Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2006 #661 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det ble seier til slutt Bettie! Nå har jeg fått meg cupfinalebillett Håper hånden din blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 4. oktober 2006 #662 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper hånda de blir bedre snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. oktober 2006 #663 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper det er bedre med armen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #664 Del Skrevet 5. oktober 2006 Torsdag 5. oktober Det nærmer seg slutten for at jeg må holde handa i ro nå, kira. Uka så langt har ikke vrt så ille, shakita. Det blir litt mye mennesker for meg på fotballkamper, så jeg holder meg unna slike arenaer, Hope. Og det er hyggelig å strikke, så bare finn fram glemte kunnskaper og ta pinnene fatt. Hånda er bedre alt, den, Litle Lady Takk - som sagt går det bedre, baby-E. Her i huset setter de sin lit til at plankehaugmedlemskap og sessongkort skal føre til cup-billett. Hånda blir stadig bedre, den. Jeg har nesten ikke vindt lenger, og jeg kan gjøre masse - som å bruke begge hender når jeg skriver her. Og følelsen er på vei tilbake i fingrene, så denne operasjonen har vært vellykket. Jeg kjenner likevel at jeg kan ikke sjaue for mye, eller bære for tungt, så det får jeg vente med til stingene er tatt mandag. Ikke skal jeg være i vann enda heller, så jeg er litt hjelpesløs når det gjelder å holde huset i orden Halvdelen er dårlig på gulvvask, bl.a. Mandag var jeg på bilbioteket og lånte meg en haug med bøker. Til nå har jeg lest ut tre av dem. Var og hentet en bok jeg sto på liste etter å få i dag. Har hørt at "Drageløperen" skal være en god bok. Så det er den neste jeg skal kadte meg over. Det var litt vanskelig å kjøre, for bilen er litt tung på rattet, men jeg klarte til og med å lukeparkere med en og en halv labb, så da var jeg fornøyd. Frøkna har jobbet kveldsskift denne uka, å hun har sovet her. Vi har jo et gjesterom stående, og hun har sengetøy her, så det har vært greit. Tirsdag skulle hun en tur til Sverige og handle litt, så jeg ble med for turens skyld. Hun har ønsket seg bort fra drosjekjøringa en stund nå, så hun sa opp og forrige uke sendte hun av gårde en firefem jobbsøknader. Hun ble innkalt til intervju på en av jobbene, og fikk beskjed på tirsdag at hun hadde fått den. Så hun var heldig og fikk ny jobb med en gang. I går var jeg en liten tur innom jobben. Bladde gjennom e-post og fikk litt oppdateringer på det som har skjedd de siete 14 dagene. Fikk anvist en del regninger også. Halvdelen fant ut at vi burde komme oss litt ut, så han spanderte middag på meg ute i går. Jeg valgte kineseisk mat, for det liker jeg godt. Etterpå var vi en liten tur innom poden og svigerdatter. I dag har jeg vært flink student. Jeg har vøært litt flink i uka også, da, for jeg har lest en god del, og har bladd gjennom noen rapporter. Så jeg hadde med meg et utkast til prosjektbeskrivelse til min medstudent i dag. Vi filte litt på den, og snudde litt rundt på ting, og ble enige om en beskrivelse vi kunne sende fra oss. Vi laget også en intervjuguide før vi ga oss. Så nå er alt sendt over til vår veileder, og så håper vi på raskt respons slik at vi kan gå videre når vi først er i siget. Men - det er mye å lese, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. oktober 2006 #665 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. oktober 2006 #666 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei på deg Så flink du er som raser rundt i skogen med staver og ha gått ned størrelser!! Jeg har blitt helt sinnsykt dårlig på å trene etter at jeg begynte å jobbe igjen. Jeg kan visst bare gjøre én ting om gangen jeg... akk Håper den hånda di snart er god igjen, det er jo ikke moro å ha bare én fungerende hånd, verken når det kommer til husarbeid eller tastaturbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #667 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lørsdag 7. oktober Hei Midnattsol Godt å se deg igjen, mysan. Savner dagboka di. I går hadde jeg en hellat dag. Det var grått og vått og det blåste surt. Så jeg tente opp i ovnen og krøllet meg opp i stolen med ei bok. Hadde ikke lyst til å gjøre noe somhelst, så da gjorde jeg det - altså ingenting. Sovnet til og med midt på dagen. I dag har jeg heller ikke gjort mye. Har vært på posten og hentet noen hobbybøker. Skal lage en del engler til jul, og så skal jeg strikke noen smågaver Har tenkt å strikke pulservanter som jeg pynter mer perler som venninnegaver. Men jeg er helt daff og har null lyst til å gjøre noe. Ikke for det - jeg får ikke gjort så mye så lenge hånda skal være unna vann. Får ta igjen det forsømte når stingene er tatt mandag og jeg kan jobbe som normalt. Jeg hadde egentlig tenkt å gå en tur i dag, men det er fortsatt grått og vått ute, så da mistet jeg lysten. Det skal bli godt å komme i gang med trening igjen neste uke, for jeg regner med at jeg kan starte for fullt da. Treningstidene er endret, så det passer godt å trene rett etter jobb to dager i uka. I kveld skal Halvdelen ort til poden og se på fotballkamp. Jeg blir hjemme. Skal hekle ferdig et sjal jeg holder på med. I morgen skal vi en tur til frøkna og svigerdatter for å se på badet deres. De har pusset det opp og vil gjerne vise fram resultatet, forsto jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #668 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det ble dobelt - gitt Endret 7. oktober 2006 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. oktober 2006 #669 Del Skrevet 7. oktober 2006 God helg Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. oktober 2006 #670 Del Skrevet 7. oktober 2006 Se positivt på det (selv om jeg skjønner det ikke er lettt for en aktiv Bettie): Så lenge lanken må holdes unna vann så slipper du vaskehusarbeidsgreier. Kan være greit det for en periode, vel? Er ikke blant de tingene jeg helst setter i gang med i allfall, selv om det må gjøres. Så ta deg en siste lat helg med verdens beste samvittighet, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #671 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lat blir den - men samvittigheten murrer litt når jeg ser på gulvet mitt. Vel - strøvtroll og hybelkaniner skal få leve et par dager til i fred før jeg gir meg i kast med husvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. oktober 2006 #672 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes jeg du gjør rett i. Slapp av og kos deg. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2006 #673 Del Skrevet 7. oktober 2006 God helg, Bettie'n!! Høres koselig ut med bok og strikking og hekling og sånt... tror jeg går og lager meg en kopp te jeg, og tenner noen lys, og lukker igjen denne maskinen som gjør at jeg ikke får gjort noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #674 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bare innom og ønsker god søndag. Eh - litt seint kanskje, men jeg håper i hvertfall at søndagen har vært fin så langt og fortsatt blir det. Så knotete språket mitt ble nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 8. oktober 2006 #675 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fra meg óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #676 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg også vil ønske god søndag. Det blir vel god søndags kveld, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. oktober 2006 #677 Del Skrevet 8. oktober 2006 Heia.. bare innom med en liten søndagshilsen.. Kosa dg i helga el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #678 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Håper helgen har vært fin, Bettie, og fortsatt god bedring med hånden Hva slags engler skal du lage, hekler du dem? Jeg samler på små engler i keramikk. Har kjøpt med noen fra sydligere strøk, og de står fremme året rundt. De er så nydelige Endret 8. oktober 2006 av kira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. oktober 2006 #679 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei Bettie! Godt å høre at det går framover med hånda di En blir ganske hemmet når den ene hånden må være i ro sånn! Håper du har en fin høst, høres jo ut som du er flink til å være ute i hvert fall. Jeg har nok gått opp noen størrelser mens jeg har vært i Norge i sommer , men har kjøpt meg skritt-teller så nå skal det bli gåing når jeg kommer meg nedover! Gikk jo mye i vinter også, men med en sånn teller kan jeg jo ha konkurranse mot meg selv, så det skal bli gøy! flower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2006 #680 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei, håper du har en fin tirsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå