Gå til innhold

Tips til fyll i baguette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brunhilde skrev (På 31.3.2023 den 9.44):

Jeg ble litt nysgjerrig nå og jeg fant den heller ikke, men Det Glade KJøkken har en, kan det være vedkommende husket feil navn? 

Det er sikkert den. Har lyst til å prøve meg på hjemmelagde påleggsalater som denne, rekesalat, eggesalat og tunfisksalat. Så er på jakt etter gode oppskrifter, men ønsker helst litt lettvarianten for å spare kcal.

Men har et spørsmål. Hvor lenge holder disse hjemmelagde påleggs salatene seg i kjøleskap? Jeg bor alene, så det går ikke så mye hver dag. 

Anonymkode: 4df85...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert den. Har lyst til å prøve meg på hjemmelagde påleggsalater som denne, rekesalat, eggesalat og tunfisksalat. Så er på jakt etter gode oppskrifter, men ønsker helst litt lettvarianten for å spare kcal.

Men har et spørsmål. Hvor lenge holder disse hjemmelagde påleggs salatene seg i kjøleskap? Jeg bor alene, så det går ikke så mye hver dag. 

Anonymkode: 4df85...540

Jeg vet ikke hvor lenge de holder seg, men jeg er også alene og nedskalerer ofte oppskrifter til å passe meg. Bare et tips for å unngå matsvinn. Hvis ting kan fryses lager jeg full porsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert den. Har lyst til å prøve meg på hjemmelagde påleggsalater som denne, rekesalat, eggesalat og tunfisksalat. Så er på jakt etter gode oppskrifter, men ønsker helst litt lettvarianten for å spare kcal.

Men har et spørsmål. Hvor lenge holder disse hjemmelagde påleggs salatene seg i kjøleskap? Jeg bor alene, så det går ikke så mye hver dag. 

Anonymkode: 4df85...540

Jeg vet ikke hvor lenge de holder seg, men jeg er også alene og nedskalerer ofte oppskrifter til å passe meg. Bare et tips for å unngå matsvinn. Hvis ting kan fryses lager jeg full porsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Men har et spørsmål. Hvor lenge holder disse hjemmelagde påleggs salatene seg i kjøleskap? Jeg bor alene, så det går ikke så mye hver dag. 

Anonymkode: 4df85...540

Når du lager påleggssalater så trenger man ikke følge målene i oppskrifter. Følg gjerne ingredienslista, men slump med mengder som kan passe til deg mengdemessig. 

Når jeg lager slike ting så opplever jeg at det holder seg minst ei uke i mitt kjøleskap (om ikke mannen er hjemme da 🙈 han eter opp mengder på kort tid så da tilpasset jeg så det holder til en viss mengde for han klarer ikke styre seg 😂), men dette kan være forskjellig for alle. Det som er sikkert er at eddik i maten forlenger holdbarheten. Og jo mer eddik, jo bedre i prinsippet. Det er jo ikke godt om påleggssalat svømmer i eddik, men det er iallfall veldig smart å ha i en liten klunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...