Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Monja!

Trøtt som en strømpe ennå jeg... Da jeg kom ned i dag hadde lillevoff herja så fælt med saueskinnet de har å ligge på at det har revnet og jeg måtte kaste en stor bit av det.. :frustrert: Koselig å våkne opp til ull overalt... Og når jeg skulle sjekke nettbanken, så har de jo forandra hele greia, og den var mye enklere å skjønne seg på før. :forvirret: Teite forandringer er ingen vits i å gjøre altså! Jeg betalte en regning, men det syns ikke i "siste bevegelser" eller på beløpet som står inne... ÅH! Møkkabank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett film, så "kvinnen i mitt liv". Den er ganske søt den!

Og så har jeg lett etter lillevoff, for hun stakk av... Det er så mye snø i hagen at hun mer eller mindre har spasert rett over gjerdet og ut i det fri... Hun kom heldigvis ganske fort til rette igjen, hun var bare i hagene til naboene og lekte. Kom nettopp hjem fra en liten tur hos mamma og nå skal jeg snart sette meg forran tv`n igjen. Småuvel og kvalm i dag også, så det kommer vel nå. Holder det seg sånn det er nå skal jeg være veldig fornøyd tror jeg. Min kjære er på vei hjem nå, så han kommer vel om ikke så fryktelig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for 500 innlegg!

Saa bra du fant lillevofs. Hva slags hund er det forresten? (har sikkert spurt foer men har korttidsminne med lekkasje! :ler: )

Haaper du ikke blir altfor kvalm da, selv om litt uggenhet er et betryggende tegn paa at alt er bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Håper ikke formen blir værre...Heller bedre....

Tror du det hjelper med litt nybakt formkake...?!

Blir godt å få mannen hjem og passe på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:  for 500 innlegg!

Saa bra du fant lillevofs. Hva slags hund er det forresten? (har sikkert spurt foer men har korttidsminne med lekkasje!  :ler: )

Haaper du ikke blir altfor kvalm da, selv om litt uggenhet er et betryggende tegn paa at alt er bra!

Lillevoff er dalmatiner, kaller henne lillevoff fordi hun ikke er fylt året ennå. Storevoff er blandingsvoff på snart fire. Hun stakk av en gang til etter at min kjære kom hjem, men nå har vi måket en sti langs gjerdet så hun ikke så lett kommer over. Helt vilt hvor mye snø det er her altså!! Gjerdet her er vel noe sånn som 130cm eller noe!

Skal nok ikke klage på formen, men jeg kjenner at det er noe nytt som skjer!

Grattis med 500 innlegg!  :)

Håper du føler deg bedre snart.  :kose:

Takk vennen. :)

:troest: Håper ikke formen blir værre...Heller bedre....

Tror du det hjelper med litt nybakt formkake...?!

Blir godt å få mannen hjem og passe på deg!

Ja, jeg vil ha formkake!! Nam!! Nå har han kommet hjem og passer på meg... Eller hvertfall så holder han meg med selskap, og så passer jeg på meg selv. Tror jeg må lære han opp litt fremover... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle! I dag skinner sola som om den aldri før har fått lov, og da blir jeg så godt humør!!

Jeg har fått tatt en viktig telefon, har prøvd å får tak i vedkommende i over en uke, men nå endelig fikk jeg kontakt. Så nå er det ordnet. Min kjære tok med seg pc`n sin i går, så nå får jeg snart ha pc`n min heeeelt for meg selv igjen! :sjarmor: Er litt lei av å ha masse wrestling-greier her... De skal BORT! Dette er en jentepc, og sånn er det med den saken!!

Vi må ommøblere litt her da, skal hente et pcbord hos mamma og så må vi kaste ut en seng som jeg har brukt å ligge og se på film i.... Har ikke egentlig noe lyst til å kaste ut den senga, ville gjerne hatt den i stua istedefor den ene sofaen som er hullete og stygg, men når jeg sa det så steilet min kjære, for DET gikk ikke an! Jeg syns nå det går helt fint jeg da men...

I dag skal jeg ikke så mye, jeg skal kjøpe mat og kanskje ta en tur til byen? Vi får se. Men jeg kan hvertfall ikke sitte inne på en så flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Grace! Ha en fin dag du også!

Nå har jeg fått time hos gynekologen... 7. mars får vi se spirelille på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7. mars er jo rett rundt hjoernet!! Saa moro!

Ha en flott dag i det fine vaeret!

Ja, det er ikke lenge til... (Kjenner at jeg gruer meg litt nå.. Tenkt om ikke alt er som det skal med spirelille?)

Skal ut i solen og kose meg snart!

Ojj, så snart.. Fy søren nå ble jeg kjempeveldig misunnelig!!!

Din tur snart vet du Grace, du må jo snart få andrepremien!!

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Litt babystøv til dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt en router så vi får begge maskinene på nett, og så har jeg satt på en oppvaskmaskinrunde... Må vente til den er ferdig med å begynne på middagen, så nå skal jeg slappe av litt. Herregud så trøtt det er mulig å bli.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått laget middag og spist meg stappmett... Og så har vi fått koblet på begge pc`ene på nett, og så slapp vi å flytte denn fiiine sengen min, for min kjære kom med et kjempegodt forslag til plassering av pcbordene. Så nå er jeg veldig fornøyd!! Ringte en kompis for litt eksperthjelp for å komme på nett, han er en utrolig tolmodig og snill fyr... Hjalp til masse og så viste det seg at vi hadde koblet en ledning feil... Hihi, ikke greit når man ikke er it-geni!

Fortale min kjære om diskusjonen som går på gravid-forumet ang hvem man skal ha med på fødsel... Spurte hva han hadde følt/sagt hvis jeg ikke hadde villet ha han med, og da sa han at han hadde blitt kjempeskuffet! Det er jeg gla for!!! Beste kjærsten i verden han!!

Sitter her og gjesper igjen jeg.. Er det mulig å være så trøtt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt en ny clearblue... Måtte bare se et kryss igjen jeg, det er jo ganske uvirkelig alt sammen, og når jeg i tillegg ante bittelitt rosa utflod i går kveld klarte jeg ikke la være...

Da jeg skulle koble meg på nett ista, så fungere plutselig hverken nett-tilgangen eller telefonen... Så da måtte jeg henge over bordet og knote med ti tusen ledninger for å prøve å finne ut hva som var feil... Min kjære tror han er litt dataekspert, noe han helt klart ikke er (Men jeg elsker han likevel ;) ). Han hadde koblet telefonlinja rett fra modemet og en annen ledning et helt malplassert annet sted, så at vi i det hele tatt kom oss på nett i går kveld er ganske uforståelig for meg... Men, nå funker det hvertfall! :sjarmor:

Jeg er kvalm... Blæ... Får ta en liten pause og gå å lage meg litt mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...