Grace Skrevet 12. februar 2006 #221 Del Skrevet 12. februar 2006 Forresten. Grattis; du vant!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. februar 2006 #222 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva er det jeg leser?! Saa fantastisk, vennen! Dette er jo helt utrolig bra! Tipper med 110% prosents sikkerhet at du hadde EL, ja! GRATULERER MED SPIREN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei på deg Misbumblebee! Hvorfor har jeg ikke vært innom her før, da mon tro? :klø: Så på Popelka sin dagbok at du skulle få svar i morgen på om du hadde EL eller ikke. Spennende dette. Tar du også sånne blodprøver gjennom syklusen? Eller forresten, jeg ser du tester nå for graviditet. Så da får man jo svar på om en har hatt EL, dersom den skulle være positiv, ja. Hvor mange dager er du over IKM? For kanskje det ikke er forsent å teste positiv enda. Det skal jo ta noen dager før det slår ut på graviditetstesten. Skal se gjennom dagboka di senere, nå må jeg ut i sola. Me sjåast! God tur! ← Hei på deg! Koselig at du kom innom! Jeg tok bare en blodprøve, legen mente at det var nok.. Ikke vet jeg, men nå har jeg jo hvertfall hatt EL da, ellers hadde det blitt vanskelig å få de to etterlengtete blå.. Du faar kose deg masse paa hyttetur, MissBumblebee! Og jeg haaper ikke mensen kommer...men at vi begge faar et kryss/to blaa denne maaneden! ← Jeg håper du også får to knallblå vennen!! *Sender litt babystøv i din retning* Innom for å passe litt på boka di mens du er på tur... ← Så snillt av deg! Kos deg på tur, så krysser jeg for at tanta ikke dukker opp! ← Takk! Finger-kryssingen hjalp godt den visst! Hellu!! Har du kgkramper oppi Trysilfjella nå eller?! Hehehe!! Håper du koser deg grådig!! ← Hatt det veldig gøy ja, men åååå, det hadde ikke gjort noe med en bærbar pc og litt trådløst nettverk... *passe litt mer på boka til Missbumblebee* ← Fremedeles tusen takk, godt å vite at boka mi ikke er ubevoktet selv om jeg ikke er her! Så koselig med ny baby i familien! Og ekstra koslig når dere vet at de har slitt lenge! Håper du har kost deg i fint vær i helga, og at vi får en lang og god oppdatering her etterhvert. ← Nå blir det visst to nye babyer! Kost meg masse, og vært helt i min egen verden til tider.. Ganske sprøtt!! Oppdatering kommer mer og mer! Må ha litt tid til å komme på alt som har skjedd jeg, for hodet mitt er et helt annet sted enn det pleier... Hihi! Heeeeiii!!! JIPPI!!!!! Gratulerer så masse.. Da satt det ja.. Det var utrolig gøy.... Kjempemangemillioner klemmer fra meg... : ← Tusen, tusen takk! Forresten. Grattis; du vant!!!!! ← Hehe, ja jeg gjorde visst det gitt! Hva er det jeg leser?! Saa fantastisk, vennen! Dette er jo helt utrolig bra! Tipper med 110% prosents sikkerhet at du hadde EL, ja! GRATULERER MED SPIREN!!! ← Ja, jeg tror nok det jeg også! Tusen takk! Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde, og den tipper jeg blir lang! Må jo holde meg oppdatert på dere flotte damene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg måtte redusere antallet smilier på forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #225 Del Skrevet 13. februar 2006 Grattis, så GØY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #226 Del Skrevet 13. februar 2006 :hoppe: Innom for å hoppe litt mer.... Har du regnet litt på termin og sånt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. februar 2006 #227 Del Skrevet 13. februar 2006 Gratulerer med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 13. februar 2006 Grattis, så GØY!!!! ← Tusen takk! :hoppe: Innom for å hoppe litt mer.... Har du regnet litt på termin og sånt, eller? ← Bare å hoppe i vei her altså! Ja, termin er 23. oktober i følge babyverden.no sin kalkulator. Gratulerer med spire i magen! ← Tusen takk MissS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. februar 2006 #229 Del Skrevet 13. februar 2006 Har du noen symptomer ennaa, da? Eller foeler du deg akkurat som foer (fysisk sett, altsaa! )? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 13. februar 2006 #230 Del Skrevet 13. februar 2006 Så herlig!!!!! Gratulerer så mye!! Det blir en spennende tid framover nå, kan jeg tenke meg. Tenk at du har en liten spire i magen din! Håper du får et fint svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #231 Del Skrevet 13. februar 2006 Har du noen symptomer ennaa, da? Eller foeler du deg akkurat som foer (fysisk sett, altsaa! )? ← Vel, det som jeg først merket var faktisk at jeg blir så sinnsykt fort tørr i munnen.. Våkner om natta og er knusk tørr. Ellers er brystvortene mine ømme, men ellers er alt somd et pleier. Jo, og så tror jeg at jeg har fått humørsvingninger... Med mindre en episode i går var en engangsforteelese.. Poff sa det, og så var jeg så sinna som jeg ikke kan huske at jeg har vært siden de værste periodene i puberteten... Ganske skremmende egentlig, håper ikke jeg mister hodet sånn i 9 mnd fremover! Så herlig!!!!! Gratulerer så mye!! Det blir en spennende tid framover nå, kan jeg tenke meg. Tenk at du har en liten spire i magen din! Håper du får et fint svangerskap! ← Ja, dette er definitivt kjempespennede! Og skummelt!! Men jeg vet jo at det er dette jeg vil, dette jeg har drømt om og ønsket meg leeeenge. Håper at kroppen min oppfører seg pent og at liten der inne vokser seg stor og fin før h*n kommer ut og hilser på. Nå skal jeg dra og besøke mamma og fortelle det Det blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #232 Del Skrevet 13. februar 2006 Å, hun blir sikkert kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #233 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, mamma'n din blir sikkert hoppende glad! Gleder meg til å høre om reaksjonen... vet hun at dere har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 13. februar 2006 #234 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg og spent på reaksjonen. Hvordan sier man egentlig noe sånt? Har du noen plan på hvordan du skal si det? Hun kommer sikkert til å bli kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #235 Del Skrevet 13. februar 2006 Mamma ble helt klart veldig glad! Hun er syk og hjemme fra jobben i dag, og så har hun bursdag, så jeg syns det passet å si det i dag.. Jeg gav henne gaven jeg hadde kjøpt for lenge siden, en bok jeg vet hun liker. Hun ble kjempegla for den, og så sa jeg at jeg nok hadde en gave som hun ble ennå mer gla for og viste henne clearbluen med et stort og fint + på. Når hun først skjønte hva det var så gav hun meg en kjempeklem gratulerte masse. Tror neppe hun kommer til å glemme den bursdagen der altså! Nå nettopp fikk jeg telefon fra Eszter Vanky, jeg sendte henne en mail og så ringte hun meg tilbake nesten med en gang. Hun holder på med et prosjekt om gravide kvinner med PCOS som jeg syns høres veldig interressant ut. Hun skulle sende meg informasjonen på mail så jeg kan lese igjennom det. Kjempespennede!! Var forresten på bensinstasjonen ista og fylte bensin... FYTTI, så jævlig det lukter!! Ble helt uvel og småkvalm jeg, og det er hvertfall helt nytt... Til vanlig syns det jeg bare lukter godt... Rart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. februar 2006 #236 Del Skrevet 13. februar 2006 Herlig reaksjon fra mammaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. februar 2006 #237 Del Skrevet 13. februar 2006 HERREGUUUUUUD!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!! Nei dette var jaggu meg kanongode nyheter Jeg visste at noe bra hadde skjedd siden jeg ikke har vært her på over et døgn nå!!! Jeg er overbevist om at det hjelper altså!! Hver gang jeg er borte fra kg så blir noen gravide!! Og når det er noen jeg kjenner liksom,da er det jo ti tusen ganger så morsomt!! Åh,hoppetihopp!!! Det skal bli så morsomt å følge deg helt fra starten av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #238 Del Skrevet 13. februar 2006 Så moro med mamman din... bursdag og kommende mormor og greier... Kuli... Spennende med det prosjektet da... hvordan har du kommet borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 13. februar 2006 Takk Skytte! Jeg flytter snart over og blir naboen din på gravidedagbøkene! Må bare la dette synke litt mer inn først.. Siden sist har jeg laget og spist MASSE lasagne... Er så stappmett at det ligner ingenting... Og så sovnet jeg på sofaen etter det.. Deilig å sove litt! Glemte å skrive at mamma gav meg penger til å kjøpe bok om graviditet og fødsel og sånn.. Må dra en tur til byen imorgen eller noe å kjøpe en! Snille gode mamman min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 13. februar 2006 #240 Del Skrevet 13. februar 2006 Så fantastisk bra! GRATULERER!!! Snart blir det en liten på Missbumblebee! Strålende nyheter er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå