Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1761 Del Skrevet 13. august 2006 Labber innom med kanintøflene (som jeg ikke tør å kjøpe i frykt for at hele leiligheten blir overfylt med kaninunger..) for å sette igjen søte små fotspor! ← heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka! Du var BecomingBride før,var du ikke? :klø: Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. august 2006 #1762 Del Skrevet 13. august 2006 Høres ut som du har det slik jeg hadde det i forrige uke. Denne uka har jeg ingen planer (i allefall ikke enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1763 Del Skrevet 13. august 2006 Huhu,bare vent...snart kommer sikkert en eller annen gammel onkel på besøk.... Jeg føler at jeg har styrt og styrt og herjet med ting HELE TIDA denne uka,og jeg er bare så vanvittig glad for at jeg har fri på onsdag, det vil si bare to jobbedager denne uka. Det blir skjønt. Kanskje jeg til og med sover lenger enn til klokka ni en morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. august 2006 #1764 Del Skrevet 13. august 2006 heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka! Du var BecomingBride før,var du ikke? :klø: Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det. Jeg skal ta saken opp til vurdering og snakke med mannen om han har lyst til å øke familien ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. august 2006 #1765 Del Skrevet 13. august 2006 Deilig med fridager da. Vi kjørte forbi IKEA på lørdag - og HUTTETU *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1766 Del Skrevet 13. august 2006 Ja...det var parkeringsgutter der.... Og det var fullt da vi kom,men hør dette: Da vi var kommet bort i barneavdelinga og på vei ned trappa til glass&tingsler, kom det en STRØM med mennesker opp trappa,de gikk snarveien rett til trappa ned til glass&stuff.Det må ha vært mellom 100 og 150 stk,MINST,og det var helt sinnsvakt. DA begynte jeg nesten å hyperventilere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1767 Del Skrevet 13. august 2006 13.08.2006 (21:26) ) heeeeeeey! Så koselig med nytt fjes i boka! Du var BecomingBride før,var du ikke? Syns absolutt du burde skaffe deg kanintøfler,det hørtes kjempesøtt ut! Drit i om det blir unger av det. Jeg skal ta saken opp til vurdering og snakke med mannen om han har lyst til å øke familien Kaniiiiinunger da,selvfølgelig. Men andre unger er jo selvsagt heller ikke så ille..... *verpesjuk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1768 Del Skrevet 13. august 2006 *lyst til å finne noen artige og koselige folk å raske sammen og gå og drikke vin sammen med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. august 2006 #1769 Del Skrevet 13. august 2006 *lyst til å finne noen artige og koselige folk å raske sammen og gå og drikke vin sammen med* ← Artig og koselig?? :klø: Hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. august 2006 #1770 Del Skrevet 13. august 2006 Ja...det var parkeringsgutter der.... Og det var fullt da vi kom,men hør dette: Da vi var kommet bort i barneavdelinga og på vei ned trappa til glass&tingsler, kom det en STRØM med mennesker opp trappa,de gikk snarveien rett til trappa ned til glass&stuff.Det må ha vært mellom 100 og 150 stk,MINST,og det var helt sinnsvakt. DA begynte jeg nesten å hyperventilere.... ← Fy flate. Tror jeg skal vente en stund før jeg tar neste IKEAtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. august 2006 #1771 Del Skrevet 13. august 2006 Hørtes ut som en strabasiøs helg ja, får håpe du får slappet litt av denne uka da! Jeg skulle vært på Ikea snart, men utsetter det til den verste studiestart-tida er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. august 2006 #1772 Del Skrevet 13. august 2006 Søte jenter. Så koselig at dere er i boka. Nå er jeg bare så vanvittig ustyrtelig trøtt at jeg bare skal sove,og så får jeg heller prøve å skrive noe fornuftig til dere i morgen. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. august 2006 #1773 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) *lyst til å finne noen artige og koselige folk å raske sammen og gå og drikke vin sammen med* ← Du (dere?) kan drikke vin med oss (og dyret). Endret pga skrivefeil. Sorry. Endret 13. august 2006 av Bustetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. august 2006 #1774 Del Skrevet 14. august 2006 *leser om lørdags-IKEA, grøsser og skynder seg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. august 2006 #1775 Del Skrevet 16. august 2006 hallais! Har desverre ikke mye tid til kg-kvalitetstid for tida med mor på besøk,søster som nettop har flytta hit,og venninne på besøk i byen....det går i 110 stort sett hele veien. Får komme tilbake sterkere om noen dager,tror jeg. Sunnis og Bustis;dere er artige og koselige ! Og det er alle dere andre også,selvfølgelig! I dag står (mere) shopping på planen. Skal ta med mamma og K (søster) til SHE,sånn at de får opplevd "Korrekt bh's vidunderlige verden" . Like før de derre SHE-damene må begynne å lønne meg,jeg rekrutterer jo kunder til dem som bare fy. Men før vi gjør noe som helst,skal vi ha oss frokost.Det blir deeeeeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. august 2006 #1776 Del Skrevet 16. august 2006 ÅÅåååå, kooooos deg med familiebesøk! Jeg vil også ut å shoppe med mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. august 2006 #1777 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, hvordan gikk det på SHE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. august 2006 #1778 Del Skrevet 16. august 2006 heihei! Kjapp tur innom for å sjekke boka,bare. De to slektningene tar stort sett alt av tid... Er koselig å shoppe sammen med mamma og søster,ja,men ganske stressende også. Mamma klarer nesten ALDRI å bestemme seg for hva hun skal ha,og søster driver rundt som et skip uten anker... Men vi kom da hjem med noen poser. På SHE fant mamma seg en lekker svart bh. Utrolig forandring på både figur og holdning-hun ble utrolig flott.Søster vil heller gå dit en annen dag sammen med en venninne. Så har vi spist pizza og skravla,og nå nyter vi litt rosèvin,og bare slapper av. Deilig og koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. august 2006 #1779 Del Skrevet 19. august 2006 her er en kort oppdatering: -pc i ustand og på rep -kjøpt "På vei" av Gro Nylander -spist hele 4! gravitaminer -har funnet barnemøbler på Ikea -sur atmosfære i heimen gir tørre eggstokker -kattehuset har 7 små venner som jeg susser magen på ( rundt 100 større venner jeg koser) -ensom lørdag, har kjøpt skurekost jeg skal hygge meg med Ha en fin helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2006 #1780 Del Skrevet 22. august 2006 Tjohoooo! I am back. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg