Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Har bestilt litt godis til kveldsmat/middag hos O...vi kjører dansk smørbrødaften,så da blir det to forskjellige patèer,bacon,stekt sopp,cumberlandsaus,asier og godt brød. :sikle:

Åh! Nå ble jeg umiddelbart veldig, veldig sulten! Det passer vel egentlig ganske dårlig, ettersom jeg akkurat har spist lunch og dessuten har en ambisjon om å bli litt sunnere i matveien framover. Ikke har jeg pate i huset heller!

Når de skjeller deg ut som verst, klistre på deg ditt bredeste smil og svar i en overhyggelig tone "Ha en fantastisk fin dag du også!"

:ler:

Håper du ikke har alt for mange av de kundene. Høres heller slitsomt ut...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må tåle endel sure og sinte mennesker på telefonen siden jeg jobber på et offentlig kontor som fatter upopulære vedtak. Som oftest funker det å være hyggelig og jatte med dem, men noen ganger har man virkelig lyst til bare å slenge på røret!!

Regner med at du forteller om det her neste gang du skal ha maiskolber, slik at jeg får vite om det gikk bra å trekke dem!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Smørbrødene VAR alldeles nydelige, Fjellrypa,og akkurat det riktige etter sånne hurpekunder. Den dårlige følelsen jeg forlot jobben med forsvant som dugg for sola med en gang jeg satte tennene i et. :sjarmor:

Har funnet ut (fikk råd av erfaren butikkdame,i tillegg til dere alle) at det beste er å jatte med og å sette opp sitt beste "amerikanske glis". Høhøhø,de skal ikke få tatt knekken på meg,ikke!

I går var søsterfrø her og vi hadde pizzakveld.I dag blir det kylling,kremet pasta og grønnsaker som jeg freser sammen med litt balsamico og anna goodies.Noe som minner meg på at jeg må komme meg avgårde til butikken og kjøpe parmesan før den stenger.*løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Skikkelig,skikkelig babysyk. Vil ha puledagbok nå. :sjenert:

Hjelper ikke særlig heller at hun jeg jobber med er mamma til en 7årig gutt,og forteller meg "the hard facts",hun elsker å være mamma,og mener livet får uante og nye dybder.

Jeg er klar som et egg!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Haha,linsene er på bærtur....jeg leste at du trodde ungen til jobbdama var et egg.... :sjenert::ler:

O begynner å bli riiiiiimelig klar,ja. Gjør ikke ting værre at han tilfeldigvis er babymagnet nummero uno i tillegg.Småttiser LIKER han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig,skikkelig babysyk. Vil ha puledagbok nå.  :sjenert:

Hjelper ikke særlig heller at hun jeg jobber med er mamma til en 7årig gutt,og forteller meg "the hard facts",hun elsker å være mamma,og mener livet får uante og nye dybder.

Jeg er klar som et egg!!!!  :grine:

Jeg tror jeg skjønner åssen du har det :plystre:.

Men hvis O er klar og du er klar, så synes jeg ikke det er stort å lure på. Du kommer alltid til å synes det er skummelt, det vil aldri passe 100% og dessuten vet du at du ikke kommer til å bli noen rumpedårlig mor. :klem: No chance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye. Men det er litt skummelt også. Kanskje jeg blir en rumpedårlig mor?  :sjenert:

Du kommer til å bli en fantastisk, eventyrdronning av en mor (og da mener jeg ikke son Snøhvits stemor :klaske: )

Det er aldri rett tidspunkt, det er skummelt. Det vil det alltid være uansett hvor i livet man er. Man hopper i det og lærer å holde hodet over vannet underveis.

Det blir supert :)

Dessuten om dere ble gravide nå så kunne vi gått på kafè sammen med hvert sitt barn til neste år på den her tiden

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååå,så søte dere er! You guys! I looooove you! :kyss::kose:

Tror det er mye sannhet i det du skriver,Sunnis. Det finnes ikke et riktig tidspunkt. Dessuten tror jeg ei jeg gikk i kor med sa det ganske bra til meg en gang; Det føles stort og merkelig og skummelt helt til h*n er ute i verden. Etterpå følse det som verdens mest naturlige og beste sak.

*surfer på søte babyklær*

:sjenert:

Og så koker jeg fårikål.Bare for å si det,bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så koker jeg fårikål.Bare for å si det,bare.

Ååååååååååååååååååååååååå, heldiggrisen!!! Jeg bare elsker fårikål, det er det beste i hele verden og gjett om ikke vi også skal ha det snart. I dag minte forøvrig mamma meg på at å betale bryllup for meg en dag ville jo være helt greit, for jeg skulle jo ha fårikål som bryllupsmiddag!!! (jeg hadde den planen engang, men har i grunn gått i fra den :ler: ).

Det eneste problemet med at du er babysyk er jo at jeg ikke kan være i boka di så ofte - jeg kommer jo til å bli helt uutholdelig for omgivelsene (les: kjæresten) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Ja,pusla,fårikål er utrolig godt!Noe av det beste jeg vet også. :sikle: Så nå venter jeg i spenning på at kjøttet skal bli mørt nok.

Tenker det er en sprengmett lillelou som ligger og vrenger seg på sofaen og en drøy times tid. :ler:

Fårikål hadde vel vært super bryllupsmat,vel! Godt som deter,og ikke så superformellt. Så kunne man ha hatt et gedigent kakebord etterpå. ;)

Skal prøve å ikke tyte så altfor mye om babysyken min her inne,det skal jo være levelig her for alle,tross alt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det kjipeste med fårikål er å gå rundt i go-lukta og vente i evigheeeeter, men så er det verdt det da!! Håper dere koser dere! Kjæresten har bestilt taco til vår store-hurra-gjenforenings-fredag, men jeg har nå fått hjernen innstilt på fårikål. Vi får ta en forhandlingsrunde ;) .

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppeluppa mi :klem:

Endelig har charmina ork til noe annet enn sofaen om kvelden. mannen ser Brann kamp og jeg sitter på loftet og tar igjen tapt tid på KG (og det er jammen lenge siden sist nå altså) Gjett om jeg har savnet deg vennen min :klem:

Fårikål er jeg enig i er helt nydelig, og den lukta er bare himmelsk (ikke like god noen dager etter men :ler: ) Men som den vegeterianeren jeg er så spiser jeg bare potetr og kålen jeg da :ler: Men jeg synes det smaker aldeles nydelig uansett. Tror jammen jeg må lage det snart.Fikk nesten vann i munnen jeg nå.

Ellers har jeg full forståelse for babysyken din altså, for babyer er jo bare vidunderlige. Selv tror jeg aldri at jeg noensinne vil slutte å få lyst på flere babyer jeg. Men vi skal jo ikke ha flere da. Men jeg kjenner jeg blir mo i knærne bare jeg ser en. Og jeg tror heller det aldri finnes noen helt rette tidspunkt å få de på. Ser jo bare på Martine som ikke var planlagt i det hele tatt, selv om jeg gråt mine modige tårer da jeg fikk vite at jeg skulle ha henne, så er det jo bare livets deiligste mirakel.

nei nå skal jeg slutte å babble ivei her inne.

Kos deg med maten du vennen.

DIGER klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...