AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 Kanskje teit spm… Jeg og mannen min prøver. I går hadde vi sex og ble vel litt ivrige så vi holdt på helt til han hadde kommet to ganger.. mannen min mente at dette bare ville øke sjansene siden det jo kom mer.. men jeg er usikker.. man skal jo gjøre det bare annenhver dag for størst mulighet for å lykkes. Har han på en måte brukt opp sæden for når vi skal legge inn aksjer om to dager? Anonymkode: 0a4e9...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Sjansene blir ihvertfall ikke mindre med mer sex Anonymkode: 610ff...18e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 Det kommer an på så mye..om han har dårlig sperm hjelper det ikke komme 2 ganger...om du ikke har eggløsning... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Del Skrevet 31. mars 2023 Sist jeg ble gravid hadde vi sex 5 ganger på 3 dager, tror du kan ta det med ro og ha sex igjen om ett par dager. Anonymkode: 3f043...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 31. mars 2023 #5 Del Skrevet 31. mars 2023 Rart at det går an at menn kan komme to ganger rett etter hverandre. Skulle tro det tømmes første gang. Er det sædceller i den andre ejakulasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå