Maskopi Skrevet 23. juni 2023 #181 Del Skrevet 23. juni 2023 (endret) mariie skrev (9 timer siden): Er hun muslim siden de trengte gelantinfritt godis? Tipper det er til gjestene i datterens barneselskap ☺️ Endret 23. juni 2023 av Maskopi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 26. juni 2023 #182 Del Skrevet 26. juni 2023 Nå har hun kjøpt influencer pro kurset til BH🫠 Ser hvilken vei hun sikter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 26. juni 2023 #183 Del Skrevet 26. juni 2023 LillePote skrev (1 time siden): Nå har hun kjøpt influencer pro kurset til BH🫠 Ser hvilken vei hun sikter! Trollene hun sikter til er vel oss?👋🏻 Men håper kurset har en modul om å akspetere tilbakemeldinger som ikke alltid er regnbuer og flammehjerte. Helt ærlig synes jeg hun har lite unikt å komme med som influenser så får håpe hun føler det er verdt pengene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 26. juni 2023 #184 Del Skrevet 26. juni 2023 Glufseguri skrev (11 minutter siden): Trollene hun sikter til er vel oss?👋🏻 Men håper kurset har en modul om å akspetere tilbakemeldinger som ikke alltid er regnbuer og flammehjerte. Helt ærlig synes jeg hun har lite unikt å komme med som influenser så får håpe hun føler det er verdt pengene. Opplever at influenser er ikke noe du kan bli ene og alene fordi du har lyst. Man må ha noe helt særegent over seg. Og vi følgere blir ikke like imponert eller like nysgjerrige som før. Nå har vi jo sett "alt" Og Kine har dessverre ingenting særegent med seg selv. Heller ikke noe hun kan skape heller. Hun spiller på folk sin samvittighet slik at hun tiltrekker seg en viss rype persona som har for vane å syns synd på folk og skal ta vare på. Og det er heller ikke unikt for influensere å gjøre dessverre. Men likevel er jeg spent på om dette kurset Faktisk kan bidra med noe slik at hun lykkes. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. juni 2023 #185 Del Skrevet 26. juni 2023 cHg skrev (5 timer siden): Opplever at influenser er ikke noe du kan bli ene og alene fordi du har lyst. Man må ha noe helt særegent over seg. Og vi følgere blir ikke like imponert eller like nysgjerrige som før. Nå har vi jo sett "alt" Og Kine har dessverre ingenting særegent med seg selv. Heller ikke noe hun kan skape heller. Hun spiller på folk sin samvittighet slik at hun tiltrekker seg en viss rype persona som har for vane å syns synd på folk og skal ta vare på. Og det er heller ikke unikt for influensere å gjøre dessverre. Men likevel er jeg spent på om dette kurset Faktisk kan bidra med noe slik at hun lykkes. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hvem som liker hva eller hva noen mener er særegent. For alle har noe særegent med seg, enten man liker den personen eller ikke. Desverre har hun blitt mer lukket jo mer det blir skrevet om henne. Nå støtter ikke jeg det kurset hun skal ta, men håper hun får mer bein i nesa og blir mer tøff! Er bare positivt å leve ut sine drømmer om man har mulighet til det. Hvorfor må man være så negativ til mennesker som prøver seg frem her i livet? Nei, jeg syns ikke synd på henne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 27. juni 2023 #186 Del Skrevet 27. juni 2023 Sharp75! skrev (9 timer siden): Det er vel ikke opp til deg å bestemme hvem som liker hva eller hva noen mener er særegent. For alle har noe særegent med seg, enten man liker den personen eller ikke. Desverre har hun blitt mer lukket jo mer det blir skrevet om henne. Nå støtter ikke jeg det kurset hun skal ta, men håper hun får mer bein i nesa og blir mer tøff! Er bare positivt å leve ut sine drømmer om man har mulighet til det. Hvorfor må man være så negativ til mennesker som prøver seg frem her i livet? Nei, jeg syns ikke synd på henne! Hva er hennes særegenhet da? Når du lager en lengre reel der du poserer i en håndfull forskjellige bikinier å deler her og der, så vil jeg påstå at jammen er hun tøff nok. Hun har helt klart i hvertfall et forbilde som hun prøver å gjøre akkurat det samme som. Blir veldig krampaktig og kleint mye av disse videoene ja. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. juni 2023 #187 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg syns det er kult at hun sier høyt at hun har andre ønsker og mål enn å jobbe med det hun gjør nå, men jeg håper virkelig ikke hun blir som Benedicte etter å ha tatt kurset hennes. Selv om yrket hun har nå både er meningsfullt og viktig, er det jo lov å drømme om noe annet. Jeg fulgte henne mer før, men nå syns jeg det har blitt alt for kjedelig. Det er mye prating om helt dagligdagse ting som jeg personlig finner lite inspirerende. Kan jo være at et slikt kurs kan hjelpe med å finne hennes nisje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 27. juni 2023 #188 Del Skrevet 27. juni 2023 kan jo melke historien til mannen sin enda mer da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 27. juni 2023 #189 Del Skrevet 27. juni 2023 Se bare på dagens story. Lite inspirasjon i å se at hun er på shopping med ei venninne og sitter i bilkø på veien hjem. Det er helt uinteressant for resten av befolkningen håper jeg.. Altså hun har ingenting å komme med. Alle dagene er veldig kjedelige. Det ligger ikke for alle å bli influensere heller.. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 12. juli 2023 #190 Del Skrevet 12. juli 2023 Tenk å være så jævlig besatt av å måtte dele alt hun gjør til enhver tid.. Hun går ei viss dame fra Dala en høy gang.. Må ta opp om nettroll fordi hun må dele at negler skal fikses og det turte hun ikke sist gang pga KG, jodel og Discord.. Stakkars Kine altså, som gruer seg for å dele så mye viktig informasjon..🙈😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. juli 2023 #191 Del Skrevet 12. juli 2023 Nillani skrev (5 minutter siden): Tenk å være så jævlig besatt av å måtte dele alt hun gjør til enhver tid.. Hun går ei viss dame fra Dala en høy gang.. Må ta opp om nettroll fordi hun må dele at negler skal fikses og det turte hun ikke sist gang pga KG, jodel og Discord.. Stakkars Kine altså, som gruer seg for å dele så mye viktig informasjon..🙈😅 «Grusomme mennesker» og troll for man mener noe om mennesker som frivillig deler ALT i hverdagen sin, som ønsker å LEVE av SoME.. Du slenger da like mye dritt tilbake Kine, du vet ikke noe om personene som deltar i diskusjoner om influensere. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. juli 2023 #192 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Nillani skrev (23 minutter siden): Må ta opp om nettroll fordi hun må dele at negler skal fikses og det turte hun ikke sist gang pga KG, jodel og Discord Og om enten er dette en modul fra influencer kurset hun har kjøpt om å skape sympati/blest hos følgerne for mange gidder ikke å sette seg inn i hva som faktisk diskuteres og hører bare «netttroll». Ellers så er hun så tynnhudet at den kritikken skal påvirke så henne så kraftig; like greit å innse at denne bransjen ikke er noe for henne? Endret 12. juli 2023 av Glufseguri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 12. juli 2023 #193 Del Skrevet 12. juli 2023 Glufseguri skrev (35 minutter siden): Og om enten er dette en modul fra influencer kurset hun har kjøpt om å skape sympati/blest hos følgerne for mange gidder ikke å sette seg inn i hva som faktisk diskuteres og hører bare «netttroll». Ellers så er hun så tynnhudet at den kritikken skal påvirke så henne så kraftig; like greit å innse at denne bransjen ikke er noe for henne? Hun burde muligens legge influenserdrømmen på hylla, da hun ikke tåler annet en hjerter og gode ord. Alle som er i jobb mottar både ris og ros. Det er slik man utvikler seg og blir bedre. Nå har uansett ikke jeg troa på at akkurat hun blir noe stort. Til det deler hun altfor mye helt uvesentlig som folk flest ikke bryr seg om. Men om hun hadde klart å finne en vei å gå, en rød tråd så hadde hun kanskje fått mindre kritikk.. men da hun velger å dele alt og ikke har noe struktur da blir det mye mer å både kommentere og mene noe om. Å nei det er ikke slik i det reelle liv heller at man kun månsi fine ting og stryke sårbare damer over håret. Og som du sier, folk tror det bare er troll ja. Ingen gidder å prøve å forstå at det som kritiseres mange ganger er helt på sin plass. Når det gjelder Kine så dreier storparten av hennes dag seg om å ta seg best mulig ut, vise kropp, hinte om spons og ha et enormt overforbruk. Shoppegalskap! Dette kunne hun holdt for seg selv. Nå ønsker hun å framstå som et offer, slik at hun kan høste sympati og dele kosemeldinger og røde hjerter. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. juli 2023 #194 Del Skrevet 12. juli 2023 Nillani skrev (32 minutter siden): Hun burde muligens legge influenserdrømmen på hylla, da hun ikke tåler annet en hjerter og gode ord. Alle som er i jobb mottar både ris og ros. Det er slik man utvikler seg og blir bedre. Nå har uansett ikke jeg troa på at akkurat hun blir noe stort. Til det deler hun altfor mye helt uvesentlig som folk flest ikke bryr seg om. Men om hun hadde klart å finne en vei å gå, en rød tråd så hadde hun kanskje fått mindre kritikk.. men da hun velger å dele alt og ikke har noe struktur da blir det mye mer å både kommentere og mene noe om. Å nei det er ikke slik i det reelle liv heller at man kun månsi fine ting og stryke sårbare damer over håret. Og som du sier, folk tror det bare er troll ja. Ingen gidder å prøve å forstå at det som kritiseres mange ganger er helt på sin plass. Når det gjelder Kine så dreier storparten av hennes dag seg om å ta seg best mulig ut, vise kropp, hinte om spons og ha et enormt overforbruk. Shoppegalskap! Dette kunne hun holdt for seg selv. Nå ønsker hun å framstå som et offer, slik at hun kan høste sympati og dele kosemeldinger og røde hjerter. Det har du rett i, men du kan ikke sammenligne kritikken som influencerne får. Mange av de blir hakka på så til de grader. Flere av kritikerne går rett inn hit og skriver så fort de har sett en snap, selv om det ikke er konstruktiv kritikk. Hvorfor er det en rett at de skal motta alt det pisset som de får? Og ja, det er fremdeles mulig og slutte å følge de som ikke gir oss noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. juli 2023 #195 Del Skrevet 12. juli 2023 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Det har du rett i, men du kan ikke sammenligne kritikken som influencerne får. Mange av de blir hakka på så til de grader. Flere av kritikerne går rett inn hit og skriver så fort de har sett en snap, selv om det ikke er konstruktiv kritikk. Hvorfor er det en rett at de skal motta alt det pisset som de får? Og ja, det er fremdeles mulig og slutte å følge de som ikke gir oss noe. Nja… Før innlegg i dag har denne tråden vært død i to uker så jeg holder fast på at Kines nevning av denne tråden er for å sanke sympati eller få den i gang igjen for det gir henne noe å poste om. Kritikken her har hovedsakelig gått på overforbruk, grenselandet når det gjelder SoMe-posting mens man er sykemeldt og «influencer»-reaksjoner på tilbakemeldinger. Hun kan jo slutte å sjekke sidene om det er så fryktelig å høre at noen ikke synes det er en menneskerett å være influencer med rabattkoder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. juli 2023 #196 Del Skrevet 12. juli 2023 Og hva med å svare på noe av kritikken i stedet for å avfeie ALT som grusomt gulp fra grusomme mennesker? - hva er innafor å poste av aktiviteter når man er sykemeldt? Særlig aktiviteter som gir inntekt og foregår på tidspunkt man normalt sett ville vært på jobb. Det handler ikke om at man skal stenge seg inne men være bevist på at noen må ta støyten når andre er borte. - overforbruk/hauls/shopping i butikker/merker som er fast fashion/grønnvasker; tanker om det? Hva med å fokusere på second hand plattformer? Men man får vel ikke noe affiliate/spons avtaler der? Men jeg er vel grusom som spør om dette😏 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 14. juli 2023 #197 Del Skrevet 14. juli 2023 (endret) Glufseguri skrev (På 12.7.2023 den 20.23): Og hva med å svare på noe av kritikken i stedet for å avfeie ALT som grusomt gulp fra grusomme mennesker? - hva er innafor å poste av aktiviteter når man er sykemeldt? Særlig aktiviteter som gir inntekt og foregår på tidspunkt man normalt sett ville vært på jobb. Det handler ikke om at man skal stenge seg inne men være bevist på at noen må ta støyten når andre er borte. - overforbruk/hauls/shopping i butikker/merker som er fast fashion/grønnvasker; tanker om det? Hva med å fokusere på second hand plattformer? Men man får vel ikke noe affiliate/spons avtaler der? Men jeg er vel grusom som spør om dette😏 Sier meg enig i det du skriver, hvorfor bruke så mye tid på å vise at hun ikke bryr seg om kritikerene (Eller trolla som hun kaller det). Mye er faktisk saklig kritikk som enkelt kunne vært adressert av henne, men her tolkes alt som hat fra nettroll. Det er nesten som det har blitt en besettelse. Å basere seg på å være influenser som i all hovedsak handler om shopping, mote, sminke og overfladiske ting er noen år for seint ute. Den stilen hun har lagt seg på med mengder av fast fashion og ræl er verken bærekraftig eller populært lengre. Hvorfor ikke bruke stemmen sin til noe mer samfunnsnyttig? Endret 14. juli 2023 av Maskopi 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 14. juli 2023 #198 Del Skrevet 14. juli 2023 Maskopi skrev (1 time siden): Sier meg enig i det du skriver, hvorfor bruke så mye tid på å vise at hun ikke bryr seg om kritikerene (Eller trolla som hun kaller det). Mye er faktisk saklig kritikk som enkelt kunne vært adressert av henne, men her tolkes alt som hat fra nettroll. Det er nesten som det har blitt en besettelse. Å basere seg på å være influenser som i all hovedsak handler om shopping, mote, sminke og overfladiske ting er noen år for seint ute. Den stilen hun har lagt seg på med mengder av fast fashion og ræl er verken bærekraftig eller populært lengre. Hvorfor ikke bruke stemmen sin til noe mer samfunnsnyttig? Det er vel der spons og eventuelle inntekter er størst. Om hun ønsker å leve av å være influenser, som jo er målet, må det jo generere inntekter. Det finnes mange sterke stemmer der ute som har nyttige og informative kontoer, men tviler på at de tjener så mye på det. Dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. juli 2023 #199 Del Skrevet 14. juli 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 15. juli 2023 #200 Del Skrevet 15. juli 2023 Altså, er det noen som orker å følge med på «shopping minutt for minutt» og pakking til tur? Lurer oppriktig! Får skikkelig Stine Knutsen- vibes av å se snappen til Kine om dagen og det er ikke et kompliment. Hun skal selvsagt få snappe om akkurat det hun vil, men jeg kan virkelig ikke forstå at folk orker å se på. Blir en avfølg fra meg i hvert fall. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå