Gå til innhold

Lealausbokji.

Lealaus

Anbefalte innlegg

Da var tiden inne for å lage dagbok, og den 01.01.2006 er vel ingen dårlig dato å gjøre dette på?

For å ta en kjapp intro; Lealaus er en "gammel" KG-er i ny innpakning. Den gamle profilen ble snilt slettet av Hege på forespørsel. Lealaus takker for det. Lealaus er en jente, dame, kvinne - alt ettersom humøret, på 2x år. Hun residerer i Oslo, men også i Gjøvik. Hun studerer ved UiO og har gjort dette en liten stund. Lealaus har absolutt ingen anelse om hva hun skal gjøre for noe når hun blir stor pike; akkurat nå koser hun seg egentlig veldig bra med kjæreste, data og hest. Lealaus hater jobben sin veldig mye, men hun går dit de dagene hun må, dog lurer hun litt på hva som skal til for å få sparken - hun fantaserer mye om å slippe å jobbe der. Lealaus har forhåpentligvis kommet for å bli.

Nytt år med blanke ark og fargestifter tel. Tjohei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikke vært så aktiv med å skrive her, men jeg fant ut at det ikke er noe vits å skrive dersom jeg ikke har noe å skrive om. Så enkelt er det. I dag derimot, har jeg noe å skrive om. Reiser hjem fra svigers i morgen. Da blir det den vante gangen med en jobb jeg hater, et studie som er dønn kjedelig og en hobby som egentlig ikke gir meg så mye som jeg kunne ønske. Lyspunktet i tilværelsen er kjæresten - som akkurat nå sitter og iherdig prøver å stappe en finger inn i øret på meg.

Jeg fikk forresten B på Opphavsrett og beslektede rettigheter. Bare det er et mirakel i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltur "hjem" til Oslo i dag. Fra 09.00 til 18.30. Sliten ja. Har handlet inn masse greier nå; skal lage gulerotkake, Arkanas bananbrød og ostepiroger. Jafs!

Ber en stille bønn om at jobben ikke ringer i morgen. Må kjøpe støvsuger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lealaus har vært flink! Har gått fra Casa del Laus til Expert (tar 10 - 15 min), har funnet en passende støvsuger som til og med var på halv pris, fant en passende håndmikser og en passende tempraturmåler også. Betalte dette med julegavepenger og trasket hjem - mens jeg bar på dette.

Det var tungt. Det var god trening. Det skal ikke gjenta seg. Nå skal jeg bake kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lealaus har vært flink i dag også. Ringt legen; p-piller er viktig, må vite, banken; å komme seg inn på nettbanken er en fin ting og frisøren; i morgen åker tuppene av og håret får tilbake litt liv med farge. Jeg har også sendt en jakke til rens, kjøpt nytt månedskort og vært i stallen og ridd en skikkelig trimøkt. Flink xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden sist nå, og forunderlige ting har skjedd i Lealaus' liv.

Hadde en ukes besøk av a mor. Vi shoppet litt, så Disney On Ice, shoppet enda mer, dro på kino, spiste ute, lagde god middag hjemme, kjøpte akvarie til meg osv. Rett og slett veldig koslig å ha besøk av mamman sin av og til. Greit å ha noen som steller i stand frokost ;-)

Ellers har jeg begynt semesteret igjen, og det føler jeg går bedre enn noen sinne. Har ingen problemer med å sette meg ned i 4 timer og lese, selv om stoffet er dønn kjedelig. Jeg har vel rett og slett overskudd til det, da.

Akvarium ja. Det har jeg endelig fått kjøpt meg. Dvs., det er ikke et akvarium det er et prøveprosjekt i en bolle. Der lever kampfisken Doffen, og han har det helt fantastisk. Det skal vel utvides til et artskar før eller siden - Doffen skal få sitt eget harem.

Treningskort hos SiO har jeg også gått til anskaffelse av, så nå tar jeg aerobic introduksjon på mandager, ball 1 på tirsdager og yoga stressmestringskurs på torsdager. Det er veldig greit å komme seg litt i form og få strammet litt opp. Så kanskje jeg ender opp med å se ut som de 54 kiloene jeg er, og ikke som om jeg er 64..

Er ellers så glad og fornøyd, avslappet og rolig, om dagen at min kjære er helt forundret. Lurer på hva mamma puttet i frokosten min. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag har jeg overgått meg selv helt. Har bakt to forskjellige sjokoladekaker. En sånn hurtiggreie fra butikken (til kjæresten) og en kladdkake til meg selv. Mums. Sistnevnte står og godgjør seg i ovnen. Mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...