Gå til innhold

Tips til frisør/salonger (Oslo/Viken) som bruker olaplex/K18 og er GODE på bleking?😉

delripu

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært lys blond i 10 år. Naturlig kommunefarget. Har alltid hatt hår som rekker ned til midjen, sterkt og sunt. Min frisør har sluttet å bruke olaplex, og håret mitt har nå blitt mer og mer ødelagt etter hvert besøk. Rekker nå ned til brystene, til tross for at jeg selv bruker olaplex, K18 og masse fukt&protein produkter. Trenger en ny frisør som er god på å bleke ettervekst, gjerne foliestriper og som bruker olaplex eller K18. Pris er ikke et problem hvis de er dyktige :) 

tusen takk for tips ❤️

Endret av delripu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri fått olaplex eller k18 hos frisør. Hvilke av de produktene er du vant med å få som du merker at håret ditt blir dårligere av uten? Vil prøve! 

Bruker dog k18 og olaplex Moisture mask(tror det er nr 😎 hjemme, men olaplex 3 mistet jeg mye hår av 

Anonymkode: fc95e...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri fått olaplex eller k18 hos frisør. Hvilke av de produktene er du vant med å få som du merker at håret ditt blir dårligere av uten? Vil prøve! 

Bruker dog k18 og olaplex Moisture mask(tror det er nr 😎 hjemme, men olaplex 3 mistet jeg mye hår av 

Haha nr 8 skal det stå! Snek seg inn en smiley der fordi jeg skrev det inni "(...)" og den ene ")" ble visst en munn til 8'ern 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...