AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Jeg huker av for det hver eneste gang, og allikevel presterer de, HVER ENESTE GANG, å ringe for å si "Jeg er på utsiden" HVOR VANSKELIG ER DET å sette fra seg maten, ringe på døra også gå. Gud bedre, jeg får spader. Måtte bare få det ut Anonymkode: 2ffd3...762 3
svartkatt Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 De må alltid gi det til meg.. er en gang etter covid jeg har måttet ta posen ut av sekken. Lurer på om kontaktløs levering var en covid greie. MEN det er egentlig bedre å få det i hånda. Det er jo de som opplever at naboer stjeler maten. Og det kunne fort skjedd her jeg bor. Noen ganger går de også på feil dør. Så de burde helst se på telefonen at det er jeg som har bestilt.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Han jeg snakker med nå har kjørt helt fullstendig feil og. Jeg ser på kartet at han havner lenger og lenger unna Anonymkode: 2ffd3...762
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 De har kanskje dårlig erfaring med å sette fra seg mat og gå da? Det er mange tyver der ute, som tar ting som står utenfor dørene til folk. Velger du kontaktløs levering er det jo ikke sikkert du er hjemme når de kommer, så da ringer de for å si fra, så de får vite om du er hjemme og det er trygt å sette fra seg. Skjønner ikke at det går an å bli gretten for en sånn ekstraservice. Jeg bruker Oda hele tiden, og hadde aldri valgt kontaktløs levering. Vil ikke at mine matvarer skal bli stående utenfor gud vet hvor lenge, hvor hvem som helst forbipasserende kan nappe til seg de dyreste varene osv. Anonymkode: b3173...051 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har kanskje dårlig erfaring med å sette fra seg mat og gå da? Det er mange tyver der ute, som tar ting som står utenfor dørene til folk. Velger du kontaktløs levering er det jo ikke sikkert du er hjemme når de kommer, så da ringer de for å si fra, så de får vite om du er hjemme og det er trygt å sette fra seg. Skjønner ikke at det går an å bli gretten for en sånn ekstraservice. Jeg bruker Oda hele tiden, og hadde aldri valgt kontaktløs levering. Vil ikke at mine matvarer skal bli stående utenfor gud vet hvor lenge, hvor hvem som helst forbipasserende kan nappe til seg de dyreste varene osv. Anonymkode: b3173...051 Forskjell på Oda, som leverer mellom kl 12 og 20, og Foodora som man sitter og venter på Anonymkode: 2ffd3...762 1
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 Ja, de setter det aldri fra seg uansett om jeg har prøvd å huke av det før, men her jeg bor presterer alle sånne som leverer på døra å sette det feil. Selv om jeg skriver hvor de skal gå og sånn, så er det alltid noen andre som får mine pakker/leveringer. Man skulle ikke tro at det var så vanskelig siden alle andre finner frem, men disse budene går alltid feil. Så jeg foretrekker egentlig at de ringer på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 Han dukka opp her nå, etter å ha kjørt fullstendig feil. Den ene jobben de har er å kjøre fra A til B Også fikk jeg ikke eplejuicen jeg bestilte, så det er jo fint. Det er restauranten sin feil da Anonymkode: 2ffd3...762
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #8 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han dukka opp her nå, etter å ha kjørt fullstendig feil. Den ene jobben de har er å kjøre fra A til B Også fikk jeg ikke eplejuicen jeg bestilte, så det er jo fint. Det er restauranten sin feil da Anonymkode: 2ffd3...762 Det er jo ofte ikke den ene jobben de har. Mange studenter som tar sånne ekstrajobber. Sikkert ikke alltid like lett å finne frem. Til TS sin kommentar vil jeg si at jeg ikke ville ha irritert meg. De vil gjerne forsikre seg om at maten blir plukket opp, og det er ikke så rart. Har lest om klager der mat har blitt stjålet eller satt feil, og de ønsker selvsagt helst å unngå sånt. Anonymkode: 88914...ed6
anon01 Skrevet 30. mars 2023 #9 Skrevet 30. mars 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: De har kanskje dårlig erfaring med å sette fra seg mat og gå da? Det er mange tyver der ute, som tar ting som står utenfor dørene til folk. Velger du kontaktløs levering er det jo ikke sikkert du er hjemme når de kommer, så da ringer de for å si fra, så de får vite om du er hjemme og det er trygt å sette fra seg. 8 hours ago, AnonymBruker said: Til TS sin kommentar vil jeg si at jeg ikke ville ha irritert meg. De vil gjerne forsikre seg om at maten blir plukket opp, og det er ikke så rart. Har lest om klager der mat har blitt stjålet eller satt feil, og de ønsker selvsagt helst å unngå sånt. Men dette hadde Foodora løst enkelt med å putte på en advarsel på den kontaktløs levering "VI ADVARER, FLERE RAPPORTERER OM STJELT MAT. VI BEMERKER AT FOODORA IKKE TAR ANSVAR ETTER AT BUDET HAR LAGT FRA SEG MATEN". Jeg er selv en som irriterer meg over at jeg krysser av på kontaktløs levering, og likevel får ukjente nummer som ringer. Jeg sitter uansett å følger med på foodora appen som en hauk... Så jeg vet når maten min er fremme og ikke. Jeg står ofte i utgangsdøra og venter og jeg hører bilen dems rundt hjørne når jeg ser de ringer 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #10 Skrevet 30. mars 2023 Her ringer de også, ikke bare for å si at de er på plass men at jeg må komme ned å hente maten! Er så lei. Har vel betalt for å få det levert til døra. Anonymkode: feae5...7a5 1 1
Gjest ti10 Skrevet 30. mars 2023 #11 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): De har kanskje dårlig erfaring med å sette fra seg mat og gå da? Det er mange tyver der ute, som tar ting som står utenfor dørene til folk. Velger du kontaktløs levering er det jo ikke sikkert du er hjemme når de kommer, så da ringer de for å si fra, så de får vite om du er hjemme og det er trygt å sette fra seg. Skjønner ikke at det går an å bli gretten for en sånn ekstraservice. Jeg bruker Oda hele tiden, og hadde aldri valgt kontaktløs levering. Vil ikke at mine matvarer skal bli stående utenfor gud vet hvor lenge, hvor hvem som helst forbipasserende kan nappe til seg de dyreste varene osv. Anonymkode: b3173...051 Men her var det jo snakk om å ringe på og gå, da har jo personen som leverer gjort sitt. Problemet er jo at de blir igjen og venter til TS kommer ut. Man kan jo mene hva man vil om konseptet kontaktløs levering, men hvis det er det man bestiller og betaler for, så bør man jo få det også. Eventuelle problemer som måtte oppstå er vel de fleste som bestiller, klar over, og da får man ta det når det ev. kommer.
Gjest ti10 Skrevet 30. mars 2023 #12 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo ofte ikke den ene jobben de har. Mange studenter som tar sånne ekstrajobber. Sikkert ikke alltid like lett å finne frem. Til TS sin kommentar vil jeg si at jeg ikke ville ha irritert meg. De vil gjerne forsikre seg om at maten blir plukket opp, og det er ikke så rart. Har lest om klager der mat har blitt stjålet eller satt feil, og de ønsker selvsagt helst å unngå sånt. Anonymkode: 88914...ed6 Men det må vel kunne løses med en melding om at "maten din er levert", så blir det opp til den som bestiller å hente maten.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 Nå har jeg bestilt mat igjen og de har nå begynt å levere til flere på samme runde, som om de ikke sliter nok med én levering De hentet maten for ca 40 min siden og har fortsatt ikke levert til første #KaldMatIncoming Anonymkode: 2ffd3...762 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå