Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Labber innom med kanintøflene (som jeg ikke tør å kjøpe i frykt for at hele leiligheten blir overfylt med kaninunger..) for å sette igjen søte små fotspor!

:vinke:

:vinke: heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka! :klem:

Du var BecomingBride før,var du ikke? :klø:

Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Huhu,bare vent...snart kommer sikkert en eller annen gammel onkel på besøk.... :sjenert:

Jeg føler at jeg har styrt og styrt og herjet med ting HELE TIDA denne uka,og jeg er bare så vanvittig glad for at jeg har fri på onsdag, det vil si bare to jobbedager denne uka. Det blir skjønt. Kanskje jeg til og med sover lenger enn til klokka ni en morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka!  :klem:

Du var BecomingBride før,var du ikke? :klø: :Nikke:

Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det.  ;) Jeg skal ta saken opp til vurdering og snakke med mannen om han har lyst til å øke familien :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja...det var parkeringsgutter der....

Og det var fullt da vi kom,men hør dette: Da vi var kommet bort i barneavdelinga og på vei ned trappa til glass&tingsler, kom det en STRØM med mennesker opp trappa,de gikk snarveien rett til trappa ned til glass&stuff.Det må ha vært mellom 100 og 150 stk,MINST,og det var helt sinnsvakt. DA begynte jeg nesten å hyperventilere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

13.08.2006 (21:26) )

heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka!

Du var BecomingBride før,var du ikke?

Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det. Jeg skal ta saken opp til vurdering og snakke med mannen om han har lyst til å øke familien

Kaniiiiinunger da,selvfølgelig. :sjenert:

Men andre unger er jo selvsagt heller ikke så ille..... :sjarmor:

*verpesjuk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lyst til å finne noen artige og koselige folk å raske sammen og gå og drikke vin sammen med*  :sjenert:

Artig og koselig?? :klø: Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det var parkeringsgutter der....

Og det var fullt da vi kom,men hør dette: Da vi var kommet bort i barneavdelinga og på vei ned trappa til glass&tingsler, kom det en STRØM med mennesker opp trappa,de gikk snarveien rett til trappa ned til glass&stuff.Det må ha vært mellom 100 og 150 stk,MINST,og det var helt sinnsvakt. DA begynte jeg nesten å hyperventilere....

Fy flate. Tror jeg skal vente en stund før jeg tar neste IKEAtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hørtes ut som en strabasiøs helg ja, får håpe du får slappet litt av denne uka da! Jeg skulle vært på Ikea snart, men utsetter det til den verste studiestart-tida er over.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Søte jenter. :)

Så koselig at dere er i boka. :klem: Nå er jeg bare så vanvittig ustyrtelig trøtt at jeg bare skal sove,og så får jeg heller prøve å skrive noe fornuftig til dere i morgen. :klem:

Natti!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lyst til å finne noen artige og koselige folk å raske sammen og gå og drikke vin sammen med*  :sjenert:

:hoppe:

Du (dere?) kan drikke vin med oss (og dyret).

Endret pga skrivefeil. Sorry.

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallais!

Har desverre ikke mye tid til kg-kvalitetstid for tida med mor på besøk,søster som nettop har flytta hit,og venninne på besøk i byen....det går i 110 stort sett hele veien. Får komme tilbake sterkere om noen dager,tror jeg.

Sunnis og Bustis;dere er artige og koselige !

:hoppe:

Og det er alle dere andre også,selvfølgelig! :hoppe:

I dag står (mere) shopping på planen. Skal ta med mamma og K (søster) til SHE,sånn at de får opplevd "Korrekt bh's vidunderlige verden" . :sjarmor:

Like før de derre SHE-damene må begynne å lønne meg,jeg rekrutterer jo kunder til dem som bare fy. :ler:

Men før vi gjør noe som helst,skal vi ha oss frokost.Det blir deeeeeilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:vinke: heihei! :klem:

Kjapp tur innom for å sjekke boka,bare. De to slektningene tar stort sett alt av tid...

Er koselig å shoppe sammen med mamma og søster,ja,men ganske stressende også. Mamma klarer nesten ALDRI å bestemme seg for hva hun skal ha,og søster driver rundt som et skip uten anker... :ler:

Men vi kom da hjem med noen poser.

På SHE fant mamma seg en lekker svart bh. Utrolig forandring på både figur og holdning-hun ble utrolig flott.Søster vil heller gå dit en annen dag sammen med en venninne.

Så har vi spist pizza og skravla,og nå nyter vi litt rosèvin,og bare slapper av. Deilig og koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en kort oppdatering:

-pc i ustand og på rep

-kjøpt "På vei" av Gro Nylander

-spist hele 4! gravitaminer

-har funnet barnemøbler på Ikea

-sur atmosfære i heimen gir tørre eggstokker

-kattehuset har 7 små venner som jeg susser magen på ( rundt 100 større venner jeg koser)

-ensom lørdag, har kjøpt skurekost jeg skal hygge meg med

Ha en fin helg :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...