AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Del Skrevet 30. mars 2023 Har veldig lyst å se gamle sesonger av The L word men finner ikke serien noe steder.. Er man virkelig nødt til å ha den på DVD for å se den? Synes det er merkelig at en så populær tv serie ikke er på noen streamingkanaler eller noe.. Anonymkode: 11124...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Del Skrevet 30. mars 2023 Har du prøvd å søke i en søkemotor? Jeg søkte på "the L word" og blant de 9 første resultatene var 9 av dem fra tre forskjellige strømmetjenester som har serien. Anonymkode: 3ab1d...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du prøvd å søke i en søkemotor? Jeg søkte på "the L word" og blant de 9 første resultatene var 3 av dem fra tre forskjellige strømmetjenester som har serien. Anonymkode: 3ab1d...22d rettet Anonymkode: 3ab1d...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): rettet Anonymkode: 3ab1d...22d Jeg søkte på google ja og der kom det kun opp den nye versjonen av serien. Generation Q eller hva den heter. Men jeg vil gjerne se dem gamle serien igjen men ser ut som den ikke er å finne noen steder.. Ts Anonymkode: 11124...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Del Skrevet 30. mars 2023 Ingen i Norge som viser det pr nå dessverre Anonymkode: c17b7...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #6 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg søkte på google ja og der kom det kun opp den nye versjonen av serien. Generation Q eller hva den heter. Men jeg vil gjerne se dem gamle serien igjen men ser ut som den ikke er å finne noen steder.. Ts Anonymkode: 11124...400 Ok. Ser nå at ett av resultatene var Generation Q. Her er de to som ikke var det: Prime Video: The L Word (Season 1) Watch The L Word Online | Stream Seasons 1-6 Now | Stan Anonymkode: 3ab1d...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #7 Del Skrevet 30. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Ser nå at ett av resultatene var Generation Q. Her er de to som ikke var det: Prime Video: The L Word (Season 1) Watch The L Word Online | Stream Seasons 1-6 Now | Stan Anonymkode: 3ab1d...22d Prime i Norge viser den ikke Anonymkode: c17b7...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 31. mars 2023 #8 Del Skrevet 31. mars 2023 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Sciurus, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 17.27): Har veldig lyst å se gamle sesonger av The L word men finner ikke serien noe steder.. Er man virkelig nødt til å ha den på DVD for å se den? Synes det er merkelig at en så populær tv serie ikke er på noen streamingkanaler eller noe.. Anonymkode: 11124...400 Hei, fant du ut av dette? Jeg fikk så lyst å se the L Word Anonymkode: bf876...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå