AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Del Skrevet 1. april 2023 Blir det noe seriøst med han jeg dater nå?🌸 Blir takknemlig for svar ☺️ Anonymkode: bb2b8...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Del Skrevet 1. april 2023 Ut i fra energien jeg føler, så blir dere sammen, får barn gifter dere så blir han og gi f i personlig hygiene og ta vare på seg. Om 15 år spår jeg en tråd på KG om lat man uten hygiene HJELP Anonymkode: a2983...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ut i fra energien jeg føler, så blir dere sammen, får barn gifter dere så blir han og gi f i personlig hygiene og ta vare på seg. Om 15 år spår jeg en tråd på KG om lat man uten hygiene HJELP Anonymkode: a2983...609 Ha ha 😅 Anonymkode: bb2b8...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Del Skrevet 1. april 2023 Gjerne et seriøst svar ønskes 🌸 Anonymkode: bb2b8...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 Noen som vil?:) Anonymkode: bb2b8...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Ifølge kortene mine, så kan det se ut som at du står i en gjentagende lekse med han du dater nå. Jeg får opp at det handler om et mønster du har med å gi og gi og gi, uten at du får så mye tilbake. Du vil stå overfor valget om å fortsette å repetere dette mønsteret nå eller oppleve det for siste gang ved at du stopper nå. Du bør tilstrebe jevnbyrdighet i kontakt, kommunikasjon, tjenester, og det å jobbe for å få ting til å funke. Du kan lett slite deg ut på dette (igjen). Om det betyr at det fins håp i dette forholdet for å etablere en mer likeverdig relasjon enn du har opplevd tidligere, eller om det betyr at du har falt for en type person (igjen) som det ikke vil gå an å få til en likeverdig relasjon med, vet jeg ikke. Men om du tar tak i dette, ser jeg at du kan komme styrka ut av denne erfaringa, bryte mønsteret for godt, og bli en person som er sikrere på din egen verdi. Lykke til! Anonymkode: 7bc65...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ifølge kortene mine, så kan det se ut som at du står i en gjentagende lekse med han du dater nå. Jeg får opp at det handler om et mønster du har med å gi og gi og gi, uten at du får så mye tilbake. Du vil stå overfor valget om å fortsette å repetere dette mønsteret nå eller oppleve det for siste gang ved at du stopper nå. Du bør tilstrebe jevnbyrdighet i kontakt, kommunikasjon, tjenester, og det å jobbe for å få ting til å funke. Du kan lett slite deg ut på dette (igjen). Om det betyr at det fins håp i dette forholdet for å etablere en mer likeverdig relasjon enn du har opplevd tidligere, eller om det betyr at du har falt for en type person (igjen) som det ikke vil gå an å få til en likeverdig relasjon med, vet jeg ikke. Men om du tar tak i dette, ser jeg at du kan komme styrka ut av denne erfaringa, bryte mønsteret for godt, og bli en person som er sikrere på din egen verdi. Lykke til! Anonymkode: 7bc65...1a6 Tusen takk for at du tok deg tid Jeg har ikke kjent vedkommende så lenge enda, kun et par måneder. Så litt vanskelig å si om det er et gjentagende mønster enda. Anonymkode: bb2b8...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå