Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillelou

Helleu folks :sjarmor:

:klem:

Svimle,jeg har oppdaget at jeg ikke trenger kanintøfler,jeg heller. Inne på O's "kontor" har jeg nettop oppdaget en hel HÆR med kaninunger (han vasker der inne "selv" og ca en gang i året...).

Er litt tomt og stille når vi ikke har besøk lenger. Søsterfrøet sitter på hybelen og leser ExPhil-pensum,og bare Pinny maser rundt omkring. Hun var i sitt ess den siste uka, masse oppmerksomhet og mye morsom leking.Tror denne uka blir en nedtur i så måte. :sjenert:

Men nåååå; Grey's Anatomy. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Laaaaang jobbedag....:Gjesp:

Men snart er den slutt.:hoppe:

Håper sviger har huska å lufte Pinny,ellers er det vel en tissetrengt liten sak som venter på meg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Her er jeg igjen,etter Pinnymating og Pinnyturing og en del klesvasking og anna husarbeid og rusk. :hoppe: <------hopper for å klare å holde meg våken

I dag fikk jeg forresten brev fra st.Olavs hospital,og 19.oktober skal jeg avgårde og få vurdert durten. Det blir herlig.Enda en lege som får se rumpeområdet mitt. Håper han er gammel og stygg som nøkken. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du endelig skal få vurdert durten da! (jeg har sniklest lit... :sjenert: )

Du, kan du ikke bare komme hit og gjøre litt husarbeid i samme slengen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Eu neu,du Svimle. :ler:

Jeg hater husarbeid akkurat så mye at jeg så vidt klarer å gjøre mitt eget...jeg hadde blitt hushjelperen fra helvete hvis jeg skulle vasket hos noen andre. for ikke å snakke om hvor dyr jeg hadde vært. :sjarmor:

Ja,bra med den durten! Nå skal den dø! Og jeg skal ikke ha den med meg hjem på sprit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jaaaaa! Også hoppe! :hoppe:

Jeg tror sånne durter er arvelig i familien vår,jeg. Nå skal jeg,bare for å være totalt usaklig og litt ekkel,ramse opp alle som har eller har hatt det: meg , faren min, to onkler,en fetter,to tanter, en kusine og så tror både broren og søsteren min at de har durter. For en tvilsom glede. Kanskje de burde gjøre oss til et forskningsprosjekt ved UiT? Durtefamilien? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...