Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:klem:  til deg her inne også, Charmis!

I går var jeg og Pinny forresten på Ladestien igjen. Det var strålende.Men du og Martine manglet.  :)

:legrine::legrine::legrine: så utrolig koselig sagt vennen min, nå gikk mitt dårlige humør helt vekk altså :klem:

Å så kjekt for dere å dra på tur. Det er jo så deilig å komme seg vekk litt.Selv er jeg helt kvalm bare ved tanken på at jeg skal opp i et fly snart, men vet heldigvis at jeg får sitte med mannen sånn at det er han jeg spyr på isåfall og ikke en fremmed :overrasket::ler::grine: Det er så pyton å ha flyskrekk........også jeg som elsket å fly før :sjenert:

Ha en strååååålende ferie godjenta mi :kyss:

Kjempeklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

onsdag morgen.....

og jeg skal på ferie!!!!! :hoppe:

Sitter her innrullet i et håndkle-skal snart kle på meg,spise og hoppe i bilen! :hoppe:

Ha noen fine uker alle sammen, før dere vet ordet av det er jeg tilbake igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallo,snupper! :klem:

Her kommer et reisebrev fra Stavanger! Kom oss vel fram i går kveld etter utallige timers slingring langs smale hardangerveier.Vakkert,men jeg var så lei av å kjøre at jeg knapt la merke til naturen. Noen moreller fikk jeg kjøpt,da, fra en av de ørtogfjørti morellbodene langs veien.Namnam!

I dag har vi cruiset rundt i byen,spist lunsj på Ostehuset og hatt det ellers topp-søstra til O og mannen er suverent hyggelige,og vi koser oss masse.

Ellers ser det ut til at bilkjøring gjør at jeg svulmer opp som en ballong..i dag var kjolen til bryllupet alt for trang!!! Og jeg ser generelt ut som Keiko på en dårlig dag. Fant en badevekt,og det var deprimerende nyheter...har jeg stoffskifte i det hele tatt,mon tro?

Men drit i det! Nå er det ferie,snart er det fest,og jeg skal nyte tilværelsen,uansett bilringer!

Kos dere,alle snupper! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønningen min :klem:

Vet du hva, jeg blir også som en ballong etter slike bilturer,..ja flyturer også. Mannen pleier å spøke med at han må ha tau i meg så jeg ikke letter :overrasket::ler: Kjolen passer nok om litt skal du se min venn.

Kjekt at dere koser dere, nyt ferien da.

STOR klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Søte jentene! :klem:

Ballongfølelsen er i ferd med gi seg. :ler:

Og jeg koser meg glugg ihjel her nede. O´s søster og mannen er utrolig koselige å være sammen med,og Stavanger er jo en alldeles nydelig liten by.

I går var det herlig vær,så da var vi en tur på stranden,jeg og søstra til O. O liker ikke strender,så han tok med seg kameraet sitt og dro på tur på egenhånd. Men FOR ei strand! Sydenstrand! :hoppe: Deilig småkornet silkesand over alt.Men vannet var kaldt,da,så noe mer enn vassing ble det ikke. :)

Strendene og den uendelige himmelen er nesten grunn nok til å emmigrere nedover. :ler:

Og så er Hildegard drukket ut! Det ble en knall dag,og jeg tror nok bruden koste seg.Mer om det senere,for jeg er ganske søvnig her jeg sitter-en skrulling av en fugl holdt meg våken i hele natt med ekstatisk pipping og synging,nemlig.

I dag skal vi på galleri og se de siste verkene til den noe eksentriske kunstneren Damien Hirst,og så blir det vel en tur på kafè. Onsdagen blir den store shoppedagen. :sjarmor:

Kos dere jenter, nyt sommeren! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen emigrering. Det har vi da snakket om før.

Men det er fint at du koser deg da. :)

Ble det mye shopping? Noe skikkelig fint? Litt fint, eller bare fint er fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,nupper!

Jepp,det har blitt en del shopping. :sjenert:

Fant en gensersak og en strømpebukse på noa noa,og så ble det nye sandaler (crocks) og etpar ting fra h&m.Ooooog noen dingser og bomser,som for eksempel en hvit toalettmappe med rosa dødningeskaller på.Passer godt,siden jeg jo er sjørøver.O fikk også en,med svarte dødningeskaller. :ler:

Ellers har vi hatt et fantastisk sommervær hele tiden,og jeg har faktisk blitt god og brun.

Badet ha jeg ogs gjort-senest i kveld, faktisk, og det var helt vidunderlig.

Bryllupet til Hildegard gikk utrolig bra-det til tross for at vi måtte stoppe brudebilen (en Rolls Royce Silver Shadow) ved MacDonalds,for vi måtte så grusomt tisse,og innså at vi ikke hadde SJANGS til å komme oss gjennom seremonien uten en dotur. Var en god del mennesker som fikk dagens opplevelse da,ja. :ler:

Synginga gikk bra, seremonien var vakker,middagen morgom og utrolig god, talene strålende (med unntak av èn,som var ca 15 min. for lang),og festen topp.Bryllupskaka var også fantastisk god.

Og vi hadde badekar på rommet,så gjett hvem som tappet seg vann og satt omringet av bøttevis med skum og fjernet hårnåler seint på natt. Joda, det var lille meg.

I dag har vi kost oss med bading og en fantastisk middag,og nå skal vi pakke kofferten.I morra går turen til Bergen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! Det var et kanll bryllup (men jeg er jo litt inhabil) :) !! Nå har jeg spist min tredje porsjon med kaker :sjarmor: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhuuu! Ka ikke ha deg på side 2!!! Det er fortsatt herlig å ikke gå gravid :sjarmor: ....

Håper dere fikk en fin tur hjem. Kjørte dere via Hardangerfjorden denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Nå er jeg hjemme, Hildegard!

Vi kjørte hele driten i ett strekk-og ikke via Hardangerfjorden,heldigvis, men Flåm, Lærdalstunnellen,oppover til Beitostølen og over Dovre. Fytti grisen så trøtt jeg var da vi var framme. :Gjesp:

Føler meg ennå ikke uthvilt.I titida kom svigerfrøet og henta Pinny,som selvsagt måtte boffe noe så inni h....O er på butikken og kjøper mat. :sikle:

Ellers tar det vel tid å komme seg etter en så knall ferie! Vi har hatt det absolutt helt topp hele tida.I dag skal vi bare dasse rundt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur, høres ut som en knall ferie. Jeg skulle også gjerne dasset rundt i dag, men jeg skal avgårde igjen etter noen få timer hjemme, men det æ'kke lov å klage da :).

Kos dere videre da :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du har hatt det fint. :)

Her er alt bare fryd og gammen, for uten at valpen absolutt skal gnage på dørstokken (som han ikke får tak i uansett). Men det er alt for varmt. Har det vært like varmt på ferie også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...