Håper det ordner seg - eller at han finner en ny og bedre plass å jobbe...

Håper du får en fin (kvinne)dag - til tross for dårlig nattesøvn..

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest de første 12 sidene i boka di, helt frem til at du testa positivt!!

Har visst ikke vært her inne før, så var jaggu på tide!!

Håper spiren din klamrer seg fast.. Og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd! Det må være veldig moro å se hjertet!

Jeg har også ganske stor sjanse for å få tvillinger, siden det er en hel masse av de i slekta i flere generasjoner bakover. For oss som er bekymret over tid hadde det bare vært bonus. Da hadde vi jo visst at vi rekker to... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er min kjære jobbløs igjen... Han sa heldigvis ordentlig unskyld til meg ista, men jeg må si at jeg nok ikke syns det var den beste løsningen å slutte på dagen, det er jo ikke så lett å få seg jobb ut av det blå heller.

Menmen. Jeg har vært å levert bilen min på værkstedet, møtte selvsagt eksen, men fikk ikke sagt mer enn "hei" og "går det bra", for taxien min kom. Blir spennede å se hva de finner ut der hvertfall. Håper de finner ut noe før helgen også egentlig, ellers blir jeg sittende her hjemme hele helgen uten å komme meg noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg lest de første 12 sidene i boka di, helt frem til at du testa positivt!!

Har visst ikke vært her inne før, så var jaggu på tide!!

Håper spiren din klamrer seg fast.. Og lykke til!!

:overrasket: Har du virkelig orket å lese såååå mye? Kan umulig være så spennende lesing her..

Men det var da koselig at du kom innom en tur!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos homeopaten, og det var som alltid kjempekoselig. Hun skal bytte kontor så det blir nærmere meg, og det passer meg helt ypperlig!

Min kjære er ikke akkurat i bedre humør ennå, jeg håper det bedrer seg snart, og jeg må bare si at jeg nok er ganske gla for at han skal hjem til helgen... Tror jeg trenger å savne han litt nå, ikke bare ha han sittende oppå meg og være irritabel og grinete...

Får vel gå å være litt sosial med han nå, kanskje jeg kommer innom litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre om jobben til mannen. Håper han finner seg noe nytt å gjøre relativt fort... og at humøret stiger... :klem:

Fint at homeopaten flytter nærmere da... alltid greit med litt kortere vei.

Håper alt er bra med deg - til tross for det som har skjedd med mann og bil...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cr@sh, jeg har det greit nok jeg, og det virker som min kjære skjønner at han må ta seg litt sammen for min skyld heldigvis. En jobb av et eller annet slag dukker vel opp om ikke så lenge, men til å ha minimalt med utdanning, så er han utrolig kresen på hva han vil jobbe med. Det er mulig at han har krav på attføring, han sliter med smerter i armene, og har fått påvist forandringer der. Han skal til videre utredning neste uke... Hadde ikke vært så dumt det egentlig, man stiller tross alt mye sterkere i jobbsøkingsammenheng med litt utdannelse og vise til... Nei, nå skal jeg se litt rundt og se hva jeg finner av spennende ting og tang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...