Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #681 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Håååper han får jobben!! Kooose deg i sofaen! Er formen bra? god helg!! Endret 7. april 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. april 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 7. april 2006 Hei iss, Cr@sh, Skytte, Grace og Epica!!! Nå er min kjære på "prøvejobbing", håper det går bra!! Jeg er usannsynlig trøtt, har sovet halvannen time på sofaen alt, og er fremdeles like trøtt... Hvor skal dette ende? Kanskje jeg rett og slett skal gå i hi en stund? Vel, det er sol, og da blir humøret bedre i det minste! Jeg har fått vasket endel klær, og det var på tide nå... Skal prøve å fortsette med det i ettermiddag og i helgen! Da bør jeg få unna alt... Det er så håpløst å måtte tørke alt i stua, det blir så ekkel luft av det, men det er desverre ikke noe å gjøre med nå. Gleder meg til å kunen henge klærne ut og tørke! jeg skal snart en tur i stallen, og så er det nok hjem på sofaen igjen! Vi har ingen planer for kvelden, blir sikkert bare sofa, tv og sove vil jeg tro. Må si at livet er litt kjedelig om dagen, det er lissom ingenting som skjer rundt meg! Ikke at jeg orker så mye heller men... På søndag skal vi feire bursdagen til minste nevøen min, og det blir kos! Jeg har kjøpt sånne plastikk-dyr til han, en løve, en giraff, en sebra og en elefant. Tror det blir stas, for han er veldig glad i de få dyrene han har allerede. Nei, nå får jeg vel bevege på meg. Kommer sterkere tilbake siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. april 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 8. april 2006 Blir ingen jobb på min kjære. Det viste seg at det kun var sakk og noen timer to dager i uka, og med så lang kjørevei hadde det gått helt opp i spinningen. Teit, men men. Får håpe det dukker opp noe annet snart!! Imorgen er det visning på huset hans igjen, og nå håper vi det er noen som begynner å by snart. Det sitter ifølge megleren tre-fire stykker som er intr. å venter på at noen nadre skal begynne å by... Nesten så jeg får lyst til å legge inn et bud selv for å få dem til å begynne.. I dag skal jeg en tur til mamma, ellers har jeg ingen planer. Kanskje rydde litt, for det trengs her... Dette kommer nok til å bli en kjedelig påske, vi er superblakke begge to her, kjedelig, men ikke noe å gjøre med akkurat nå. Vi får det vel så koselg som vi lager det selv! Kanskje bake litt godt og lage det litt kos her. Bake boller og ta med ferske boller og kakao på tur med hundene, det skal jeg foreslå for min kjære! Vi må finne på noe hvertfall, for min kjære blir så uggen og deppa når pengene går ut så fort. Han er ikke videre økonomisk av seg, så når hussalget hans er i orden, og vi blir samboere helt på ordentlig, da må vi ordne det økonomiske så jeg har hovedstyringen tror jeg. Er ikke sikkert han er like enig i det men.. Nytter ikke å snakke om det før han er i litt bedre humør hvertfall. Nei, dette ble mye dritsnakk... Ferdig med det nå! Det er ferie, og vi skal kose oss, dermed basta! Får vel ta meg en liten dagbokrunde vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 #684 Del Skrevet 8. april 2006 God påske!! Håper det er en som tar første steget og legger inn ett bud snart altså!!! Hørtes luksus med en tur ut med boller og kakao!! Jeg får nok ikke sambo med på tur... Men men! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. april 2006 #685 Del Skrevet 8. april 2006 Det hoertes helt knall ut med boller og kakao og tur! Tror dere faar en kjempefin paaske jeg! Ha en koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. april 2006 #686 Del Skrevet 8. april 2006 Synd at det ikke klaffet med jobb for mannen... Dere får prøve å gjøre det beste ut av de "tomme lommer" i påsken. Kan bli mye kos ed boller, kakao og pent psåkevære... Påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. april 2006 Forfatter #687 Del Skrevet 8. april 2006 Takk for koselige hilsner jenter! Min kjære har kapret fjernkontrollen, og det er "ingenting" annet enn motorsykkelgreier på tv... Syns han i alle fall, så da blir jeg heller sittende her på nettet litt, for jeg er LEI av de programmene der, enda så gla jeg er i biler og motorer og fart og spenning... I morgen skal jeg og mamma inn til oslo og bursdag til nevøen min. Det blir koselig! Min kjære skulle egentlig vært med, men så er det jo sånn fotball-start i morgen, og det er jo supeviktig har jeg skjønt... Hehe, men dvs at jeg og mamma kan bli lengre i Oslo, og det er jo koselig, så jeg klager ikke. Var hos mamma ista, og hun og jeg skravlet leeeenge, kjempekoselig- lenge siden sist vi har vært opplagte og i skravlehumør samtidig nå. Men nå skal jeg titte litt rundt, og se om jeg finner noe spennende på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. april 2006 #688 Del Skrevet 9. april 2006 Kos deg i bursdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #689 Del Skrevet 9. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 #690 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 #691 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 #692 Del Skrevet 10. april 2006 I tilfelle jeg ikke rekker innom foer jeg drar paa ferie vil jeg bare oenske deg en kjempefin paaske - du, mannen og den bittelille humlebabyen (som vokser og snart ikke er saa bitteliten lenger! ). Stor, gul paaske- fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 Forfatter #693 Del Skrevet 10. april 2006 Takk for påske-ønsker jenter! Og til deg også Cr@sh! Vet dere hva??? Nå er jeg ferdig med de første 12 ukene!!! Jeg er såååå gla!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 #694 Del Skrevet 10. april 2006 Gratulerer med 12 uker! Det er jo liksom den foerste milepaelen - sikkert deilig aa ha passert den med glans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #695 Del Skrevet 10. april 2006 Jaa!!! 12 uker!! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 Forfatter #696 Del Skrevet 10. april 2006 Bursdagen var vellykket, liten gutt ble veldig glad for gavene han fikk, og vi store fikk skravlet en hel masse. Kjempestas! I dag har vi gjort rent en god del her hjemme, er fremdeles en del igjen, men det hjelper på! Deilig å få det unna! Og så ser det ut som jeg har funnet en som vil ha den ene hesten min på helfôr, og det er så supert! Det er snakk om en prøveperiode i første omgang, og dersom det går kommer hun til å få det så fint! Og så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke får ridd... Damen skal ringe meg i kveld så skal vi avtale nærmere. Imorgen skal min kjære hjem til huset sitt, han skal på et møte der borte, så da skal jeg møte ei venninneher og skravle litt! Det blir kos, for det er leeenge siden sist! I kveld skal jeg prøve å få ringt søsteren min og han ene broren min, og fortelle om at de skal bli tante og onkel igjen. Og, vet dere hva? Min kjære holder på å slutte å snuse!! Han er litt stønnete og klagende, men han er sååå flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 Forfatter #697 Del Skrevet 10. april 2006 Gratulerer med 12 uker! Det er jo liksom den foerste milepaelen - sikkert deilig aa ha passert den med glans! ← Ja, det føles helt utrolig! Og veldig godt! For å være ærlig var jeg ganske overbevist om at det ikke kom til å gå bra... Jaa!!! 12 uker!! Håper du får en fin dag ← Det har jeg! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg må le nå altså.. Min kjære har nettopp hatt en laaaang samtale med sin eks på telefonen.. Og HERREGUD for en dame! (Tenke seg til at jeg følte meg truet at henne i begynnelsen av vårt forhold....) Hun må være en av de mest pripne og egoistiske menneskene jeg har hørt om noen gang før. Takk gud for at de ikke fikk noen barn sammen.... Vel.. Nok sladder om det! Det er fotballkamp her i dag, så jeg skal rømme huset og besøke et par venninner! Det blir kos, er så lenge siden sist nå! Prøvde å ringe søsteren min ista, men der var det bare en svarer som stod på, så de er vel opptatt da. Får prøve igjen senere. Tuddelu så lenge alle! Endret 10. april 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 #699 Del Skrevet 10. april 2006 Grattis med 12 uker, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. april 2006 Forfatter #700 Del Skrevet 11. april 2006 Ny dag! Og sola er borte... I går kveld ble det seeeent før jeg kom hjem! Det var superkoselig å se venninne ML og HH igjen, så vi skravla som bare vi kan helt til klokka var godt over halv tolv.. Da fant jeg ut at det nok var lurt å kjøre, for det er omtrent 30 minutter derfra og hjem. Hadde vondt i hodet etter å ha vært der, det er så alt for lenge siden jeg har ledd så mye! Vi ble invitert ut dit imorgen igjen, og da skal samboeren til M være med også. Jeg ringte han ene broren min i går og fortalte at han skulle bli onkel, og sladret til kona hans først.. Så hun fortalte det til ungene mens jeg snakket med broren min. Og så hører jeg plutselig en latterkule uten like i bakgrunnen.... Den første reaksjonen til min nevø på 10 år hadde til opplysningen om at tante skal ha baby var; Hvordan baby da?! (Jeg har jo hatt en god del dyr, så hvalper, kattunger, lam og føll, kyllinger, osv har ikke vært så helt unaturlig, men en menneskebaby, det var visst litt rart ja!) Fikk en MMS i går fra min mors nabo, de har fått baby! Det stod cm og gram under bildet, men om det er jente eller gutt var visst hemmelig ennå.. Hihi. Veldig søt baby da, og jeg får vel vite hvem h*n er når de kommer hjem fra sykehuset igjen! Kjenner at jeg har sovet alt for lite i natt, spørs om ikke jeg skal legge meg ned litt i løpet av dagen ja! Det er ganske kjedelig å ikke klare å sove lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå