Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Ok :)

Så den ordinære er ikke før mellom uke 17-19...

Har du ikke hatt jordmortime før den du skal ha i uke 15?

Nei, det var den første jeg fikk når jeg ringte dit. Men jeg har tett oppfølging fra fastlegen min også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Men det koster ingenting å gå ekstra til lege?

Hva om jeg heller går ekstra til jordmor, koster det noe?

Masse spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det koster ingenting å gå ekstra til lege?

Hva om jeg heller går ekstra til jordmor, koster det noe?

Masse spørsmål ;)

Legen koster ingenting nei, alle svangerskapskontroller er gratis. Det er mange jordmødre som er fullbooket, så jeg ville sjekket tidlig var jeg deg. Jeg skal jo til begge deler jeg da, syns det er veldig okei, for legen tar vare på meg og babyen helsemessig, mens jordmor kan fortelle og forklare meg andre ting som legen ikke har så mye peil på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Bare så dumt, for legen min snakker så gebrokkensk, så jeg fatter ikke halvparten... :tunge1:

Og hun er litt rar.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dumt, for legen min snakker så gebrokkensk, så jeg fatter ikke halvparten...  :tunge1:

Og hun er litt rar..  :sjenert:

Bytt da vel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Lenge siden jeg har vært hos deg nå... :rodme: Men det har vært litt lite tid til KG nå som Lillegutt har vært syk. Han er mye bedre, nesten bra, nå da... :hoppe: Tusen takk for maaange koselig besøk i boka mi!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på vei ut jeg, skal på møte... Og plutselig har magen min poppet ut så ingen av klærne mine passer lengre... lette og lette og lette, og fant til slutt en topp jeg kunne ha uten at jeg så ut som en feit blåhval.. Og så sier min kjære: du skal ikke gå ut sånn, du ser ut som en femtiåring!? :sur: Så da begynte tårene å trille, men jeg har ikke tid, så jeg orker ikke å si at sånt burde han ikke si til meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg!!!

For en spennende tid du går i møte, både på godt & vondt, med forandringer i kroppen. Hmmm, det motsatte kjønn kan til tider være en smule lite fintfølende...

Rart med det... Har en venninne som da hun var gravid, hadde plagsomt overdrevet lyst til å bake gjærdeig og kaker. Mannen kommenterte at en av kakene hun hadde bakt virket rå ( hun hadde bakt 4 baker, tre brød & satt en bolledeig)...Resultatet var at alt gikk rett i søpla, og hun satte seg ned og bæljet... :ler: I ettertid har hun ledd godt av sine gravide hormoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Molly Mu! Takk for klem og oppmuntrende ord!! :klem:

Humøret er tilbake til sitt vanlige jeg igjen nå heldigvis. Min kjære kom med en kommentar da jeg var på vei ut, og dermed brast jeg i gråt igjen, og han skjønte visst problemet da, for når jeg kom hjem nå nettopp, så stod det en blomsteroppsats og ventet på meg, og min kjære har bestemt at vi skal ut og shoppe klær til meg, for han så jo plutselig at jeg har fått mage! Det er nok det første hormon-utbruddet av mange dette, men jeg tror faktisk min kjære hadde veldig godt av å se det, så skjønner han kanskje at jeg trenger litt mer fintfølende kommentarer i fremtiden... ;)

Møtet var forholdsvis vellykket, det kom bare to andre, men til gjengjeld så ville han ene, som er veldig ny i denne foreningen, gjerne være med i styret. Det er så utrolig koselig når folk viser initiativ på den måten! Han virker inmari hyggelig, og oppegående, så dette året tror jeg blir bra!! :)

Jeg klarte å spise nesten en hel porsjon middag på møtet også, og det var superdeilig, for jeg har følt veldig på at jeg må presse i meg mere mat, men det har bare ikke gått.

Nå skal jeg gå og kose litt med kjærsten min, og så er det snart natta tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til Cr@sh også forresten!! Du må ikke ha dårlig samvittighet, jeg er her når du får bedre tid også jeg! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok skjønne det problemet med klær som ikke passer pga en mage som plutselig er blitt litt større, tror jeg. Klær er i det hele tatt ikke alltid like morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :)

Hvordan går det med deg i dag eller i morgen for den saks skyld.. ;)

Hvor langt er du kommet i svangerskapet ditt?

Prøvde å se om jeg fant noe, ikke det at jeg lette så hardt, men er litt nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellrypa (det frister litt å bare kalle deg Rypa.. :sjarmor: ) og Nominella!

I dag er jeg 10+6, så jeg er bare et par dager forran deg Nominella! Syns det er litt tidlig å ikke komme inn i klærne mine jeg, men nå er det ikke mye jeg får gjort med det. Har faktisk spist ganske mye mindre enn jeg pleier, og mindre snop enn før, så vekta tror jeg ikke har gått opp noe.

Jeg har nettopp stått opp, og det regner. Så nettopp på msn at morfaren til to av mine tanteunger er død. En utrolig koselig kar var det, synd at de skulle miste han så tidlig. Skal ringe dit litt senere i dag, og si at jeg tenker på dem. Stakkars svigerinna mi har jo mistet pappan sin.. Kjenner jeg får en klump i magen når jeg tenker på det.

Jeg skal ha ridetime med to jenter litt senere i dag, jeg håper virkelig ikke at det regner så mye da... Det er så kjedleig å stå ute i regnet og gaule, og hestene pleier ikke akkurat å like seg best da heller. Men, men sånn kan det gå, jeg avlyste på mandag pga været, så jeg får bare komme dersom de ikke ringer og avlyser det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Missbumblebee, koselig aa lese om alt som skjer hos deg! Men kjempetrist med faren til svigerinnen din. :klem:

Skjoenner godt at man er litt ekstra saarbar naar man er gravid, jeg er helt haaploes bare jeg har pms jeg saa jeg kan forestille meg at det ikke er saa lett!

Hoeres kos ut med ridetimer, men synd med vaeret. Haaper det klarner opp i loepet av dagen!

Ha en riktig god helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen kan plutselig komme ja. Jeg måtte lete frem gravidklærne i uke 11 begge gangene. Hadde ikke sjans med mine egne klær.

Trist med pappan til svigerinna di. :trist:

Ha en fin helg dessuten. :klem:

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært å kjøpt klær til meg! Vi fant en fin og litt tøff bukse i litt elastisk stoff på H&M som vi kjøpte i en str større enn vanlig. Tror den kommer til å passe en god stund, og så er den sikkert fin etter at jeg har født også. Fant også ei hvit enkel t-skjorte som var litt lengre enn vanlig. Mammaklær hadde de selvsagt slutte og selge der, så vi får ta en tur til en av de andre i en av nabobyene snart. Men nå har jeg hvertfall en okei bukse som passer og ikke gjør vondt å ha på! :hoppe:

Takk for besøk pondusa, Holly Hobbie, Epica, *MissS*!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå som jeg vet hvordan du har det!! Er noe dritt når klærne ikke passer! Og ja,det skjer over natta! Endte med tårer her i huset også og hastetur til nærmeste sted hvor de hadde mammaklær,10 mil unna!!

Dødsfall er triste greier ja...Hun setter nok stor pris på at du ringer vil jeg tro.Det kan være godt å vite at noen tenker på en!

Så kan jo du vite at jeg tenker på deg og ønsker deg ei kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...