Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #1721 Del Skrevet 8. august 2006 Skal innrømme at jeg kjeder meg litt.Snart skal jeg til byen for å utføre et nødvendig oppdrag,og det skal bli godt å få luftet hodet litt. Merker at jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen tidlig,og det er jo slettes ikke verst. Ellers så vurderer jeg å kjøpe en liten og billig plastbue,sånn at jeg kommer igang med spilling igjen.Ikke det at plastbue er så hyperbra,heller tvert imot,men det er billig,og akkurat nå (i år for den saks skyld) har jeg ikke 5000 å bruke på ordentlige saker. Jeg er desperat! Like før jeg lager buehår av pelsen til Pinny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. august 2006 #1722 Del Skrevet 8. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #1723 Del Skrevet 8. august 2006 Hullaballoooo,Sun Mei! Trøtt og trøtt! Har sust rundt på IKEA sammen med O etter at jeg plukka han opp fra jobb,og det ble jeg sykelig trøtt av. Så da måtte jeg spise en liten sjokkis jeg hadde på lur... OG gå en tur med Pinnelørva. Føler meg mye piggere nå! Sinnsykt mye folk på IKEA,og omtrent 90% var unge lovende med foreldre på slep. Noen unge lovende var alene og handla også, og det ga en del morsomme utslag,som f.eks at de kjøpte den STØRSTE av alt.Største klokka,største glassene,største tannbørsteglasset,og så videre,og så videre...men de hadde det visst gøy også. Neste uke skal jeg tilbake dit sammen med min gale mor og søster,den nye bartebybeboeren. Men nå skal jeg sette meg et sted med tåfisene høyt i været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. august 2006 #1724 Del Skrevet 8. august 2006 Skolestarterne som skal flytte på hybel som okkuperer IKEA for tiden Var der selv i dag og handlet for jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #1725 Del Skrevet 8. august 2006 Var det like fullt av desperate mennesker da du var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. august 2006 #1726 Del Skrevet 8. august 2006 Det var ganske fullt, men jeg har sett det verre. Vi fikk tak i det vi ville ha og kom oss ut derfra ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2006 #1727 Del Skrevet 8. august 2006 Ikea på denne tiden av året er virkelig ekstremsport. Eller jeg mener vel egentlig at det er det hele året jeg da, når jeg tenker meg om . Ha en strålende sommerkveld, her går det i friidretts-EM og full fortrengning av fint vær ute . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #1728 Del Skrevet 8. august 2006 Ja,jeg har også opplevd verre,og DET var grusomt,det. Ekstremsport er sant ord- og minner meg på at jeg faktisk ikke er så ivrig på IKEA lenger. Tror jeg har blitt litt roligere av å bo i gangavstand til en. Jeg skal ikke se friidretts-EM,desverre, pusla...eller skal jeg? ER jo litt gøy med hopping og løping og sånt,det må jeg innrømme. Mye gøyere enn fotball og sånt. *håper jeg ikke terget på meg pusla og Sunnis nå* klemser litt på de to I dag er det forresten verdens orgasmedag, så gå ut og gjør noe med saken,folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. august 2006 #1729 Del Skrevet 8. august 2006 Verdens orgasmedag?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #1730 Del Skrevet 8. august 2006 Ja,det påstås fra pålitelig hold (Hildegard) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2006 #1731 Del Skrevet 8. august 2006 finnes det en sånn dag altså? Herlig!!! (jeg må utsette den litt dessverre, men kjæresten kjøper det sikkert rått om jeg på torsdag tar en nødløgn og sier at det er den dagen istedet ). Jeg er vant til at folk ikke ser så mye sport som meg, Lillelou, så det trenger du ikke tenke på. Men det er jo så gøy!!! Søs er den verste i motsatt retning, hun kan 10 dager uti sommer-OL finne på å si "er det noe sånne OL-greier nå eller??" (hun har faktisk gjort det engang, jeg glemmer det aldri!!!). Kos deg uansett på orgasmedagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. august 2006 #1732 Del Skrevet 9. august 2006 hei puslis! Jeg har aldri vært noen sportskikker.Eneste jeg syns kan være spennende er skiskyting og sprint og av og til hvis det er veeeldig intense fotballkamper,så kan jeg syns det er gøy. O er litt sånn som ser når det er store mesterskap,og ellers stort sett ikke i hele tatt. Passer meg glimmers.Jeg og en intens fotballfan hadde ikke funka sammen,for å si det sånn. I dag har det vært en lang og intens jobbdag! Tydelig at folk har begynt å gå på bokhandel igjen. Masse håpefulle småttiser som kjøper ting og tang til skolestart,og studenter som hamstrer de fine ringpermene våre....nå på tilbud! Kun 10 for de store og 7,50 for de små! Se,det var dagens reklame. Nå skal jeg lage farse til fetaburgere og kikke litt på sløve tvserier.Ikke lenge til O er hjemme,heller.Så må vi vaske hus til den kristiske lillesøstra kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. august 2006 #1733 Del Skrevet 9. august 2006 Åh, jobber du i bokhandel? Jeg tør nesten ikke gå inn i sånne, jeg, for da ender jeg alltid opp med minst 5 bøker jeg absolutt ikke hadde planer om å kjøpe, bare fordi de så bra ut. Holder for tiden på å innrede kjellerstua til bibliotek, men vet ikke om jeg får plass til nok hyller. Det ligger bøker i bunker overalt, ettersom jeg har et sinnrikt system basert på forfatter, språk, periode, sjanger og litt annet som alt skal sorteres etter. Digger bøker! For øvrig er jeg veldig, veldig enig i at IKEA er ekstremsport. Grøss og gru! Mitt beste tips er å gå dit sent på kvelden, helst mellom 21:00 og 23:00. Da er det levelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. august 2006 #1734 Del Skrevet 9. august 2006 Jepp,jeg jobber i bokhandel. En av de større kjedene. Og der trives jeg så godt som bare det. Og JA,det er mye spennende bøker! Av og til sliter jeg kraftig med å styre meg, særlig siden vi får heftige rabatter og har en kontoordning,men så langt har det heldigvis ikke gått over styr... mer siden...nå kom O... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. august 2006 #1735 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. august 2006 #1736 Del Skrevet 9. august 2006 toback! O sitter og ser EM, jeg tok en pause fra all kastingen og hoppingen. Digger bøker,jeg også. Når jeg er nedi en god bok,skal det godt gjøres å få meg ut av den igjen,og all kommunikasjon består av enstavelsesord. Har vært bokorm siden jeg begynte å lese,og det er sånn ca 25 år siden,huhei. Så vinker vi litt til Sunnisen: Tuttelituuu,Sunnis! I morra er det fridag,men jeg skal tidlig opp allikevel,og dra og vise legen rumpa mi. Æsj,jeg gruer meg litt til det,men jeg har såpass grei lege at det helt sikkert går greit. Hun har sikkert sett 1000 000 000 rumper fra før av, og sånn er det. En rumpe er en rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. august 2006 #1737 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Dessuten vil rumpevisning gi rumpeoperasjon *trøster* Endret 9. august 2006 av Sun Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. august 2006 #1738 Del Skrevet 9. august 2006 Det går nok kjempegreit hos legen, selvom jeg skjønner at det ikke er gøy dette med å vise fram kroppsdeler man helst skjuler for de fleste. Men han har sett mange romper før som du sier, også får du jo helt sikkert hjelp nå!! Jeg er også helt håpløs med bøker. Veldig flink til å kjøpe mange av dem, men så var det å få tid til å lese dem da. Og når jeg først leser, så blir jeg også rimelig fjern. Tar med meg boka overalt og lever meg fullstendig inn i boka. Det er deilig da, å flykte litt fra hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. august 2006 #1739 Del Skrevet 9. august 2006 EM? I hva da? På TV? Sport? :klø: Ellers, noe action? Det går nok fint i morgen. Jeg krysser fingrer og tær (selv om du sikkert ikke trenger det engang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. august 2006 #1740 Del Skrevet 10. august 2006 helluuuu! RumpedurtLou vinker til folket! Nå har jeg vært på legebesøk! Ooog jeg slapp å vise fram rumpen et eneste sekund.Tror hun skjønner hva det går i. Så nå er det bare å vente på at ting og tang skal skje. Durt,dine dager er talte! Ja,Bustis,det er EM,og det er i friidrett. I går så jeg en svenske hoppe høyt og en norsk muskelgutt kaste spyd. Spydgutten vant. *nei,det var IKKE hoppegutten og spydgutten som konkurrerte mot hverandre,selv om det også sikkert kunne vært knall* Nå burde jeg vaske.Men jeg har ikke ork. Så derfor drar jeg bortover til Bunnpris og Gourmet på Tyholt (for et sprøtt navn på en butikk..) for å se om de har noe namse jeg kan putte i handlekurven. Neper skal jeg garantert ha,jeg har blitt avhengig av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg