Gå til innhold

Betties dager

Bettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bettie,

Lenge siden jeg har vært her nå, så jeg fant ut at det var sannelig på tide! Ser ut til at livet ditt går på skinner for tida, med jobb, hus og familie som alle vil ha sin del av tida di. Hvordan går det egentlig med den hånda du hadde operasjon i. Er den helt bra nå?

Ha en fin uke, jeg lover at det ikke skal være like lenge til neste gang jeg kommer innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og ønsker deg en riktig god helg. Sitter her og er en smule kvalm etter "overdose" Danish Pepper, men regner med at helga kan ta seg opp når jeg bare får stabilisert systemet.

Godt med helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Bettie!

Sier som Cata, lenge siden du har vært her nå!

Håper alt er bra med deg!

I morgen er det cupfinale. Gleder meg. SKal på fest på rockefeller etterpå i regi av FFK. SÅ det blir morro!

Blir det cupfinale på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Altså, atte, det er ikke for å mase, Bettie, men nå begynner jeg snart å bli bekymret for deg her. Så lang tid uten livstegn i dagboka :sjenert: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Altså, atte, det er ikke for å mase, Bettie, men nå begynner jeg snart å bli bekymret for deg her. Så lang tid uten livstegn i dagboka  :sjenert: ?

Da er vi to...

Håper alt står bra til Bettie :klem:

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 1. desember

Takk snille dere som har vært innom og holdt liv i dagboka mi.

Jeg har ikke hatt det så bra en stund. Har vært en skikkelig tur i kjelleren, og har måttet rasjonere de kreftene jeg har hatt. Utad har jeg holdt fortet og fasaden, men fy søren som det har kostet.

Jeg føler det som om jeg har fått et takras av krav og forventninger over meg. I det jeg vender tilbake til mitt mer normale meg, kommer også kravene, nemlig.

Jeg har klatret litt oppover og biter meg fast i hverdagen. Ble enig med legen min omn at jeg skulle forsøke å holde meg på jobb fram til jul - og så se hvordan verden står til da.

Jeg skulle jo ha studert i hølst - lest meg opp faglig og begynt/fortsatt på oppgaen min. Det ble avlyst. Og om jeg i det heletatt kommer til å fullføre, er nå et meget åpent spørsmål.

Hvis jeg bare skulle tatt hensyn ti meg selv, hadde jeg nok blitt sittende i stolen min og stengt verden ute, men det har ikke vært mulig. Halvdelen har en tøff periode nå, men mye smerter og lite søvn, og det tar på for meg også. Dessuten har han falt tilbake til game synder og spilt bort penger igjen. Jeg kan altså ikke slappe av når det gjelder økonomien, for da bærer det utfor med Halvdelen. Så når jeg ikke har overskudd til å holde tøylene, rakner det, og så får jeg en h*** jobb med å stable økonomi4en på beina igjen etterpå. Og vi burde egentlig ha det ganske greit økonomisk. Så jueg er i oppryddinbgsfasen der.

Svigermor har vært på sykehus med lungebetennelse igjen, og er nå på avlastningsopphold på sykehjemmet. Det er både en avlastning og en belastning. Jeg vet hun blir tatt vare på og kan slappe av litt. Samtidig er jeg nesten den eneste som besøker henne. Halvdelen er litt innom han, da, men det faller på meg. Barnebarna er ikke innom - og det gjelder mine to håpefulle også, og svigerinnen min bor i Spania, så hun er ikke til noen hjelp. Synes synd på svigermor, men hun har nå undertegnet på at hun ønsker sykehjemsplass nå. Det er bare så synd at noen må dø før hun får plass.

På jobben er jeg under et ganske stort press. Økonomien strekker ikke til i forhold til de oppgavene jeg er satt til å utføre. Det er ikke mulig å få det til innenfor ramma mi, så jeg går underskudd så det holder. Og det enda jeg har strammet inn alt jeg kan stramme inn på. Det er lite populært hos sjefen - for å si det mildt, men han vil ikke hjelpe meg med å finne løsninger heller, og de løsningene jeg har pekt på, de har jeg ikke fått aksept for. Han toer sine hender, bare.

Samtidig har jeg ansaatte som er urolige for jobbene sine, og det nå før jul. Det er ikke ok å gå en usikker jul i møte for de det gjelder. Det er nesten sånn at jeg vurderer å finne på noe annet å gjøre - noe med større handlingsrom enn jeg har. Nå vokser sikkert ikke slike jobber på trær, da.

En positiv sak - jeg har gått ned ti kilo. Jeg har enda mye å ta av, men det er en start i hvert fall. Akkurat nå har jeg tatt "pause", men jeg er bevi8sst hva jeg putter i meg, for jeg har ikke tenkt å gå opp mye i jula.

I morgen skal jeg en tur til svigermor igjen, og søndag kommer frøkna og en venninne hit. De vil ha juleverksted som de alltid har hatt her. Har kjøpt inn glass og utstyr til å lage gelelys, så det blir vel storproduksjon her, tenker jeg. Har aldri lagd det før, men det går sikkert, det også. Rapport vil følge.

Og igjen - tusen takk til dere som har vært innom meg her. Det har gjort godt å "se" dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...