Gå til innhold

Hva var du i ditt forrige liv? Et menneske? Et dyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei kvinne som fødde eit dødfødt barn. Hugsar berre dette; når leverte seg barnet til ein mann. Og sorga 😕

Anonymkode: 0c423...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 19.52):

Hadde vært gøy om noen klarsynte her klarte å se hvem man var i et eller flere tidligere liv? 😊 Jeg tror så absolutt på reinkarnasjon, og har vurdert å oppsøke noen som kan se eller fornemme noe om mitt/mine tidligere liv. Regresjonsterapi kanskje. Men er det noen klarsynte her som ser noe om meg om mine tidligere liv? 💛😊

Anonymkode: 00123...a8e

Jeg kan se tidligere liv på folk, men gjør det som en jobb.

Det som kommer tydeligst opp når jeg ser på tidligere liv, er de tingene de ikke fikk løst opp i og har tatt med seg til dette livet for å gjøre opp. 

Anonymkode: 25c9e...5fd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan se tidligere liv på folk, men gjør det som en jobb.

Det som kommer tydeligst opp når jeg ser på tidligere liv, er de tingene de ikke fikk løst opp i og har tatt med seg til dette livet for å gjøre opp. 

Så artig! Stemmer det som noen sier at ALLE tror de har vært mektige kjendiser (Kleopatra, Cæsar osv) eller har vi helst vært fattigfolk i våre tidligere liv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så artig! Stemmer det som noen sier at ALLE tror de har vært mektige kjendiser (Kleopatra, Cæsar osv) eller har vi helst vært fattigfolk i våre tidligere liv? 

Vi har vært alt mulig. Jeg har aldri fått opp en kjent historisk person når jeg har sett på folks tidligere liv. Men jeg har fått opp personer fra alle samfunnslag, både fattig, rik, ordinær, ekstraordinær, ond, snill, offer, gjerningspersonen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Atomene i kroppen min har vært i litt ulike dyr og planter og muligens også andre ting, så har ikke vært en bestemt ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har vært alt mulig. Jeg har aldri fått opp en kjent historisk person når jeg har sett på folks tidligere liv. Men jeg har fått opp personer fra alle samfunnslag, både fattig, rik, ordinær, ekstraordinær, ond, snill, offer, gjerningspersonen. 

Interessant :) Eg har berre sett dei liva mine som har vore vanskelege, eller kva eg skal seie. Har til no berre sett glimt, men kanskje eg kan opne opp meir i framtida så eg ser meir. Og ikkje minst andre sine liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interessant :) Eg har berre sett dei liva mine som har vore vanskelege, eller kva eg skal seie. Har til no berre sett glimt, men kanskje eg kan opne opp meir i framtida så eg ser meir. Og ikkje minst andre sine liv. 

Grunnen til at du bare ser de livene som har vært vanskelige et fordi du skal lære av de feilene du gjorde der, slik at du ikke fortsetter i samme spor nå også :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at du bare ser de livene som har vært vanskelige et fordi du skal lære av de feilene du gjorde der, slik at du ikke fortsetter i samme spor nå også :)

Dette er veldig interessant! Skulle ønske jeg kunne se noen av mine tidligere liv. Jeg står fast i masse grums i livet jeg ikke kommer videre fra, og jeg er sikker på at det er noe jeg skal lære før alt det vonde gir slipp og jeg kan begynne å leve igjen. 

Anonymkode: 00123...a8e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Yes, I know, men ser så små glimt at eg aldri får med meg kva eg gjorde feil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg var en statue (sinnataggen) nå er bare skallet igjen i parken, jeg er her

Anonymkode: b0ac3...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...